Jump to content
IGNORERAD

Malmö FF


kenneth073

Recommended Posts

Och den här i Europa cuppen som vanligt från den tiden Det målet är framröstat som årets mål  

Kul att man kan sitta och titta på gamla goda minnen härligt, nu får vi se om ni kan kvala in till Champions League till nästa år, nej just det  är ju Norrköping som ska försöka med det, blandade ihop IFK och IFK där sorry!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 176
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    41

  • Avregistrerad clion

    17

  • GreenValley

    15

  • kenneth073

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

I 4:e omgången från slutet orkade man bara med 1-1 hemma mot Halmstad som spelar i Superettan nästa år!

Sillstryparna kan inte skylla på några andra lag, man spelade själv bort guldchansen med skrala insatser i slutspurten.

Tack till Halmstad, Djurgården och Kalmar som snodde poäng av dem i slutomgångarna.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Norrköping har chans på dubbel, U21 spelar en ren final mot Djurgården.

Bara att de är i final säger att de gör nått rätt i Nkpng nu.

Göteborg bortspelade där också :)

Telegraferat från byhåla med tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Norrköping har chans på dubbel, U21 spelar en ren final mot Djurgården.

Bara att de är i final säger att de gör nått rätt i Nkpng nu.

Göteborg bortspelade där också :)

 

Telegraferat från byhåla med tapatalk

 

 

 

 

Matchen börjar 19.00 och visas på C More Sport.

Link to comment
Dela på andra sajter

Matchen börjar 19.00 och visas på C More Sport.

Har bara tillgång till TV4 premiumpaket tyvärr, men kanske finns en hyfsad stream.

Är ju i bakochframlandet :)

Telegraferat från byhåla med tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Norrköping har chans på dubbel, U21 spelar en ren final mot Djurgården.

Bara att de är i final säger att de gör nått rätt i Nkpng nu.

Göteborg bortspelade där också :)

 

Telegraferat från byhåla med tapatalk

 

 

 

 

ja och Djurgården har gått bra i u 21 senaste åren gäller bara att få behålla dom 

Link to comment
Dela på andra sajter

ja och Djurgården har gått bra i u 21 senaste åren gäller bara att få behålla dom 

Blir nog en rolig match, duktiga killar!

Telegraferat från byhåla med tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

ja och Djurgården har gått bra i u 21 senaste åren gäller bara att få behålla dom 

Är de riktigt bra så vet du var de hamnar :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir nog en rolig match, duktiga killar!

Telegraferat från byhåla med tapatalk

Ja difgrabbarna fixa det guldet

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja difgrabbarna fixa det guldet

 

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

 

 

Grattis, Djurgården vann rättvist.

IFK vaknade till för sent.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tja inget gnäll på Peking de har gjort det jävligt bra.

Det jag gnäller på är att Malmö drog på si 2 röda kort i sista matchen har inte hänt någonsin

Grattar Norköping för gulden men kan ju tilläga att blåvits u 19 van guld över Dyrgården same same bath diferent

Nu får du väl sluta grina över att Peking vann guldet! Allsvenskan avgörs över 30 omgångar och inte enbart den sista. Norrköping hade saken i egna händer och vann, blowit lyckades inte ens vinna i den så viktiga sista matchen och är med det knappt värdiga silvermedaljörer ;)

Nu ska d

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hur tänker du, Gbg klarar inte o slå Kalmar hemma för att ha ett unns av chans på guldet, de var inte tillräckligt bra helt enkelt.

Norrköping är över 30 matcher Sveriges bästa lag 2015, inte Malmö inte Gbg....inse fakta!!!

 

Telegraferat från byhåla med tapatalk

 

 

Hade inte hjälpt om blåvit slått Kalmar så det är en annan story

Hade Malmö gjort de som alla experterna tyckte så vart guldet blåvitts pga av målskillnaden

Men de drog på  sig 2 röd kort å när fan hände det de har aldrig hänt

Men blåvit spela fair 2007 och slog Halmstad i sista matchen så Malmö van guldet

Det kommer aldrig händ igen 

 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hur tänker du, Gbg klarar inte o slå Kalmar hemma för att ha ett unns av chans på guldet, de var inte tillräckligt bra helt enkelt.

Norrköping är över 30 matcher Sveriges bästa lag 2015, inte Malmö inte Gbg....inse fakta!!!

 

Telegraferat från byhåla med tapatalk

 

 

Har inget emot Norrköping de spelade bra

Men herre jävlar va  Nu ska de representera Sverige i Champion och de har aldrig spelat nån int fotbollsmatch

ja ja Sverige åker ner ytterliga placeringar   

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade inte hjälpt om blåvit slått Kalmar så det är en annan story

Hade Malmö gjort de som alla experterna tyckte så vart guldet blåvitts pga av målskillnaden

Men de drog på  sig 2 röd kort å när fan hände det de har aldrig hänt

Men blåvit spela fair 2007 och slog Halmstad i sista matchen så Malmö van guldet

Det kommer aldrig händ igen 

 

då vet vi

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Malmö har 18 guld och utöver det 3 serievinster, "sketlaget" ifrån England var just det året europas bästa lag och Malmö näst bäst, hur man rankar lag som vann Uefa C vet jag inte men den stora cupen då var Europa cupen, men jag satt trots detta och hejade fram IFK när de hade sina framgångar (får väl skylla på att jag var ganska ung då)

Titta där kom det 5555 Tyvärr räknas inte det fastän Malmö vall ha det så 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Se där då behöver inte Clirre leta i mer i historieböckerna idag!

Här letas inte i några historieböcker Utan framtiden ligger i de länkar ja visade tidigare

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Hade inte hjälpt om blåvit slått Kalmar så det är en annan story

Hade Malmö gjort de som alla experterna tyckte så vart guldet blåvitts pga av målskillnaden

Men de drog på  sig 2 röd kort å när fan hände det de har aldrig hänt

Men blåvit spela fair 2007 och slog Halmstad i sista matchen så Malmö van guldet

Det kommer aldrig händ igen 

 

Hade Malmö 'gjort det som alla experterna tyckte" så hade dom vunnit sm-guld. Nu infriade dom inte förväntningarna och slutade på femte plats, är tämligen säker på att dom inte avstod från att vinna sm-guld bara för att kunna jävlas med blowit i den sista omgången.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Grattis, Djurgården vann rättvist.

IFK vaknade till för sent.

 

Helt sant  hade de inte tappat poäng mot Falkenberg och Djurgården så hade de inte behövt få hjälp av pisse laget i söder  

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Här letas inte i några historieböcker Utan framtiden ligger i de länkar ja visade tidigare

Framtiden är grönvit  :buba:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Framtiden är grönvit  :buba:

Ja Billing fors hopas ja också på :waaaht: skoj å sido det är ett lag som jag gillar mycket publik mm

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt sant  hade de inte tappat poäng mot Falkenberg och Djurgården så hade de inte behövt få hjälp av pisse laget i söder  

Pisselag, det var ju ett minst sagt annorlunda "bittert" sett att se på svensk fotbolls dominanter i modern tid!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...