Soengsang 108,566 Posted October 7 2 timmar sedan, skrev Stoneys: Svennes kaviar eller Kalles ? Svennes mild och god. Svennes är bäst 2 1 Quote Share this post Link to post
Enis 170,471 Posted October 7 2 timmar sedan, skrev Stoneys: Svennes kaviar eller Kalles ? Svennes mild och god. 48 minuter sedan, skrev ellim63: Kalles! 41 minuter sedan, skrev Soengsang: Svennes är bäst kläderholmen eller ejderns kaviar dill( finns den nu, har starka barndomsminnen som jag hoppas inte är falska) enis Quote Share this post Link to post
rolba 83,089 Posted October 8 11 timmar sedan, skrev Soengsang: Svennes är bäst Har herr Kapitän testat Admiral kaviar från von Lidl? Quote Share this post Link to post
Soengsang 108,566 Posted October 8 42 minuter sedan, skrev rolba: Har herr Kapitän testat Admiral kaviar från von Lidl? Nope.... Quote Share this post Link to post
rolba 83,089 Posted October 8 46 minuter sedan, skrev Soengsang: Nope.... Lite mellanting mellan kalles och svennes tycker jag. Min favorit på frukostägget. 4 Quote Share this post Link to post
Peolito 68,073 Posted October 8 På Oliver Twist. Stekt panerad koljafile med kall örtsås samt kokt potatis.Skickat från min iPhone med Tapatalk 15 Quote Share this post Link to post
svampen 133,704 Posted October 8 Kebabpizza idag levererad till dörren lite halvförkyld o slö idag 14 Quote Share this post Link to post
Issanbonde 4,373 Posted October 8 (edited) 8 minuter sedan, skrev svampen: Kebabpizza idag levererad till dörren lite halvförkyld o slö idag Halv slö i dag?!?@ Edited October 8 by Issanbonde 1 2 1 Quote Share this post Link to post
Kenneth4618 184,729 Posted October 8 (edited) Percys "hemlagade" pölsa med amandine potäter och tillbehör Edited October 8 by Kenneth4618 12 Quote Share this post Link to post
rolba 83,089 Posted October 8 43 minuter sedan, skrev Issanbonde: Halv slö i dag?!?@ Var snäll med han om han kommit upp till halvfart nu. 2 Quote Share this post Link to post
Issanbonde 4,373 Posted October 8 (edited) 6 minuter sedan, skrev rolba: Var snäll med han om han kommit upp till halvfart nu. Tänkte inte på det Edited October 8 by Issanbonde 1 Quote Share this post Link to post
ellim63 187,068 Posted October 8 Idag blev det thaislafs de luxe.. fantastiskt gott! 12 Quote Share this post Link to post
65Selander 4,621 Posted October 8 Lasagna på resortens Italienska, sjukt god 14 Quote Share this post Link to post