Popular Post rolba 115,729 Posted February 27 Popular Post Share Posted February 27 Snabblunch. 13 1 1 Quote Link to post
Popular Post ellim63 216,655 Posted February 27 Popular Post Share Posted February 27 Kokt kyckling och en sås med soja, vitlök, ingefära och chili.. fantastiskt gott! 12 2 Quote Link to post
Popular Post Tommy 40,189 Posted February 27 Popular Post Share Posted February 27 En svensk klassiker, Bruna bönor med tillbehör! De som inte provat dem med lite stekt potatis tillsammans med fläsket har missat nåt viktigt... Många klassiker smakar extra gott med en liten öl till maten. MVH 13 1 3 Quote "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to post
Popular Post Enis 191,362 Posted February 27 Popular Post Share Posted February 27 enis 10 4 Quote "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to post
Popular Post rolba 115,729 Posted February 27 Popular Post Share Posted February 27 Perfekt värme på spisen. Får leta fram nåt i frysen. Varför inte toppa med lite prästost? Serveras med rostad lök och Hot Chipotle bea. Tänkte inte dricka öl till men så såg jag @Tommys inlägg. 10 2 1 1 Quote Link to post
Popular Post Naam kaeng 59,729 Posted February 27 Popular Post Share Posted February 27 Cowboy soppa 8 3 Quote Link to post
Popular Post Kötthandlarn 103,330 Posted February 27 Popular Post Share Posted February 27 Lite random asiatiskt utan några som helst nationella ställningstagande........ 9 2 3 Quote Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to post
Tommy 40,189 Posted February 27 Share Posted February 27 48 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Lite random asiatiskt utan några som helst nationella ställningstagande........ Inget bacon!!! Är du sjuk? 1 Quote "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to post
mooton 1,671 Posted February 28 Share Posted February 28 13 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Cowboy soppa Vad är Cowboy soppa? Quote Link to post
Popular Post IsaanWarrior 5,356 Posted February 28 Popular Post Share Posted February 28 Picknick med familjen. 12 4 Quote Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to post
Popular Post rolba 115,729 Posted February 28 Popular Post Share Posted February 28 Första gången det har gått att sitta på uteplatsen i år. Firas med en korvlunch. 10 1 Quote Link to post
Popular Post Enis 191,362 Posted February 28 Popular Post Share Posted February 28 Årets utepremiär på Takterrassen enis 10 3 Quote "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to post
Naam kaeng 59,729 Posted February 28 Share Posted February 28 6 timmar sedan, skrev mooton: Vad är Cowboy soppa? En mustig och smakrik soppa med köttfärs som bas. Den heter faktiskt så. 5 Quote Link to post
Naam kaeng 59,729 Posted February 28 Share Posted February 28 (edited) Dubbelpost Edited February 28 by Naam kaeng Quote Link to post
ellim63 216,655 Posted February 28 Share Posted February 28 5 timmar sedan, skrev IsaanWarrior: Picknick med familjen. Mysigt! 2 1 Quote Link to post
Popular Post ellim63 216,655 Posted February 28 Popular Post Share Posted February 28 Yam plaa, (burkmakrill och tonfiskröra som kryddades med chili, ingefära, salladslök, koriander, lime och mynta).. fantastiskt gott! 10 2 Quote Link to post
Popular Post Enis 191,362 Posted February 28 Popular Post Share Posted February 28 pasta med fläskfilé enis 8 4 Quote "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to post
Rasamus 58 Posted February 28 Share Posted February 28 (edited) 3 timmar sedan, skrev Naam kaeng: En mustig och smakrik soppa med köttfärs som bas. Den heter faktiskt så. Var det detta Asap Rocky fick i häktet också? Edited February 28 by Rasamus Quote Link to post
Benriach 75,611 Posted February 28 Share Posted February 28 24 minuter sedan, skrev Rasamus: Var det detta Asap Rocky fick i häktet också? Nej det blev Max hamburgare och Ben&Jerry-glass för henom... 1 Quote Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to post
Popular Post L64 70,887 Posted February 28 Popular Post Share Posted February 28 Lite Corona-säkrade Ćevapčić och en o annan grogg... 17 2 4 Quote Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to post
Popular Post Naam kaeng 59,729 Posted March 1 Popular Post Share Posted March 1 Jag var till en pizzeria med Italienskt namn. Skall inte hänga ut dem för de har mycket trevlig personal och god mat - så jag döljer namnet....... Nåväl de har på sin hemsida ett citat, där de skryter om sina Amerikanska pizzor. Fast det är lite fel i grafiken så det blir ingen bra reklam tycker jag. Dottern ville ha en kebabpizza, minus allt utom kebab (?) Själv är jag ju ett sådant där hälsofreak.... 7 3 Quote Link to post
Popular Post IsaanWarrior 5,356 Posted March 1 Popular Post Share Posted March 1 Behöver inte alltid va så flashigt...Sorundakorvar smakar bäst på Måndagar 14 1 Quote Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to post
falukorven 2,712 Posted March 1 Share Posted March 1 1 timme sedan, skrev IsaanWarrior: Behöver inte alltid va så flashigt...Sorundakorvar smakar bäst på Måndagar Sorunda har bra korvar! 1 1 Quote Link to post
Popular Post ellim63 216,655 Posted March 1 Popular Post Share Posted March 1 Jag var trött efter jobbarhelg och frugan hade mer ont i kroppen än vanligt så måndagskäket serverades på Efesos.. En öl till mig kom in blixtsnabbt! Till förrätt tog frugan bläckfisk och till mig vitlöksbröd med tzatziki.. Och till varmrätt slog vi till på mixspett med nötfärs, kyckling, lamm och oxfilé.. fantastiskt gott tillsammans med goda såser med ris till frugan och klyftpotatis till mig.. Underbart, Tack för att vi finns! Sen blev det färdtjänst hem till jämmer och elände igen.. 21 3 Quote Link to post
Popular Post falukorven 2,712 Posted March 2 Popular Post Share Posted March 2 Förberett för att laga i ordning en toppmiddag. 10 1 7 Quote Link to post
Recommended Posts