Jump to content
IGNORERAD

Bärplockar bostäder


Phodee

Recommended Posts

Finns det någon här som kan hjälpa till med bostad och logi möjligheter för ca 200-500 thailändare. Jag har blivt kontaktad av ett bemaningföretag i Thailand som vill ha hjälp med detta.

Phodee

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Finns det någon här som kan hjälpa till med bostad och logi möjligheter för ca 200-500 thailändare. Jag har blivt kontaktad av ett bemaningföretag i Thailand som vill ha hjälp med detta.

Phodee

Var?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet faktiskt inte själv var bären finns eller var det skulle finnas en lämplig kombination. Jag har enbart fått frågan under ett anntal år.

Phodee

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vet faktiskt inte själv var bären finns eller var det skulle finnas en lämplig kombination. Jag har enbart fått frågan under ett anntal år.

Phodee

Då var ju din fråga inte lätt att svara på eftersom det är en bra bit mellan söder och norr. Även 200-500 personer är ju också en väldigt stor skillnad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan vi göra, vars i sverige vill du ha bostäder? Det är bättre om vi kan ta hela konceptet med resor och bostäder, Norr och västerbotten i sverige täcker vi..

Link to comment
Dela på andra sajter

Då jag inte känner till något om bärplockar området kan jag ej svara på vilket del av sverige som är bäst.

Det jag kan bidraga med är vad jag har förstått ett mycket väl fungerand bemaningsföretags tjänster i Thailand.

Hur upplägget skall vara har jag ingen anning om.

Du kan väl skicka ett PM

Phodee

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror ju på var i vårt avlånga land (antar dock att det är norrut för vårt norrländska guld).  Samt vem som tar hand om dom i Sverige och matleveranser betalning osv.. Är det nått företag i Sverige som anlitar ordnar visum osv..? Isåfall borde man få kontakt med dom ifall man har möjlighet att ordna logi.

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

Ja jag och min tjej bor i en 4a och min dotter har precis flyttat hemifrån.

Så några kan väl få plats där i hennes gamla rum. Men högst 120-130. Kan bli liv på hyresvärden annars kanske. Hör av dig så fixar vi det.. :victory:

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir väl med dessa 200-500 thailändare som alla andra som jobbat åt bemaningsföretag.

Åker hem med en skuld på 25-50000 Bath

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...