Jump to content
IGNORERAD

Malmö FF


kenneth073

Recommended Posts

Ingen lätt grupp med PSG, Real Madrid och Schaktar Donetsk.

Undrar var Donetsk spelar sina hemmamatcher?

Men Zlatan kommer ju hem.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 176
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    41

  • Avregistrerad clion

    17

  • GreenValley

    15

  • kenneth073

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Svarar mig själv, hehe

Verkar som Schaktar Donetsk spelar hemmamatcherna i Lviv 60 mil från Donetsk

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevlig trådstart, skulle tro att Malmö vinner mot Madrid med 2-0 hemma och ett oavgjort borta, mot PSG blir det en 2-1 vinst hemma och en uddamålsförlust borta mot Donetsk blir det en förlust borta men en 3-0 vinst hemma, vi får se vad denna prestation räcker till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag ser det att om malmö vinner mot ett topplag typ Madrid så är det ett skräll men det lär aldrig hända?

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevlig trådstart, skulle tro att Malmö vinner mot Madrid med 2-0 hemma och ett oavgjort borta, mot PSG blir det en 2-1 vinst hemma och en uddamålsförlust borta mot Donetsk blir det en förlust borta men en 3-0 vinst hemma, vi får se vad denna prestation räcker till.

Hahaha, jadå inget fel i drömma men det där är ju värre än Mr atm´s konspirationsteorier     :big_smile:

Ska bli kul o se Pepe vs Rosenberg:boom:

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevlig trådstart, skulle tro att Malmö vinner mot Madrid med 2-0 hemma och ett oavgjort borta, mot PSG blir det en 2-1 vinst hemma och en uddamålsförlust borta mot Donetsk blir det en förlust borta men en 3-0 vinst hemma, vi får se vad denna prestation räcker till.

Jag vill prova en likadan dundergrogg som den du inmundigat, vad innehåller den?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fruktansvärt svår grupp, kan vi ta en tredjeplats så vore det fantastiskt!

Zlatan kommer hem för en riktig match mot MFF, snacka om att det blir fullsatt, tur man har årskort annars vore det omöjligt att få tag i biljetter.

Nu skall jag bara jaga rätt på biljetter till PSG-MFF i Paris, bokade precis flyg+hotell till mig och frugan.

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha, jadå inget fel i drömma men det där är ju värre än Mr atm´s konspirationsteorier     :big_smile:

Ska bli kul o se Pepe vs Rosenberg:boom:

Ser Malmö som klar andrahandsfavorit efter Madrid :-.) trots att vi  tar 4 av deras 6 poäng så lär de ju samla lite på annat håll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill prova en likadan dundergrogg som den du inmundigat, vad innehåller den?

 

En kvarting skåne i stort glas..Svep o 20 minuter senare är du drömmarnas värld ;)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Trevlig trådstart, skulle tro att Malmö vinner mot Madrid med 2-0 hemma och ett oavgjort borta, mot PSG blir det en 2-1 vinst hemma och en uddamålsförlust borta mot Donetsk blir det en förlust borta men en 3-0 vinst hemma, vi får se vad denna prestation räcker till.

Hahaha, jadå inget fel i drömma men det där är ju värre än Mr atm´s konspirationsteorier     :big_smile:

Ska bli kul o se Pepe vs Rosenberg:boom:

 

He he he, visserligen önskar jag Malmö all lycka i CL men jag får nog hålla med gode Hamnoi att resultaten är lite av en dröm......

Madrid och PSG blir nog en oerhört svår nöt att knäcka både hemma och borta........

Men det är klart att underskattning kan vara ett riktigt vasst vapen men mot PSG tror jag inte att det räcker, då Zlatan förmodligen har satt hela laget i skräck........

 

Lycka till Malmö...........:great:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

He he he, visserligen önskar jag Malmö all lycka i CL men jag får nog hålla med gode Hamnoi att resultaten är lite av en dröm......

Madrid och PSG blir nog en oerhört svår nöt att knäcka både hemma och borta........

Men det är klart att underskattning kan vara ett riktigt vasst vapen men mot PSG tror jag inte att det räcker, då Zlatan förmodligen har satt hela laget i skräck........

 

Lycka till Malmö...........:great:

Zlatan får en tuff tackling i första minuten av Carvalho som efter sitt gula kort böjer sig ner och säger välkommen hem :-) 

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

He he he, visserligen önskar jag Malmö all lycka i CL men jag får nog hålla med gode Hamnoi att resultaten är lite av en dröm......

Madrid och PSG blir nog en oerhört svår nöt att knäcka både hemma och borta........

Men det är klart att underskattning kan vara ett riktigt vasst vapen men mot PSG tror jag inte att det räcker, då Zlatan förmodligen har satt hela laget i skräck........

 

Lycka till Malmö...........:great:

Kan ju för guds skull inte gå ut och tro att förlusterna är ett faktum och tycka det är tillfredställande att Z kommer till stan, nu får grabbarna överträffa sig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Zlatan får en tuff tackling i första minuten av Carvalho som efter sitt gula kort böjer sig ner och säger välkommen hem :-) 

Ha ha ha, vilken underbar kommentar...........:rotfl:

Om det händer som du säger, så kommer jag att vara den förste som gratulerar.........:great:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Så härligt för svensk fotboll att vi har MFF återigen i CL! Ska bli kul att följa och även om det är extra tufft är det kul med de stora lagen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fantastikt kul att ha ett svenskt lag i CL.

Att Malmö ska lyckas ta poäng blir svårt, men kanske ett par stycken på hemmaplan....

Får önska dom lycka till..

 

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju för guds skull inte gå ut och tro att förlusterna är ett faktum och tycka det är tillfredställande att Z kommer till stan, nu får grabbarna överträffa sig själv.

Precis, När Gnaget hade Barca, Arsenal o Fiorentina i sin grupp kraxade korparna högt som fan, visst blev det torsk mot Barca hemma, men vi ledde i alla fall ett tag, På bortaplan var det svårare, bara en pinne mot La Violeta, tror vi fick med oss 3 totalt, eller va det 4? Spelar ingen roll, men kul va det!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra för klubbfotbollen och viktigt för svensk fotboll överhuvudtaget att "vi" är med ute i Europa,så givitvis hoppas man på MFF fast det blir svårt.Blåvitts glada amatörers europaäventyr på 80-talet var det heller ingen som trodde på mot de helproffsiga lagen,skillnaden mellan lagen idag är nog samma fast på en betydligt högre nivå då givitvis.

  

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag slår vad om hela min veckopeng att Zzzzzlatan "råkar" vara skadad eller avstängd när det vankas match mot MFF, hans nerver pallar helt enkelt inte för en sån mentalt tuff uppgift...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Bra för klubbfotbollen och viktigt för svensk fotboll överhuvudtaget att "vi" är med ute i Europa,så givitvis hoppas man på MFF fast det blir svårt.Blåvitts glada amatörers europaäventyr på 80-talet var det heller ingen som trodde på mot de helproffsiga lagen,skillnaden mellan lagen idag är nog samma fast på en betydligt högre nivå då givitvis.

  

Även om jag inte hejar på IFK Göteborg så var det en riktig bedrift. Ett gäng "amatörer" som slog de bästa.

Att Malmö skulle komma i närheten av det är nog att önska för mycket. De är ju inte ens med i toppstriden i allsvenskan. Utan den där Rosengård så skulle de inte ligga över mitten.

 

image.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara i Pk-Sverige som man önskar konkurrenter lycka:blink:.

Själv hoppas jag att Malmö får storpisk i varenda match.

Sana kan dock få göra ett tröstmål i några matcher, en go grabb:friends:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara i Pk-Sverige som man önskar konkurrenter lycka:blink:.

Själv hoppas jag att Malmö får storpisk i varenda match.

Sana kan dock få göra ett tröstmål i några matcher, en go grabb:friends:

Fast i denna turnering är de inte konkurrenter, ditt lag och mitt lag deltar inte.

Sen verkar det som att miljonerna från förra CL-slutspelet inverkat negativt på resultatet i Allsvenskan så med lite flyt fortsätter trenden och det blir Superettan 2017 för MFF.:lol:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast i denna turnering är de inte konkurrenter, ditt lag och mitt lag deltar inte.

Sen verkar det som att miljonerna från förra CL-slutspelet inverkat negativt på resultatet i Allsvenskan så med lite flyt fortsätter trenden och det blir Superettan 2017 för MFF.:lol:

 

Har fortfarande svårt o se att det inträffar i större fotbollsnationer och jag kommer aldrig att göra det^_^

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...