Jump to content
Sign in to follow this  
Wanchai

Thaimassage

Recommended Posts

Soengsang
4 minuter sedan, skrev Wanchai:

Jag åker inte till Tbailand för att träffa svenskar men jag har förstått att du känner denna kumlafånge och att hnan är din kompis. 

Not my problem.

Ska du tjafsa så gör det utan lögner, du framstår som mer trovärdig då!

Personligen träffar jag gärna Svenskar i Thailand, trevligt att tala sitt eget språk.....och för mig är det ingen woaw-upplevelse att åka utomlands och tycka det är fränt att träffa folk från andra länder!

Har du i huvudtaget varit i Thailand, kan inte minnas jag sett några bilder eller nått?

Lite BTT varning där när jag tänker efter, eller kanske inte, han är ändå inget troll.

• Ge karma 1
  • Fint 1
  • Haha 1

Cavemannen
5 minuter sedan, skrev Soengsang:

Personligen träffar jag gärna Svenskar i Thailand, trevligt att tala sitt eget språk.....och för mig är det ingen woaw-upplevelse att åka utomlands och tycka det är fränt att träffa folk från andra länder!

Har du i huvudtaget varit i Thailand, kan inte minnas jag sett några bilder eller nått?

Lite BTT varning där när jag tänker efter, eller kanske inte, han är ändå inget troll.

Ja där slog du huvudet på spiken!

Men han är bra på google och streetview och så får han ju Thaifeeling på hormassagen han springer på regelbundet :D 

Edited by Cavemannen
  • Ge karma 1
  • Haha 6

Wanchai
1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Du hinner inte träffa så många på dina kortresor var 3dje år :D 

Vad har fångvården för villkor nuförtiden för sådana som ditg?

Skicka personnummer till mig så kan jag kolla Kumla eller Svalbard, hehe.

Det låter bra att vistas i Svalbard för en finne som suttit på 

Kumla med restiktioner-

• Haha 1

Cavemannen
1 minut sedan, skrev Wanchai:

Kumla med restiktioner-

höhö....

Wanchai
14 minuter sedan, skrev Soengsang:

Jag förstår nu att din kompis Cavemannen är din ledstjärna. Jag trodde du hade intregitet och skrev vad du tyckte men nu förstår jag kopplimgen. Den infon tackar jag för.

Soengsang
6 minuter sedan, skrev Wanchai:

Kumla med restiktioner-

Intressant tanke att Svalbardtiden är Kumlatid.....vad tänkte du han suttit inne för isof?

Och hur funkar det med att vara i Thailand relativt långa perioder, samt i Brasilen....samt det med att kunna vara online, funkar det när man sitter?

Soengsang
4 minuter sedan, skrev Wanchai:

Jag förstår nu att din kompis Cavemannen är din ledstjärna. Jag trodde du hade intregitet och skrev vad du tyckte men nu förstår jag kopplimgen. Den infon tackar jag för.

Nja, krävs nog mer för man ska vara kompis....har bara träffat han en gång, väldigt trevlig, och han har rätt mycket kunskap om Thailand, samt är kul att springa med på skumma barer i Pattis, han känner till olika ställen.

Jag är rätt kass på Pattis, har inte vart där särskilt mycket.

Men helt klart en kille jag gärna träffar igen över lite öl och annat "roligt" då det passar.

• Ge karma 2

Wanchai
3 minuter sedan, skrev Soengsang:

Intressant tanke att Svalbardtiden är Kumlatid.....vad tänkte du han suttit inne för isof?

Och hur funkar det med att vara i Thailand relativt långa perioder, samt i Brasilen....samt det med att kunna vara online, funkar det när man sitter?

Ja Kriminalvården har ju många konstiga svängningar och att din kompis skulle kunna vistas i Thailand är ingen överraskning,

Soengsang
Precis nyss, skrev Wanchai:

Ja Kriminalvården har ju många konstiga svängningar och att din kompis skulle kunna vistas i Thailand är ingen överraskning,

Vad menar du, kan man resa utomlands ett par månader medan man sitter inne?

Och vad tänkte du han suttit för?

Enis
On 2018-03-26 at 11:40, skrev Enis:

Paja inte ”min” tråd :sure:

Penis

Mycket skitinlägg nu

On 2018-05-09 at 19:36, skrev Bankan555:

Kära Bullen.. är på oväntat besök i kaffestaden. Bekymrad lugnar jag mig med en Leo på ett hak efter Drottninggatan.  Var på massage för få ryggslutet uppmjukat. Fick bara halva tiden. Hon hette Jessica och hade stora skor och mörk röst. Hon  rusade ut efter ha lyft handduken och  beordrat mig tulnalound. Jag fick dra på mig paltorna och betala donnan i kassan fullt pris. I soffan satt Jessica och mumlade katatoniskt "hamjai, hamjai, hamjai". Nu sitter jag på haket och ett gäng surkärringar tisslar och pekar mot mig sedan jag repeterat Jessicas ord.... Jag är höggradigt förvirrad...

sista kvalitetsinlägget...

Jasså då var det som jag misstänkte... den långa smala där...

/Enis

• Ge karma 1
  • Haha 5

Wanchai
4 minuter sedan, skrev Soengsang:

Nja, krävs nog mer för man ska vara kompis....har bara träffat han en gång, väldigt trevlig, och han har rätt mycket kunskap om Thailand, samt är kul att springa med på skumma barer i Pattis, han känner till olika ställen.

Jag är rätt kass på Pattis, har inte vart där särskilt mycket.

Men helt klart en kille jag gärna träffar igen över li  te öl och annat "roligt" då det passar.

Jag känner bara dåliga vibrationer från denna fånge.

Han är helt enkelt obehaglig. MEN andra kan känna  annat.

Jag har inga förutfattade meningar om kriminella som Cavemannensom som  kan påverka abdra.

Cavemannen
1 minut sedan, skrev Wanchai:

Jag känner bara dåliga vibrationer från denna fånge.

Han är helt enkelt obehaglig. MEN andra kan känna  annat.

Jag har inga förutfattade meningar om kriminella som Cavemannensom som  kan påverka abdra.

Nu när du visat din riktiga sida, så vet jag inte vad jag skall tycka. 

Obehaglig: absolut!

Någon störning: ja mycket troligt.......

• Ge karma 2

Wanchai
41 minuter sedan, skrev Soengsang:

Vad menar du, kan man resa utomlands ett par månader medan man sitter inne?

Och vad tänkte du han suttit för?

Ingen aning men din kompis cavemannen måste ha gjort ett grovt brott för 5 års förvisning.

Kan Säpo varit inkopplade med denna extrema finne?

Edited by Wanchai

Wanchai
51 minuter sedan, skrev Soengsang:

Bra fråga!

Cavemannen
6 timmar sedan, skrev Wanchai:

Ingen aning men din kompis cavemannen måste ha gjort ett grovt brott för 5 års förvisning.

Kan Säpo varit inkopplade med denna extrema finne?

Faktist så har säpo varit inblandade.

När vi(Bravida) byggde om palmespanarnas avd. på kungsholmen.

Då vart vi säpo kollade, men till skillnad mot Prutten/Wanchai så hade de inget att klaga på  :-)

• Haha 1