Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

Satan vad gott det blev 😋😋

IMG_20201003_151313.thumb.jpg.5ac79c659207ef07d7326ce6fc237993.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Brunch på Sveriges enda världsomspännande restaurangkedja, tror dom säljer lite sängar och annat också!

 

Grabben och jag valde Ribs, frugan tog Fish´n chips en Caesarsallad delade vi på.

Ribs rekommenderas!

b1.thumb.jpg.7bced187dd718fca0a94534c8f2f4475.jpg

 

b2.thumb.jpg.42fb94549fd81157e119fec438a3f055.jpg

 

b3.thumb.jpg.18b0402b6cd433dc46516409d2d4aded.jpg

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Soul food i form av Pulled beef från en kalvhögrev som rökts i 8 timmar på 100 grader. Mac ’n cheese, rostad majsröra och coleslow.

CF839753-CF49-41C9-9E7C-582A79012B32.thumb.jpeg.25ce6faaa358b3faf79955b5fd791a0d.jpeg838A3FF0-E5EB-477D-B89F-A78D12A825FF.thumb.jpeg.6997db0da50b60a2fa3defb111a130e5.jpeg1B61CBA5-FF0A-41BA-887C-99F96C3F2AB5.thumb.jpeg.e99aaf737bb8e3bd31daf79011016faa.jpegFFCAC888-76FB-494D-805C-17122795AB00.thumb.jpeg.92e3a33d43a7e00aa74099e9bbd2e3b8.jpeg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, MickeN said:

Det blev en hamburgare på Laughing Duck. 20201003_140745.thumb.jpg.8d03752543d6f9cf96200b230280e992.jpg

Har lite svårt för detta ställe men vill inte klanka ner på dig för det. Veten är 5+

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag blev det flyttpizza till lunch i Degerfors med snälla vänner som hjälpte favoritdottern att flytta! 💕

 

DSC_1794.thumb.JPG.39800a5c42b485fd4b43236365b70e55.JPG

 

DSC_1791.thumb.JPG.e6b914be50d750f4c7fd5a13ad421484.JPG

 

DSCPDC_0000_BURST20201003133550099.thumb.JPG.ebd46edafb249b6b120039961b419535.JPG

 

DSC_1790.thumb.JPG.ea96be28887ce2537e0da943a864080a.JPG

 

DSC_1793.thumb.JPG.1b1af2fb16c03c6a145639ba924defa1.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev samet:

Jag gjorde tvärrom... tunn som ett steck till tonåren... då började jag lägga på mig och har sedan fortsatt tills dags dato när jag är den ståtliga karl jag är. 

 

Önskar att någon hejdat mig på vid 16 års ålder när jag passerade 100kg. 

Riktiga män väger tresiffrigt sägs det;)

Själv rankas jag väl som en transing med det måttet.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
18 minuter sedan, skrev hamnoi:

Riktiga män väger tresiffrigt sägs det;)

Själv rankas jag väl som en transing med det måttet.

Mmmm, en annan ligger ju på gränsen till man numera om man har den måttstocken........;)

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Mmmm, en annan ligger ju på gränsen till man numera om man har den måttstocken........;)

Så länge man trivs med sig själv så!

Sett en görsnygg tjej på gymmet kl05.30, långt gången anorexia.

Även sett henne promenera runt dagtid, skulle behöva flytta in på en bufférestaurang men

fortsätter istället att försöka hålla sig sjukligt smal genom motion 24/7 (min amatöranalys).

Tragiskt, då hon hade varit en tiopoängare med 20kg till.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev hamnoi:

Så länge man trivs med sig själv så!

Sett en görsnygg tjej på gymmet kl05.30, långt gången anorexia.

Även sett henne promenera runt dagtid, skulle behöva flytta in på en bufférestaurang men

fortsätter istället att försöka hålla sig sjukligt smal genom motion 24/7 (min amatöranalys).

Tragiskt, då hon hade varit en tiopoängare med 20kg till.

Troligtvis har hon då ortorexi. 

 

En god vän till mig fick detta efter plugget. På ett år gick hon med sina 175cm, ca 70kg till 38kg. För att en kille dumpade henne för att hon var för tjock. 

 

Kollapsade och kördes med ambulans till sjukhus, en vecka på intensiven då hennes kropp inte orkade mer, puls under 30 och vitala funktioner slutade fungera. 

 

Träffade henne några veckor senare på psyk-avdelning där hon var i 3 månader. Fanns inga former alls, kunde se benen i hennes kropp överallt. Från den kramgoa, spralliga och snygga tjej hon en gång var så var det nu bara skinn och ben. 

 

Detta är nu drygt 15 år sedan. Idag mår hon psykiskt bra men fysiskt är hon förstörd för livet. Hud, naglar och hår har totalt havererat, spricker, missväxer och faller av. 

 

Implantat för att återfå lite kvinnliga former men finns inga höfter eller rumpa och har en 12 årings kropp med två silikontuttar. 

 

Jättetragiskt att se och att någon med en liten kommentar kan förstöra ett liv på det sättet är hemskt. 

 

Tyvärr har vårt samhälle inget sätt att fånga upp dessa individer. De är vuxna och styr sina egna liv. Min kompis hade vänner, kollegor och familj som såg vad som hände och försökte få henne på andra tankar men hon var inte mottaglig. 

 

1 vecka på intensiven, 3 månader psyk-avdelning sedan 1 år på behandlingshem med många återbesök under flera år det var hennes resultat.

 

Tjejen som i plugget var bland de populäraste och killar stod i rad för att dejta henne är idag singel, ensam och utan barn (den "apparaturen" slutade fungera). 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev samet:

Troligtvis har hon då ortorexi. 

 

En god vän till mig fick detta efter plugget. På ett år gick hon med sina 175cm, ca 70kg till 38kg. För att en kille dumpade henne för att hon var för tjock. 

 

Kollapsade och kördes med ambulans till sjukhus, en vecka på intensiven då hennes kropp inte orkade mer, puls under 30 och vitala funktioner slutade fungera. 

 

Träffade henne några veckor senare på psyk-avdelning där hon var i 3 månader. Fanns inga former alls, kunde se benen i hennes kropp överallt. Från den kramgoa, spralliga och snygga tjej hon en gång var så var det nu bara skinn och ben. 

 

Detta är nu drygt 15 år sedan. Idag mår hon psykiskt bra men fysiskt är hon förstörd för livet. Hud, naglar och hår har totalt havererat, spricker, missväxer och faller av. 

 

Implantat för att återfå lite kvinnliga former men finns inga höfter eller rumpa och har en 12 årings kropp med två silikontuttar. 

 

Jättetragiskt att se och att någon med en liten kommentar kan förstöra ett liv på det sättet är hemskt. 

 

Tyvärr har vårt samhälle inget sätt att fånga upp dessa individer. De är vuxna och styr sina egna liv. Min kompis hade vänner, kollegor och familj som såg vad som hände och försökte få henne på andra tankar men hon var inte mottaglig. 

 

1 vecka på intensiven, 3 månader psyk-avdelning sedan 1 år på behandlingshem med många återbesök under flera år det var hennes resultat.

 

Tjejen som i plugget var bland de populäraste och killar stod i rad för att dejta henne är idag singel, ensam och utan barn (den "apparaturen" slutade fungera). 

Jag blir så ledsen och berörd så jag ryser över hela kroppen när jag läser vad du just skrev! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Morgan

Idag är jag ensam hemma så det fick bli lite kallskuret. De är på bröllop men jag valde att inte följa med.

Har svårt att titta på en ung förväntansfull brudgum som nu tror att han ska få k**lla hur mycket han vill, när han vill och dessutom gratis. Om han bara visste.

 

Kallskuret.thumb.jpg.8dcd81655752193fffa8f3bf4a22134b.jpg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Captain Morgan:

Idag är jag ensam hemma så det fick bli lite kallskuret. De är på bröllop men jag valde att inte följa med.

Har svårt att titta på en ung förväntansfull brudgum som nu tror att han ska få k**lla hur mycket han vill, när han vill och dessutom gratis. Om han bara visste.

 

Kallskuret.thumb.jpg.8dcd81655752193fffa8f3bf4a22134b.jpg

 

Kn*llat är gratis, men så fort det slutar går taxametern. Så säg till honom att kn*lla mkt🙉

 

Med "hyrdamer" är det tvärtom (har jag hört.....)....😜

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Dagen till ära fick det bli en...........

1601815571570317363150.thumb.jpg.66bd628bc8d6880d96c8ad8e46997eff.jpg

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Har ju glömt att rapportera in gårdagens kvällsvickning, ber om ursäkt för det.. 😁

Ost på kex med plommonchutney och en sipp rött från Italien.. fantastiskt gott!

 

DSC_1795.thumb.JPG.23570fcd4f9524996b56aeb2064c527d.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
1 timme sedan, skrev Fredman:

Indisk fiskgryta

988AA6A1-B955-4C23-8E2D-A4E9C17309C2.thumb.jpeg.933d5bd4c59e44e14f1691ac385948db.jpeg

Hur gick det med det rökta högrevet, eller har jag missat det?.....

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Hur gick det med det rökta högrevet, eller har jag missat det?.....

😋

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
18 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Hur gick det med det rökta högrevet, eller har jag missat det?.....

Blev kanon och det finns i tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma som igår. Idag hade den göttat till sig lite till 😛

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
35 minuter sedan, skrev Tommy:

😋

 

 

22 minuter sedan, skrev Fredman:

Blev kanon och det finns i tråden.

 

 

Pinsamt av mig och jag får väl skylla på begynnande alzhaimers eller ngt.......

Man har ju t.o.m. gett karma till det inlägger men man glömmer så fort nu för tiden.......🤬

Fint som fan var det iaf enligt bilderna........:thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...