Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Hel special (göteborgarnas älskling) Två korvar i bröd mos senap ketchup Vsallad eller liknande +pucko

Ska helst inmundigas i en volvo amazon på kvällen :dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Clion: Håller absolut med. Är själv uppväxt på "bästkusten" och har ätit massor av sådana i min första Volvo Amazon nere vid lokala korvmojen/macken i stan på kvällssamlingarna. Nostalgi-minnen

Skall dock vara med räksallad (hemlagad) och hemlagat mos med riktig grädde i helst

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Vik Tall, det här med att hemmalagat är att föredra är helt fel.

Bortalagat är minst lika gott, och dessutom så slipper man all disk.

Smakrådaren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Enis fan här sitter jag å e småhungrig... Jäkla skit  :suicide:

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

tyvär så får jag beställa potkapow från thai restaurang då tjejen min inte är här ännu buhu taskigt men blir nog bätre då hon kommer hit.

saknar henne så mycket. ;)

lycka till å ha det underbart ni alla

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Enis e bären från Fogden? ps  det är roligt å se vad som äts ovanför Mariestad hehe

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Till frukost i morse åt jag naturell Yoghurt med lättsockrad Lingonsylt och sockerfri Corn Flakes + Kanel. Till det blev det 2 skivor Surdegslimpa med Goudaost.

Normalt äter jag Fiberberikad Havregrynsgröt med Kruskakli och lättsockrad Lingonsylt + kanel och Mellanmjölk men var lat i morse.

:great: gubben :great:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Två röde pölser m. ett bröd senap & kethup och rostad lök...

Ok gott men va f-n. :rtfm:

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärtsoppa garnerat med ostbågar och till detta serverades ett sött dessertvin.

Slowfoodfantasten Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Popcorn och rödvin. Patetiskt men kan inte komma på något bättre sätt att närma mig Thailand utan att åka dit. Skulle vara chang på thaikiosken då men den har inte öppnat ännu, skulle oxå bli för dyrt, måste tänka på familjeekonomin. Skål

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

I morse åt jag Fiberberikad Havregrynsgröt med Kruskakli och lättsockrad Lingonsylt + Kanel och Mellanmjölk, till det tog jag 3 fruktbakad Kavringsskivor med Cheddarost. Nu ska jag sätta på Tevatten och dricka en kopp grönt te med flytande honung.

Ha en bra fredag

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter sundare än min frukost. Kanske lika bra att jag inte pensionssparar. `-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Låter sundare än min frukost. Kanske lika bra att jag inte pensionssparar. `-)


Åt du jordnötter Jojje?

Tänkte på nicket :)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skumt, skickade ett inlägg för några minuter sedan men det försvann ???

Tack Farang. Mitt nick kommer ifrån nötter blandat med mitt svenska nick.

Det blir oftast andra kommentarer angående mitt nick, framförallt här i sverige.

Om du kommer till phuket så bjuder jag gärna på ett gäng chang samt även en båttur om det passar, det finns inga bänkar på min båt men det går bra att sitta på islådorna

13483_P1240060_JPG9579b717b023df72ddf856

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt, verkar som att jag får försöka fixa ett metspö för det blir nog Phuket nån vecka nästa gång :)

Hon jag ringer har aldrig varit där och vill dit, samt att jag lärt känna en annan bofast på Phuket.

Vet dock inte när det blir av, valet står mellan LOS 5 veckor i höst eller 10 veckor till våren.

Sen om vi skall prata mat så blev min frukost burkmat, några Hariboe Gold 5,9%  :P

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev gårdagens köttfärssås med ris. Jag tyckte det inte räckte med dom

5 vitlöks klyftorna så jag pressade i 2 stora klyftor till :crazy:

Dom får det inte lätt på jobbet idag :crazy:

MVH BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

Frukost, Kaffe och nikotintuggummi, sen kaffe igen.

Inte så nyttigt kanske, men jag skippade iaf det framdukade baconet å äggen med rostat bröd.

Lite senare tog jag en yoghurt.

Lunchen var Minestronesoppa och marockanska chickenwraps samt en grönsallad med fetaost , helt ok.

Fast gårdagens middag :great:   Kolgrillad entrecote med Bea, grillade majskolvar och bakad potatis, är svårslaget :dance1:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

Jag tittade på Niklas mat häromdan så idag ska jag laga

Tore Wretmans köttbullar med färskpotatis  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Havregrynsgröt med äppelmos.

Lite senare blir det en överraskning då det är P-fest :dance1:

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...