Jump to content
IGNORERAD

Semipalatinsk


Kim

Recommended Posts

Vad har hänt med tidigare så flitige debattören Semipalatinsk?

Senast han skrev något var i augusti.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Har också saknat honom, trots att vi bråkade lite då och då...

Vi bodde nästan grannar i Västra Frölunda, jag fotade dammen där hans dam plockade en gräsand, som de sedan avnjöt.

Sedan dess har vi inte varit bästa vänner :grrrrrr: .

Jag gräver ner stridsyxan om du kommer tillbaka Semi! :friends: ?

Hur är vädret därborta i Rudalen, förresten?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukade ju se han+fru+barnvagn spatserandes lite då o då här ute på Hising Ajland när jag åkte hem från jobbet men det var bra länge sen nu när jag tänker efter.

I höstas nån gång sist tror jag!?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick inte han nån "stroke" i Thailand? Återhämtade sig och skrev lite här men sen blev det tyst...

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
semipalatinsk

Efter att ha blivit informerad om denna tråds existens av min gode vän, forummedlemmen Neil, så har jag så nu för första gången på länge loggat in mig för att skingra de frågetecken som kanske finns.

För det första finns det ingen som helst sanning i Swedenfarangs tes om att jag skulle ha fått en stroke. Jag vet däremot att en annan forummedlem (vars nick börjar på "fenris" och slutar på "ulven") tidigare har berättat att det som Swedenfalang beskriver hände honom.

Det är alltså ingenting som har drabbat mig, utan livet går fortfarande sin gilla gång. Snarare har jag medvetet lagt den tid jag tidigare lade på forumet på annat, bl.a. att köpa och sälja saker på Tradera samt att jag är småbarnsförälder till en nu drygt tvåårig dotter.

Jag har heller inte varit i Thailand sedan nov -07 och har ingen resa dit inplanerad i år heller. Därför har det blivit naturligt att intressera sig lite "mindre" för de typiskt thai-orienterade diskussionerna som förs på detta forum. Detta trots den svåra saknaden efter den briljanta och sansade debattören Svarten som denna frånvaro har inneburit.

Men men... Jag kanske tittar in ibland och eventuellt någon gång kastar mig in i någon tråd som verkar intressant...

Forumvänliga hälsningar,

semipalatinsk

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...