Jump to content

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

• Replies 63.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ellim63

4957

• Enis

3997

• svampen

3272

• Kenneth4618

3154

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det är ju populärt med årskrönikor, så här kommer min för 2013. Ett axplock av vad som tillreddes i köket hemma hos oss.     Mvh. borje222

Får bli gårdagens mästerverk........   Ingredienser enligt följande (även om allt inte kom med på bild): Selleri, vitlök, skogschampinjoner, nötfärs, krossad tomat, grädde, gul lök, kal

Svampen har visat bilder på sina mackor, så även jag blev sugen. Jag valde att göra ett Levainbröd, med surdeg helt utan jäst.   Jag började med att röra ihop surdegsgrunden, 1 dl vatten + 1 dl råg

Posted Images

hamnoi

Lite lchf-snacks i form av grönsaker, wasabimajo, camembert och oliver. Avnjutes med Sodastream. Jag säger som Ranelid "herregud, vad får jag allt ifrån". :) med allt så menar jag konstiga idéer.

dame5epe.jpg

Tycker det var rätt kul med Ranelid (som jag gillar förövrigt) när han i en tv intervju fick frågan vad han såg fram emot..

-Att åka till Sydafrika med familjen blev svaret..

-Och vad ser du framemot att se i Sydafrika? 

Tigrar svarade Ranelid..Va..?  Ja, tigrar skulle vara väldigt roligt att se...

..Ridå :whoco5:

• Fint 8

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Khemmarat

Mycket enkelt , torskrygg med skirat smör, pressad potatis och rårivna morötter.

Gott

• Fint 4

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Enis

Ingen Pizza till lunch, utan Tacorester som blev över i från dotterns tjejkväll igår

/ENis

• Ge karma 1
  • Fint 6

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

husse

2 st hemlagade löjromstoastar till frukost

Tack för tipset, fanns visst kvar bland gårdagens rester, med malaxbröd under får det bli

• Fint 7

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Naam kaeng

Tjejen gjorde sådan där kyckling i lergryta med grönsaker och underbart jasminris till, nu kan man ligga ytterligare någon timma i soffan.

• Fint 5
Sam sip sam

Tjejen gjorde sådan där kyckling i lergryta med grönsaker och underbart jasminris till, nu kan man ligga ytterligare någon timma i soffan.

hade det varit pressad potatis till hade det blivit karma

• Fint 1
Tommy

Lunch, Den bästa Tom yam Gung som går att uppbringa i Sverige (Bland de bästa i världen enligt en mycket berest kund), extra stark.

Middag, barnmat, Kao Pad Moo, fast kryddat med Prik Nam Plaa.

MVH Tommy

• Fint 5

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."