Jump to content
IGNORERAD

Aftonbladet om Pattaya.. jisses.


StefanJ

Recommended Posts

Aftonbadet i nötskal.
När dom skriver om Pattaya,Thailand i normala fall, då är det ett nedgånget skitställe, ett sexnäste som "alla" ratar, inga resebyråer har resor dit.
Trots Bra väder, Prisvärda BRA hotell, intressant uteliv och mycket mer.
Nu har Pattaya drabbats av elände. Massa regn och översvämmningar..
Då skriver helt plötsligt AB..  Charterparadiset!   Jisses..

pattaya1.jpg

peppermintpattaya19_large.jpg

Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 239
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    33

  • leifen

    22

  • stefan5300

    20

  • Baa

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja, aftonblaskan vill ju sälja lösnummer, och det säljs ju som bekant även i Pattaya...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Aftonbadet i nötskal.
När dom skriver om Pattaya,Thailand i normala fall, då är det ett nedgånget skitställe, ett sexnäste som "alla" ratar, inga resebyråer har resor dit.
Trots Bra väder, Prisvärda BRA hotell, intressant uteliv och mycket mer.
Nu har Pattaya drabbats av elände. Massa regn och översvämmningar..
Då skriver helt plötsligt AB..  Charterparadiset!   Jisses..

pattaya1.jpg

peppermintpattaya19_large.jpg

Intressant uteliv!! Det är väl bara gamla fyllgubbar som åker dit, bra att det blir upptvättat från en massa skit

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant uteliv!! Det är väl bara gamla fyllgubbar som åker dit, bra att det blir upptvättat från en massa skit

Du har tydligen aldrig varit i Pattaya

För om du varit det hade du aldrig skrivit ett så korkat inlägg

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har tydligen aldrig varit i Pattaya

För om du varit det hade du aldrig skrivit ett så korkat inlägg

Så rätt man fick

Men ändå expert

  1 minut sedan, skrev Boa52:

Har aldrig varit i Pattaya vill bara att komma i kontakt med falanger som "brukar" farm i thai i mitt  4 mil från Udon thani Det är ju bara I l som har skrivit om det och dj. bra

Sen vet ju inte du hur mycket jordbruk jag ha bedrivit i Sverige

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Du har tydligen aldrig varit i Pattaya

För om du varit det hade du aldrig skrivit ett så korkat inlägg

Kenneth4618,

Varför har du taggarna utåt, du måste väl inse att vi tycker olika, alla kan väl inte gilla allt Kenneth tycker är toppen, varför skaffar du inte ett boende i Pattaya om nu tycker det är kanon, personligen tycker jag Pattaya är ett riktigt skit ställe, stor skillnad om man kommer dit som turistnisse några veckor, men bo där och föra ett "normalt" familjeliv..........Nej tack.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618,

Varför har du taggarna utåt, du måste väl inse att vi tycker olika, alla kan väl inte gilla allt Kenneth tycker är toppen, varför skaffar du inte ett boende i Pattaya om nu tycker det är kanon, personligen tycker jag Pattaya är ett riktigt skit ställe, stor skillnad om man kommer dit som turistnisse några veckor, men bo där och föra ett "normalt" familjeliv..........Nej tack.

Chan2014

Är benägen att hålla med att det blivit ett skitställe, skulle aldrig mer sätta min fot där om det inte var for att träffa kompisar som bor där eller for att handla saker.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är benägen att hålla med att det blivit ett skitställe, skulle aldrig mer sätta min fot där om det inte var for att träffa kompisar som bor där eller for att handla saker.

Finns ju Skype och postorder......... :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju Skype och postorder......... :giggle:

Har du ju rätt i i och for sig:great: men det kan va trevligt att få supa ner sig några dagar i goda vänners lag så man håller sig borta från skiten ett halvår efter den festen. Sedan vet jag inte om jag vill beställa bland annat Kalles Kaviar via postorder när postgången är som den är här i landet.

Forovrigt så fungerar Facebook kanon från obygden till bland annat Pattaya och Sverige med telefon och skypesamtal.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du ju rätt i i och for sig:great: men det kan va trevligt att få supa ner sig några dagar i goda vänners lag så man håller sig borta från skiten ett halvår efter den festen. Sedan vet jag inte om jag vill beställa bland annat Kalles Kaviar via postorder när postgången är som den är här i landet.

Forovrigt så fungerar Facebook kanon från obygden till bland annat Pattaya och Sverige med telefon och skypesamtal.

Jag tycker faktiskt tvärtom, att postgången i Thailand är riktigt bra. Utdelning två gånger om dagen och även på lördagar (har faktiskt fått paket på en söndag tom.)

Där ligger nog Sverige kraftigt i lä. Har de överhuvudtaget posten kvar, eller är det en mack eller nån livsmedelsbutik som sköter detta?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker faktiskt tvärtom, att postgången i Thailand är riktigt bra. Utdelning två gånger om dagen och även på lördagar (har faktiskt fått paket på en söndag tom.)

Där ligger nog Sverige kraftigt i lä. Har de överhuvudtaget posten kvar, eller är det en mack eller nån livsmedelsbutik som sköter detta?

 

När det kommer fram som det ska är det en alldeles utmärkt inrättning, men, dessvärre förekommer det att paket eller brev "försvinner" på vägen, trots att de kan spåras till en viss plats i landet, då är det tvärnit i servicen, ingen vare sig vill eller kanske törs rota i vart de har tagit vägen!!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker faktiskt tvärtom, att postgången i Thailand är riktigt bra. Utdelning två gånger om dagen och även på lördagar (har faktiskt fått paket på en söndag tom.)

Där ligger nog Sverige kraftigt i lä. Har de överhuvudtaget posten kvar, eller är det en mack eller nån livsmedelsbutik som sköter detta?

 

Det är väl butikerna som skoter det mesta.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618,

Varför har du taggarna utåt, du måste väl inse att vi tycker olika, alla kan väl inte gilla allt Kenneth tycker är toppen, varför skaffar du inte ett boende i Pattaya om nu tycker det är kanon, personligen tycker jag Pattaya är ett riktigt skit ställe, stor skillnad om man kommer dit som turistnisse några veckor, men bo där och föra ett "normalt" familjeliv..........Nej tack.

Chan2014

Ha Ha Ha Ja du var verkligen rätt person att skriva om att ha taggarna utåt

Tycker inte du själv att det är lite lustigt av Boa 52 att skiva skit om ett ställe han aldrig har besökt ???

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Är benägen att hålla med att det blivit ett skitställe, skulle aldrig mer sätta min fot där om det inte var for att träffa kompisar som bor där eller for att handla saker.

Vad är det som blivit så dåligt? (kanske farbrorn blivit äldre & tråkigare?)

Har varit där sen mitten på 90-talet och stortrivs fortfarande i byn som singel. 

Det enda jag kommer på som stör mig är alla jäkla försäljare som springer runt hela tiden. I Bangkok är dom smarta nog att porta dom i storbarerna.

Hotellen är billiga, ölen är billig, tjejerna väntar på en och barerna är öppna så länge du betalar:)

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det som blivit så dåligt? (kanske farbrorn blivit äldre & tråkigare?)

Har varit där sen mitten på 90-talet och stortrivs fortfarande i byn som singel. 

Det enda jag kommer på som stör mig är alla jäkla försäljare som springer runt hela tiden. I Bangkok är dom smarta nog att porta dom i storbarerna.

Hotellen är billiga, ölen är billig, tjejerna väntar på en och barerna är öppna så länge du betalar:)

Kanske för att det inte sitter folk på Tossapon?;)

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du ju rätt i i och for sig:great: men det kan va trevligt att få supa ner sig några dagar i goda vänners lag så man håller sig borta från skiten ett halvår efter den festen. Sedan vet jag inte om jag vill beställa bland annat Kalles Kaviar via postorder när postgången är som den är här i landet.

Forovrigt så fungerar Facebook kanon från obygden till bland annat Pattaya och Sverige med telefon och skypesamtal.

Skaffa Line Stefan

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant uteliv!! Det är väl bara gamla fyllgubbar som åker dit, bra att det blir upptvättat från en massa skit

Ännu ett stenkorkat inlägg från den stenkorkade Boa52.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker faktiskt tvärtom, att postgången i Thailand är riktigt bra. Utdelning två gånger om dagen och även på lördagar (har faktiskt fått paket på en söndag tom.)

Där ligger nog Sverige kraftigt i lä. Har de överhuvudtaget posten kvar, eller är det en mack eller nån livsmedelsbutik som sköter detta?

 

Detta är första gången jag ser att du skriver nått positivt om Thailand,jag ger dig en karma för det :dribble:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det som blivit så dåligt? (kanske farbrorn blivit äldre & tråkigare?)

Har varit där sen mitten på 90-talet och stortrivs fortfarande i byn som singel. 

Det enda jag kommer på som stör mig är alla jäkla försäljare som springer runt hela tiden. I Bangkok är dom smarta nog att porta dom i storbarerna.

Hotellen är billiga, ölen är billig, tjejerna väntar på en och barerna är öppna så länge du betalar:)

Det står väl klart att Pattis är, näst efter Phuket, Thailands värsta skitställe.

Ja, om man inte gillar fyllskallar, fula tatueringar och könssjukdomar förstås.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Vad är det som blivit så dåligt? (kanske farbrorn blivit äldre & tråkigare?)

Har varit där sen mitten på 90-talet och stortrivs fortfarande i byn som singel. 

Det enda jag kommer på som stör mig är alla jäkla försäljare som springer runt hela tiden. I Bangkok är dom smarta nog att porta dom i storbarerna.

Hotellen är billiga, ölen är billig, tjejerna väntar på en och barerna är öppna så länge du betalar:)

Jag tycker att det var yngre och snyggare brudar och mera drag förut.

Sen sitter dom och leker med sina telefoner oftare och är i sin Facebook värld.

Nuförtiden när det är lite högsäsong eller spektakel då är det trafikstockning.

Förut kom man rätt smidigt från Jomtien in till Pattaya men inte nu längre.

 Kursen brukade vara bättre, plus att det var billigare överhuvudtaget.

Det var några av skälen varför jag sålde min lya i Jomtien.

Skönt att ryssarna inte syns till längre i alla fall.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...