Jump to content
IGNORERAD

Thaimassage


Wanchai

Recommended Posts

Kenneth4618
2 timmar sedan, skrev Sam sip sam:

Märkligt att dom, har stora resuser för span på detta 

De har nog nyligen sett filmen "The Best Little Whorehouse in Texas" eftersom de satt in två åklagare och haft span under 2015 på denna jättelokal på ca 15 - 20 kvm och på TV kallas hon bordellmamman

 

Men ändå är det jävligt trist att det händer då det spär på det dåliga ryktet om thaitjejer

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Konstigt, jag har besökt ett flertal etablissemang med Thaimassage på schemat men aldrig blivit erbjuden några "extratjänster"......

Vad gör jag för fel?:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Konstigt, jag har besökt ett flertal etablissemang med Thaimassage på schemat men aldrig blivit erbjuden några "extratjänster"......

Vad gör jag för fel?:rotfl:

 

 

Samma här... ett djävla elände.... :burn_joss_stick:

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Som någon sa tidigare, Sukothai på Amiralsgatan i Malmö är i alla fall seriös. Konkurrensen från dom icke-seriösa har blivit tuff och dom är också jävligt trötta på alla falanger som frågar efter extra-tjänster.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
2 timmar sedan, skrev Enis:

 

 

Samma här... ett djävla elände.... :burn_joss_stick:

Jag får inte heller några förslag...................men det kanske beror på att frugan alltid är med och då slipper man alla sextrakasserier ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Jag får inte heller några förslag...................men det kanske beror på att frugan alltid är med och då slipper man alla sextrakasserier ;)

Samma här, ett jäkla tjattrande är det istället, man uppfattar ord som: isan, somtam, alloy, tom khagai, semster, luis vitton osv! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Citat

På Gävles thaimassagesalonger ges lite massage och efter det en "happy ending".

 

 

Gävles prat om mat...... samt massage?

 

 

Ganska grovt skrivet... som att påstå att på alla Gävles restauranger har de pulverbeasås :big_smile:

 

 

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2015‎-‎08‎-‎24 at 09:55, skrev uptoyou:

Somtam är ju dyrt i Sverige :)

Jag äter lunch ett par gånger i veckan på en restaurang som tar 69:-. De har funnits i många år så jag misstänker att det går ihop. Kan tänka att hyran av lokalen är den tunga biten

Personalen är den tyngsta biten, om man som vi ligger utanför centrum.

En anställd på halvtid kostar mer än hyran...

Det är därför vi kör med Buffé och självservering, med bricka så att de flesta dukar av efter sej själva.

 

 

MVH Tommy

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎03‎-‎03 at 16:02, skrev Kötthandlarn:

Konstigt, jag har besökt ett flertal etablissemang med Thaimassage på schemat men aldrig blivit erbjuden några "extratjänster"......

Vad gör jag för fel?:rotfl:

Äter för mycket, mellan massagerna?

Som jag då...

 

Testa att se rik ut, då behöver du knappast betala för extratjänster... Har jag hört :sweat:

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Tommy:

Personalen är den tyngsta biten, om man som vi ligger utanför centrum.

En anställd på halvtid kostar mer än hyran...

Det är därför vi kör med Buffé och självservering, med bricka så att de flesta dukar av efter sej själva.

 

 

MVH Tommy

 

 

Självservering på en massage blir svårsålt även i Sverige!

 

Jag skulle aldrig gå på en thaimassage där jag måste massera mig själv, hmm.  :sure:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Eftersom jag är gräsänkling nu besökte jag grannhusets thaimassage här. När jag kom in så kom en tjej och glatt frågade med ett thaismajl:

 

-Do you lemembel me?

-Jag sa nej. Då förklarade hon att hon förra året jobbade på en annan massage och hon missade mig sista dan innan hon åkte tillbaka till Thailand. -Då mindes jag henne, hehe.

 

Efter det fick jag den bästa massage jag fått i Sverige!

 

Idag när jag skulle åka till jobbet så passerade jag deras fönster och persiennerna  som brukade vara nerdragna var öppna och vem vinkade frenetiskt om inte "min lemenbel-dam".

 

Jag är ledig på måndag och då blir det en "massage" med damen från Ubon, hehe.

 

Thaimassage är bäst!

Ändrades av Wanchai
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har tre tandläkare i familjen, alla är bra... Men de vill inte jobba med faranger (med undantag för mig)

Rutten familj isof, som gör skildnad på människor.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66
On 2016-02-18 at 11:18, skrev Tekkor:

 

Vi har tre tandläkare i familjen, alla är bra... Men de vill inte jobba med faranger (med undantag för mig).

Men som du säger det skulle finnas en tandläkartråd på forat.

Och vad tror du då att dom tycker om dig innerst inne :waaaht:

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

 

Rutten familj isof, som gör skildnad på människor.

 

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Har lite förståelse för de som inte vill jobba med faranger.

Själv brukar jag gå till tandläkare i Chiang Mai på Thape rd. Säger inte namnet för att inte göra reklam.

Alla läkare är utbildade i USA och Europa. Mycket duktiga och kunniga otroligt trevliga och tillmötesgående . Kliniken är jätte fint med verkligen modern utrustning.

Inte ens i Sverige har de det nyaste och modernaste. Priser är verkligen bra och konkurrenskraftiga.

Ändå kommer svettiga illa luktande med singa linne faranger att gnäller att det är dyrt och klagar på det ena och andra bara att få ner priser.

men 150 bath för en öl går bra utan att de klagar ett ord

Ibland så skäms jag väldig mycket för de dessa individer

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev JJC:

Har lite förståelse för de som inte vill jobba med faranger.

Själv brukar jag gå till tandläkare i Chiang Mai på Thape rd. Säger inte namnet för att inte göra reklam.

Alla läkare är utbildade i USA och Europa. Mycket duktiga och kunniga otroligt trevliga och tillmötesgående . Kliniken är jätte fint med verkligen modern utrustning.

Inte ens i Sverige har de det nyaste och modernaste. Priser är verkligen bra och konkurrenskraftiga.

Ändå kommer svettiga illa luktande med singa linne faranger att gnäller att det är dyrt och klagar på det ena och andra bara att få ner priser.

men 150 bath för en öl går bra utan att de klagar ett ord

Ibland så skäms jag väldig mycket för de dessa individer

 

Finns det mer än en på den gatan?  :unsure:

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎04‎-‎09 at 03:20, skrev Wanchai:

 

Självservering på en massage blir svårsålt även i Sverige!

 

Jag skulle aldrig gå på en thaimassage där jag måste massera mig själv, hmm.  :sure:

Det kryllar av massage-fotöljer med myntinkast, så Mehh..

 

Satsa på dej själv!... Runka i motvind!!! :big_smile:

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Har lite förståelse för de som inte vill jobba med faranger.

Själv brukar jag gå till tandläkare i Chiang Mai på Thape rd. Säger inte namnet för att inte göra reklam.

Alla läkare är utbildade i USA och Europa. Mycket duktiga och kunniga otroligt trevliga och tillmötesgående . Kliniken är jätte fint med verkligen modern utrustning.

Inte ens i Sverige har de det nyaste och modernaste. Priser är verkligen bra och konkurrenskraftiga.

Ändå kommer svettiga illa luktande med singa linne faranger att gnäller att det är dyrt och klagar på det ena och andra bara att få ner priser.

men 150 bath för en öl går bra utan att de klagar ett ord

Ibland så skäms jag väldig mycket för de dessa individer

Jag skulle aldrig acceptera en familj som ogillar falanger, men påstår att de gillar dig pga att du gift in dig i familjen, när man egentligen då vet vad de tycker om falanger.

Jo tjena....

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Nemo:

 

Finns det mer än en på den gatan?  :unsure:

Finns några men bara en som tilltalar mig :haha:

Dessutom nära till Interbar med mycket bra live musik och inga påträngande bardamer.

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Jag skulle aldrig acceptera en familj som ogillar falanger, men påstår att de gillar dig pga att du gift in dig i familjen, när man egentligen då vet vad de tycker om falanger.

Jo tjena....

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

I det här fallet skulle jag inte gilla de tillbaka. 

Men jag förstår att en del är trötta på att jobba med jobbiga faranger som tror att de är gudar, vet bäst och är vackrast.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev JJC:

I det här fallet skulle jag inte gilla de tillbaka. 

Men jag förstår att en del är trötta på att jobba med jobbiga faranger som tror att de är gudar, vet bäst och är vackrast.

 

Få länder har så många småpåvar som inte klarar av att förklara sina dåliga beslut som Thailand. Har träffat en del genom jobbet som har sanslöst svårt att ta kritik, ett tecken på att de inte har en susning om vad fan de håller på med, särskilt vanligt bland statligt anställda.

 

SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle aldrig acceptera en familj som ogillar falanger, men påstår att de gillar dig pga att du gift in dig i familjen, när man egentligen då vet vad de tycker om falanger.

Jo tjena....

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Ja vad vore livet utan principer. :)

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

När jag var på massage för ett par veckor sen så berättade tjejerna om att någon typ av kontroll hade skett tidigare på dan. Vad jag förstod så var det skattemyndigheten. På denna salong jobbar 4 tjejer men officiellt bara en. De 3 andra är här på 3-månaders visum och får inte jobba i Sverige och kan ingen svenska, bara lite engelska. De förklarade för tjänstemannen att de bara hälsade på sin vän som jobbade där.

 

Är det någon kontrollkampanj mot massagesalonger nu eller? Det pågick samtidigt någon rättegång i Uppsala mot thaimassage salonger som sålt sex.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Wanchai:

När jag var på massage för ett par veckor sen så berättade tjejerna om att någon typ av kontroll hade skett tidigare på dan. Vad jag förstod så var det skattemyndigheten. På denna salong jobbar 4 tjejer men officiellt bara en. De 3 andra är här på 3-månaders visum och får inte jobba i Sverige och kan ingen svenska, bara lite engelska. De förklarade för tjänstemannen att de bara hälsade på sin vän som jobbade där.

 

Är det någon kontrollkampanj mot massagesalonger nu eller? Det pågick samtidigt någon rättegång i Uppsala mot thaimassage salonger som sålt sex.

 

Det är skatteverket som är ute och kollar efter Personalliggare och registrerade kassaapparater.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var på massage för ett par veckor sen så berättade tjejerna om att någon typ av kontroll hade skett tidigare på dan. Vad jag förstod så var det skattemyndigheten. På denna salong jobbar 4 tjejer men officiellt bara en. De 3 andra är här på 3-månaders visum och får inte jobba i Sverige och kan ingen svenska, bara lite engelska. De förklarade för tjänstemannen att de bara hälsade på sin vän som jobbade där.

 

Är det någon kontrollkampanj mot massagesalonger nu eller? Det pågick samtidigt någon rättegång i Uppsala mot thaimassage salonger som sålt sex.

Skv kollar alla kontantbranscher efter bästa förmåga thaimassage, restauranger, frisörer etc.

Bra att dom sa att dom hälsa på och tur att ingen jobbade när Skv kom.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Peolito:

Skv kollar alla kontantbranscher efter bästa förmåga thaimassage, restauranger, frisörer etc.

Bra att dom sa att dom hälsa på och tur att ingen jobbade när Skv kom.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

 Ja, det var bra att dom sa som dom gjorde.

Svartjobbande utlänningar kan vi aldrig få för många av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...