ellim63 187,063 Posted April 28 Idag blev det tom yam moo, (soppa med fläskkött kryddad med chili, lime och koriander).. fantastiskt gott! 15 Quote Share this post Link to post
MickeN 18,088 Posted April 28 En bit oxfilé får avsluta helgen. 17 Quote Share this post Link to post
rolba 83,081 Posted April 29 Frukost, favorit i repris. Procentar med en burk makrill Sköljer ner med kaffe och mjölkblandning. 13 Quote Share this post Link to post
Peolito 68,073 Posted April 29 Vietnamesiskt på Pho och Bhun i Gamla Stan.Skickat från min iPhone med Tapatalk 14 Quote Share this post Link to post
rolba 83,081 Posted April 29 Middag. LCHF. Sköljdes ner med en läsk med ölsmak. 4.6% 10 Quote Share this post Link to post
ellim63 187,063 Posted April 29 Lite grillning på en måndag.. Chilirubbad gris, grillad hjärtsallad, tomater och padrones.. fantastiskt gott! Ett glas rött från Spanien i solnedgången.. Underbart! 19 Quote Share this post Link to post
samet 73,357 Posted April 30 Fick bli en fyra rätters Italiensk middag igår... Ute i obygden längs stora vägen hade en italienare byggt sig en restaurang i sitt hus, fantastiskt gott alltsammans! 20 1 Quote Share this post Link to post
Peolito 68,073 Posted April 30 (edited) Valborgsschnitzel. Skickat från min iPhone med Tapatalk Edited April 30 by Peolito 15 1 1 Quote Share this post Link to post
65Selander 4,619 Posted April 30 42 minuter sedan, skrev svampen: Sibylla BM och lite räkfrossa Har stället spätt ut räksalladen? 1 Quote Share this post Link to post
rolba 83,081 Posted April 30 Lunch i uterummet/arbetsplatsen. Mikrade köttbullar och chilibea. Man mår som man förtjänar. 8 1 Quote Share this post Link to post
65Selander 4,619 Posted April 30 2 minuter sedan, skrev rolba: Lunch i uterummet/arbetsplatsen. Mikrade köttbullar och chilibea. Man mår som man förtjänar. Brukar inte ens mikra mina, perfekt öltilltugg 1 Quote Share this post Link to post
Kenneth4618 184,729 Posted April 30 (edited) Gjorde ett studiebesök på Matvärlden i Veddesta. Ett tempel för en matnörd. http://www.matvarlden.se/defaultveddesta.aspx Hittade bland annat denna vedrökta sidfläsk. Fantastisk god Hemma blev det färska primörer. Kokt grön sparris med lite salt och smör är mumma. Edited April 30 by Kenneth4618 16 Quote Share this post Link to post