L64 Inlagd Februari 21, 2009 Dela Inlagd Februari 21, 2009 Vi har faktiskt lite snö på backen här i Götet nu! http://www.magnusj.org/webcam/ Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Februari 21, 2009 Dela Inlagd Februari 21, 2009 Ja Lamai64 det syns bra på din kamera!! Här nere är det snö också! Vi har 2cm snö nu i Helsingborg pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Februari 21, 2009 Dela Inlagd Februari 21, 2009 Vi har faktist lite snö i Stockholm oxå Tog det från mitt fönster för några minuter sedan, tempen står på - 1,5 C, min klocka är bara 21.53 gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 21, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Februari 21, 2009 Quote Ja Lamai64 det syns bra på din kamera!! Här nere är det snö också! Vi har 2cm snö nu i Helsingborg pigge01 Här är nog lite småkalabalik på vägarna misstänker jag! Pigge, jag kan gå ner på parkeringen och vinka till dig om du vill Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svarten Inlagd Februari 21, 2009 Dela Inlagd Februari 21, 2009 Quote Vi har faktist lite snö i Stockholm oxå Tog det från mitt fönster för några minuter sedan, tempen står på - 1,5 C, min klocka är bara 21.53 gubben Hej Gubben! Ännu mer snö ska vi få sägs det. Snöstormen som Lamai64 skriver och länkar om är på väg mot Svealand! HälsningSvarten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Februari 21, 2009 Dela Inlagd Februari 21, 2009 Tack men stanna inne!!! pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 21, 2009 Dela Inlagd Februari 21, 2009 Tur du inte är i Örebro,då hade du inte sett bilarna (heller) Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 21, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Februari 21, 2009 Quote Tack men stanna inne!!! pigge01 Med tanke på mitt fysiska tillstånd just nu bestående av feber o annan skit e de nog bäst Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Februari 21, 2009 Dela Inlagd Februari 21, 2009 Quote Hej Gubben! Ännu mer snö ska vi få sägs det. Snöstormen som Lamai64 skriver och länkar om är på väg mot Svealand! HälsningSvarten Hej Svarten, jag såg det på morgonnyheterna, får kanske ta fram vinterskorna i morgon för första gången denna vinter, har varit så jäkla skönt att bara behövt använda gympadojorna så här långt. gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 21, 2009 Dela Inlagd Februari 21, 2009 vi hade tänkt pimpla lite imorgon men det skiter vi nog i om det ska hålla på att snöa så förbannat, blir väl fler fina dagar hoppas jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 21, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Februari 21, 2009 Nu stänger vi av sändningen för idag, tror kameran vill ha lite värme och torka lite Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 Nog fan snöar det, alltid! Det bokstavligen vräker ner stora och tunga flingor här. Befinner mig en mil utanför Linköping. Kanske blir en promenad sen Det har visst avtagit en del nu, men det har lagt sig ca 5cm nu ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 Ojoj.vilket exotiskt väder ni har i södern! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 Stockholm klockan 07.35 sön. 22/2 2009, + 0,3 C och det småflyger lite flingor. gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 Utsikt mod E4 riktning Helsingör kl 11,30 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 Strålande sol, -3 grader och 10 cm pudersnö har det varit här i några veckor. Vet'e fan om jag gillar 33 grader fuktig värme i Bangkok bättre. Hoppas våren är här när vi är tillbaka i slutet på mars. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 QuoteStrålande sol, -3 grader och 10 cm pudersnö har det varit här i några veckor. Vet'e fan om jag gillar 33 grader fuktig värme i Bangkok bättre. Hoppas våren är här när vi är tillbaka i slutet på mars. [attachment=1] mvh GD Härlig bild! Skulle gärna byta med tjejen ett litet tag. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 [table] [tr] [td] Uppsalas väder just nu[/t][/t][/t] [table] [tr] [td] Uppsalas himmel just nu[/td] [td] [/t][/t][/t] [table] [tr] [td] Temperatur [/t][/t][/t] [table][tr][td] [/td][/tr] [tr] [td] Nederbörd [/td] [td] [/td][/tr] [tr] [td] Vindriktning [/td] [td] [/td][/tr] [tr] [td] Vindhastighet [/td] [td] [/td][/tr] [tr] [td] Relativ luftfuktighet [/td] [td] [/td][/tr] [tr] [td] Lufttryck [/td] [td] [/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table] Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 DENNA FLAGGA HÖR VÄL KNAPPAST HEMMA I SNÖN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 Får väl hoppas att istappen är ett gott tecken. Hur gör man för att lägga in flera foton i samma meddelande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 Flera foton i samma meddelande . Bläddra fram det första foto och klicka på "Insert Attachment 1" Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 inte lätt att åka skidor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 Det var väl då fan om jag inte ska lyckas, när man klickar på förhandsgranska hönder ju ingenting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 22, 2009 Dela Inlagd Februari 22, 2009 ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu