Jump to content
Sign in to follow this  
Wanchai

Thaimassage

Recommended Posts

frason

Kalsongfylla igen, man blir inte förvånad. 😂😂

• Ge karma 1
  • Haha 1

Cavemannen
1 timme sedan, skrev frason:

Kalsongfylla igen, man blir inte förvånad. 😂😂

Det kan ju inte vara en helt vanlig hederlig kalsongfylla, det måste ju ha snurrat något otroligt för karln.

Han kanske går på medicin som inte bör blandas med alkohol?

Läste du PM:en han sände :D 

ps. Han skickade mindre trevliga och snurriga PM till mig, så nästa PM lade jag till 3st namn i adressposten så att fler kunde läsa vad han skrev, det tog ett tag innan han märkte det, sen tog det skruv :D 

Edited by Cavemannen
  • Ge karma 1
  • Haha 7

frason
1 hour ago, Cavemannen said:

Det kan ju inte vara en helt vanlig hederlig kalsongfylla, det måste ju ha snurrat något otroligt för karln.

Han kanske går på medicin som inte bör blandas med alkohol?

Läste du PM:en han sände :D 

ps. Han skickade mindre trevliga och snurriga PM till mig, så nästa PM lade till 3st namn i adressposten så att fler kunde läsa vad han skrev, det tog ett tag innan han märkte det, sen tog det skruv :D 

Japp läste. Något knas är det iaf.

• Ge karma 1
  • Fint 1

Bankan555

Tack ska du ha Enis. 

Surkärringarna blev i alla fall fulla och keliga så småningom. Nu är jag genommasserad och ryggslutet är mjukt och fint. Befinner mig just i nåt som heter Sätra, på fjärde våningen, dörren är låst utifrån och jag har en fin balkong att lapa sol på. Fått en skål sån där som tam och en flaska sang som av tanterna. 

Alla i kvarteret heter tydligen Ali och skriker hela tiden åt varandra. De kärringar som inte är thai har hucklen. Det är då inte som hemma i Jörn... där är alla ladies thai.

Själv vill jag ha ett flak Leo och en säck is att kyla dem med. 

Kärringarna mumlade något i stil med "toy boy or flying farang, up to you darling" innan de hastade iväg till salongen i morse. Nu ska jag försöka sova. Bäst å passa på...

Edited by Bankan555
  • Ge karma 2
  • Ojojoj 1

Enis

I Gävle 15 salonger för närvarande 

finns det så många män och kvinnor som behöver justera sina kroppar?

har tyvärr ingen BTT standard så jag blir aldrig erbjuden nått annat än hånskratt när jag försöker bota min dator använda justerade kropp

:big_smile:

enis med liten p

• Ge karma 2
  • Haha 5

Wanchai
1 timme sedan, skrev Enis:

Skulle besöka en ort söder över när jag hade andra uppdrag för att se om utbudet var nått att ha.....

men blev klockad... och uppringd så det var bara att utföra ordinarie uppdrag och masa sig hemåt igen..

:oh:

Enis 

Inte lätt att vara gift och kåt (på annat)!  😎

• Ge karma 2
  • Haha 5

KaiserBlood
2 timmar sedan, skrev Enis:

Skulle besöka en ort söder över när jag hade andra uppdrag för att se om utbudet var nått att ha.....

men blev klockad... och uppringd så det var bara att utföra ordinarie uppdrag och masa sig hemåt igen..

:oh:

Enis 

Kul att det äntligen dyker upp en seriös tråd igen bland allt politiskt drabbel som har genomsyrat forumet dom senaste veckorna.

Har du provat att stämma arbetsgivaren inför domstol?

En viktig fråga för mig som frekvent kund och skattebetalare??

• Ge karma 1
  • Fint 1
  • Haha 1

Wanchai

Kvinna häktas för bordellverksamhet

UPPDATERAD 16:13 PUBLICERAD 08:43

En 45-årig kvinna häktas misstänkt för grovt koppleri. 

Genom anställda ska hon ha tillhandahållit sexuella tjänster mot betalning på två massagesalonger i Uppsala och i Järfälla.

Skriv ut  Rätta artikel  Spara artikel 

Sedan i tisdags har den misstänkta kvinnan suttit anhållen. Hon greps i samband med tillslag på flera platser.

Kvinnan som nu är häktad misstänks för att genom flera anställda ha sålt sexuella tjänster i två lokaler i Uppsala och i Järfälla. 

Läs mer: Misstänkt sexhandel på ett 40-tal thaisalonger

Polisen har under längre tid haft spaning på lokalerna där kvinnan bedrev verksamheten. Vid tillslagen deltog även personal från Skatteverket.

– Fallet har varit aktuellt hos mig i något år, men intensifierats under hösten, säger Tomas Eriksson, kammaråklagare vid Åklagarkammaren i Uppsala, som varit förundersökningsledare.

I nuläget är det endast kvinnan som är frihetsberövad. 

– Men självklart finns det folk som kan misstänkas ha köpt sexuella tjänster, så det är nog så att fler kommer att höra från polisen, säger Tomas Eriksson.

Läs mer: Sexhandel och skattefusk på vanliga massagesalonger 

rolba
5 timmar sedan, skrev Wanchai:

Kvinna häktas för bordellverksamhet

UPPDATERAD 16:13 PUBLICERAD 08:43

En 45-årig kvinna häktas misstänkt för grovt koppleri. 

Genom anställda ska hon ha tillhandahållit sexuella tjänster mot betalning på två massagesalonger i Uppsala och i Järfälla.

Skriv ut  Rätta artikel  Spara artikel 

Sedan i tisdags har den misstänkta kvinnan suttit anhållen. Hon greps i samband med tillslag på flera platser.

Kvinnan som nu är häktad misstänks för att genom flera anställda ha sålt sexuella tjänster i två lokaler i Uppsala och i Järfälla. 

Läs mer: Misstänkt sexhandel på ett 40-tal thaisalonger

Polisen har under längre tid haft spaning på lokalerna där kvinnan bedrev verksamheten. Vid tillslagen deltog även personal från Skatteverket.

– Fallet har varit aktuellt hos mig i något år, men intensifierats under hösten, säger Tomas Eriksson, kammaråklagare vid Åklagarkammaren i Uppsala, som varit förundersökningsledare.

I nuläget är det endast kvinnan som är frihetsberövad. 

– Men självklart finns det folk som kan misstänkas ha köpt sexuella tjänster, så det är nog så att fler kommer att höra från polisen, säger Tomas Eriksson.

Läs mer: Sexhandel och skattefusk på vanliga massagesalonger 

Nu förstår jag varför @Enis rymde landet. :rotfl:

• Haha 7

Wanchai

Kontaktade en tjej som jobbat på denna massage och hon berättade att poliserna tagit alla tjejers mobiler och kollar samtalslistorna.

Hennes budskap var att inte kontakta henne framöver.

Hon är rädd men har UT.

• Fint 1

Wanchai
On 2018-05-12 at 08:23, skrev Cavemannen:

Han skickade mindre trevliga och snurriga PM till mig, så nästa PM lade jag till 3st namn i adressposten så att fler kunde läsa vad han skrev, det tog ett tag innan han märkte det, sen tog det skruv :D 

Bara för att förtydliga detta inlägg så har jag bara skickat ETT PM till denna stofil, INTE många som han antyder.

Jag kan med admins tillåtelse återge vad cavemannen och hans kompisar skrev i svaret på mitt pm om admin tillåter.

• Fint 1

Kenneth4618

Phatchari SPA

Hjalmar Brantingsgatan 10A
753 27 Uppsala

Hit behöver ni inte gå längre då den är stängd numera ;)

Frågade frugan men hon kände inga därifrån.   Kanske Stockholmare hela bunten :look_down:

• Ge karma 1
  • Fint 1