Jump to content
IGNORERAD

Guld priset rekordhögt......snart THB 17 000!


Guest lars60

Recommended Posts

  Gold price likely to hit Bt17,000 

  By JIWAMOL KANOKSILP

THE NATION ON SUNDAY

Published on February 22, 2009

Local gold prices are likely to top Bt17,000 per baht weight (15.244 grams) soon, after ornament prices reached an all-time high of Bt16,750 yesterday, the Gold Traders Association predicts. http://www.nationmul...ss_30096285.php

Enligt statistik i Finansportalen har priset i Sverige följande utveckling:  http://www.finanspor.se/ravaror.htm

(under en 5 års period)

namnls-9.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hmmm...kanske läge att pantsätta kärestans krimskrams för att finansiera nästa semester :whistle:  

/

www.mangeudon.se

hmm... då får du nog inget "up to you" till svar ;)   tror det blir ett h-mla liv på din

käresta... hehe tanken slog mig också när jag läste rubriken, nämligen att be min fru avyttra 3 bht guld , för att återköpa vid ett billigare tillfälle.Vet att det skulle bli ett himla liv om jag föreslog detta... så jag slog bort den tanken ganska omgående.

Får betrakta hennes guldinnehav som en bra investering i framtide, bara att titta på diagramet.

You can do it

Link to comment
Dela på andra sajter

Lagomt skojj med bröllop inom 2 veckor. Men men.  det är hon värld. Men antalet Chang minskar till mig.  :drinks::nono:

/ Baan

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Lagomt skojj med bröllop inom 2 veckor. Men men.  det är hon värld. Men antalet Chang minskar till mig.  :drinks::nono:

/ Baan

Med kronan som omvandlats till sänksten...så blir det ju dubbelbörda nu!  ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Att avyttra gummans guldreserv är nog att betrakta som självmord,jag får nöja mig med mitt rostfria  :crazy:   Mvh Måne (undrar vad priset är på rostfritt)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...