Jump to content
IGNORERAD

Polisen söker mig, eller dig?


Baa

Recommended Posts

Vore det inte bättre att du stängde igen brödintaget.......Du har ändå inget o komma med......bara en massa svammel som vanligt.

är ju fredag, snart är han avstängd igen, som hänt förr

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 67
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    19

  • Soengsang

    10

  • leifen

    8

  • Glenn Phuket

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ännu svårare för en svensk att klara sig på jordbruk i Thailand. Svårt att förstå detta? 

Det måste vara 100 gånger svårare i Thailand...........här i Svedala kan ju varenda bonde få EU-bidrag om dom fixar alla papper om bidrag från EU........

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det ända jag vet att du har hittat ett barluder från isaan  o nu vill du gräva efter mask...

HUR kan du veta det, finns det barluder där??? Hopas du inte har varit i Isaan

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt ärligt nu, ta bort din mailadress, finns alltid någon knäppgök som kan se till att den blir helt nedspammad och i princip obrukbar.

Ett tips från coachen bara, men lyd det för din egen skull!

Umeå kommun ska väl klara sånt men hur tar jag bort den när I.l har läst den

Link to comment
Dela på andra sajter

Umeå kommun ska väl klara sånt men hur tar jag bort den när I.l har läst den

Vem som helst kan se till att det kommer tusentals spam till den adressen dagligen med några tio minuters knapptryck.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Umeå kommun ska väl klara sånt men hur tar jag bort den när I.l har läst den

ändra inlägg borde gå när inlägget är färskt

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

ändra inlägg borde gå när inlägget är färskt

 

Ändringar syns, jag messade en mod att ta bort vad iaf jag skrev, då min ändring syns.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

jag kan inte osynliggöra ändringarna men däremot kan jag radera dessa inlägg. vill ni det?

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

I dag kom BIB på besök till svärföräldrarna, eller egentligen till mig, exakt vad dom ville vet jag inte men den förklaring jag fick var att dom kollar upp alla faranger med adress i Thailand med anledning av bombattentatet i Bangkok. Jag har ju min husbok, den gula, utställd på den adressen, men innan vi han mer än sätta spaden i backen insåg jag (vi ibland) att det inte var dax för byliv ala "BanNok", och så som f.d. Udonbo hyrde vi ett hus här där jag trivs och sen får vi se hur länge det blir så, nåja, nu är det på det viset att jag har registrerat mitt boende i Udon sedan länge, gör mina års och 90 dagars rapporteringar här o.s.v. men den lilla saken hade BIB missat och så står dom bara där och kräver att få träffa farangen som ju enligt den gula boken bor där, fast han inte gör det egentligen. Hustrun har talat med någon, hon är ju Thai så exakt med vem vet hon inte, och fick då den uppfattningen att dom skulle komma hit o hälsa på, bra, då kan dom få en kopp kaffe om dom är snälla!

 

Är det någon mer som fått påhälsning av BIB i detta ärende, eller har BIB kommit på ett nytt sätt att dryga ut den sinande inkomsten med?

Fan vet, men vadå, TIT !

Nu är jag snart där Polisen söker mej. Jag förstörde din tråd men nu är vi snart tillbakas. Det är en intressanta frågor du har, vad gör man med polisen når dom blir närgågna

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget meil men hur plockar jag bort adressen som dom skriver

Varför använder ni inte pm? 3:e knappen från höger högst upp på sidan.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag kan inte osynliggöra ändringarna men däremot kan jag radera dessa inlägg. vill ni det?

Jag Vill att du tar bort min meiladress som jag skrev I.l måste ha läst den men hur får man kontakt med en på forumet??

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag Vill att du tar bort min meiladress som jag skrev I.l måste ha läst den men hur får man kontakt med en på forumet??

55fc45f16f7cc_Skrmklippxx.thumb.JPG.4331

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag Vill att du tar bort min meiladress som jag skrev I.l måste ha läst den men hur får man kontakt med en på forumet??

Tryck på anmäl inlägg och skriv att du vill ha bort adressen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

jag kan inte osynliggöra ändringarna men däremot kan jag radera dessa inlägg. vill ni det?

Hej

Ja gör det.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Då måste även citeringar raderas.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Inget meil men hur plockar jag bort adressen som dom skriver

Hej

Har mailat dig två gånger men dom kommer inte fram, vet inte vad det är som krånglar.

Men vi kan ju använda forumets PM funktion som någon föreslog.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Ja gör det.

Mvh isan lover

Jesper Blomqvist vet nog hur man gör ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det känns som man inte är välkommen varken i Thailand eller Kalifatet Sverige Va Fan ska man ta vägen ,tips på Land mottages

Tid och pengar är det enda jag har!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj där ser man. Jag tolkar det du skriver som om du alltså inte fanns på plats då dom kom dit. Var det/blev det i sig något bekymmer för dig eller svärföräldrarna?

 

Nja inte ännu, men det vet man ju aldrig när dom skådar min bleka lekamen! Om dom nu gör allvar av att "titta in"!

Kanske dom nöjde sig med att prata med hustrun i telefon och fick förklarat varför vi inte fanns på plats!

 

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte ? Hur gör jag

Om du testat att trycka på knappen och fortfarande inte förstår så är nog inte mail och pm något för dig, tyvärr.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...