Odin Inlagd April 27, 2009 Dela Inlagd April 27, 2009 Quote Återkommer med bild när Datagurun Durian behagar hjälpa mej att posta den... Kim. något större än din, men smakar säkert lika. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd April 27, 2009 Dela Inlagd April 27, 2009 Till lunch, kaoo Patt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 27, 2009 Dela Inlagd April 27, 2009 Älskar kao pat goong Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 Quote Jag brukar ofta äta "Pad pet moo" och av någon anledning så tillagas den rätten med "Pig from the forrest" antar att det betyder vildsvin. Starkt och gott! Har tyvärr inget recept, men hittade detta på nätet: http://www.thai-culi...cipes.php?id=93]http://www.thai-culi...cipes.php?id=93 MVH Tommy Tommy, Tack för tipset, nu har jag fått frugan att göra Pad pet moo å det va suveränt gott tack igen//Janne Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 Igår Wiskeymarinerad lamytterfile som sedan lades på kolgrill, till detta en potatisgratäng som flödade i grädde 1 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 QuoteIgår Wiskeymarinerad lamytterfile som sedan lades på kolgrill, till detta en potatisgratäng som flödade i grädde Jag dreglar av avund... Låter rugigt gott Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 Hmm... tycker ni lamm är gott? Inte i min smak, men potatisgratängen var säkert god. Lammkött är en annan sak ;-) Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bak-si-da Inlagd Maj 1, 2009 Dela Inlagd Maj 1, 2009 Idag bjöd dottern :girl_dance: (med viss hjälp av exet) lite fläskfilemedaljonger, klyftpotatis o annat gott. Inte alls illa... (Undrar vad hon vill nu. ) [smg id=678 type=preview] บั๊กสีดาดังแดง Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 2, 2009 Dela Inlagd Maj 2, 2009 Sill o nya päror i middags..grillad moo med ris å broccoli i afse...+ litta rött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 2, 2009 Dela Inlagd Maj 2, 2009 Pfft, era kräsna magar kan ni inte klara er långt på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 2, 2009 Dela Inlagd Maj 2, 2009 Efter 7 månader i Thailand !!!! FALUKORV och bruna bönor, mums. Vissa uppskattade icke valet av hemkomstmiddag, i varje fall inte efter någon timme eller så, blev rätt ensam framför TV:n. MVH Baa 1 1 Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 jumi jummi 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khon sawiiden Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Detta är en favorit, vet inte vad det heter.men aroj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Spagetti och tonfisksås. Ser fram emot mellanmålet som är en proteindrink i pepparkakssmak "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Quotejumi jummi Grillad lax med färskpärer Enis, äter du aldrig nån simpel ostmacka till exempel? Har sett många bilder från din mat genom åren och det ser alltid ut som en festmåltid. Själv köpte jag en burk räksallad, en burk kalvsylta samt nån brie-ost idag och slevade upp på en tallrik... member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 QuoteEnis, äter du aldrig nån simpel ostmacka till exempel? Har sett många bilder från din mat genom åren och det ser alltid ut som en festmåltid. Själv köpte jag en burk räksallad, en burk kalvsylta samt nån brie-ost idag och slevade upp på en tallrik... Hehe. jodå...senast igår kväll blev det ett par "ostmackor" 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 ... minuskarma till Enis för bilderna som gör så att jag måste gå till affärn... igen. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 stekt potatis stekt falukorv stekta ägg mums det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Blev en kebabpizza med stark och vitlökssås + extra pepperoni *burp* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Thailand möter Svedala! Nam Tok Prinskorv! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 21, 2009 Dela Inlagd Maj 21, 2009 Hel special med alt Ha ha den kan ni inte göteborgare får inte svara 1 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Pizza... I förlängningen så kan man utläsa temperaturen i det Odinska hemmet... Antarktis är som en värmebölja Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 Quote Hel special med alt Ha ha den kan ni inte göteborgare får inte svara jo då den åt vi i Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 va e puckon När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 22, 2009 Dela Inlagd Maj 22, 2009 i göteborg he he , om sanningen ska fram dricker jag inte chokladmjölk så jag stog över den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu