Jump to content
IGNORERAD

Thaimassage


Wanchai

Recommended Posts

Ja men husläkare ska väll alla välja efter husläkarreformen eller har jag fel där ?

Husläkaren betalas av dina skattekronor så har samma patientavgift som på sjukhus eller vårdcentral.   

http://www.lul.se/sv/Extranat/For_vardgivare/MOT-PATIENTEN/Sjukvard1/Huslakarkansliet1/Val-av-huslakare/

Till exempel denna som jag valt  http://www.familjedoktorn.se/  funkar kanon

 

Funkar i storstäder men inte i små hålor som Mariestad tyvärr. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Funkar i storstäder men inte i små hålor som Mariestad tyvärr. 

Ok !

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför betalar vi skatt? 

Jag betalar skatt för att vi ska ha bra sjukvård, bra skola, bra äldre omsorg, bra infrastruktur i landet, polis och försvar,

Varför ska jag och mitt företag betala dubbelt? 

Som anställd ska din arbetsgivare hålla med företagshälsovård och där ska du få ditt friskintyg gratis.

Den tjänsten brukar mindre företag leasa av något privat företag eller via lansting.

Blanda inte in den allmänna sjukvården för friskintyg. Det ska din arbetsgivare sköta åt dig men du är kanske egenföretagare?

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok !

Dessutom så stänger man mer och mer av samhällsfunktioner och flyttar verksamheter till Skövde ca 4 mil.

Akutmottagning är borta, för att ta röntgen bild krävs resa till Lidköping 5 mil eller Falköping 7 mil

Tandvård även privat har fult upp i minst ett och ett halv år. De som inte har möjlighet att åka till Thailand och fixa sina tänder lider mycket.

Politiker har räknat ut i minuter och sekunder hur mycket tid ska hemvårdspersonal lägga på varje patient samt räknat exakt hur många minuter 

och sekunder ska det ta mellan olika vårdtagare, kommer de för sent till vårdtagare så får vårdtagare lida med förkortad tid.

och mycket annat 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom så stänger man mer och mer av samhällsfunktioner och flyttar verksamheter till Skövde ca 4 mil.

Akutmottagning är borta, för att ta röntgen bild krävs resa till Lidköping 5 mil eller Falköping 7 mil

Tandvård även privat har fult upp i minst ett och ett halv år. De som inte har möjlighet att åka till Thailand och fixa sina tänder lider mycket.

Politiker har räknat ut i minuter och sekunder hur mycket tid ska hemvårdspersonal lägga på varje patient samt räknat exakt hur många minuter 

och sekunder ska det ta mellan olika vårdtagare, kommer de för sent till vårdtagare så får vårdtagare lida med förkortad tid.

och mycket annat 

 

Finns det någon thaimassage där?

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Som anställd ska din arbetsgivare hålla med företagshälsovård och där ska du få ditt friskintyg gratis.

Den tjänsten brukar mindre företag leasa av något privat företag eller via lansting.

Blanda inte in den allmänna sjukvården för friskintyg. Det ska din arbetsgivare sköta åt dig men du är kanske egenföretagare?

Just det. Vi har avtal med vårdcentral via landsting som tyvärr inte ha tid.

Alla bor inte i storstäder

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det någon thaimassage där?

Det kommer en thai tjej tisdagar och torsdagar från Lidköping om du vill får du ringa och boka minst 3 dagar innan annars öppnar de inte. Vad ingår i priset eller vad hon ger för service det vet jag inte. Har inte ens hört några rykten om utbjudet av tjänster.

Man jag har ingen behöv av thaimassage det fixar frugan 

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

Men nog måste det finnas privatläkare/kliniker i Mariestad?

Det finns det tom i den lilla stad jag ursprungligen kommer ifrån (Söderhamn)

Mariestad, har jobbat åt ett litet bolag från Brommösund några år på nittiotalet, det var två god gubbar, bröderna Blom.

Skickat från min SM-T710 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bodde i Mariestad 92 då var det metropol, Sedan flyttade jag till Visby,

2009 flyttade jag tillbaka till Mariestad men nu är det en håla. Allt flyttar till Skövde eller Lidköping. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bodde i Mariestad 92 då var det metropol, Sedan flyttade jag till Visby,

2009 flyttade jag tillbaka till Mariestad men nu är det en håla. Allt flyttar till Skövde eller Lidköping. 

Lite som Söderhamn då, gjorde ett försök att bo där 2006 då vi flyttade hem från Thailand, men det var en håla och en avstjälpningsplats för menamänniskor numera, vi fick tex ingen dagisplats i närområdet på ett år, "de andra" gick före.

Efter ett år var det nog och blev Nkpg igen, men sen 4 år Thailand igen, och sjukvården i Thailand tycker jag är vida överlägsen den Svenska. 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

sjukvården i Thailand tycker jag är vida överlägsen den Svenska. 

Ja det är i alla fall inga väntetider att tala om. Bara att knalla in på sitt favoritsjukhus och man blir åtgärdad på en gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror du har missuppfattat. Ju kortare stund, desto fler gubbar per dag, det blir ökat klirr i kassan det.

Missuppfattat verkar även du ha gjort,snacket gällde ju gamla faranggubbars libido och inget annat.-  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Tredje gången på detta ställe....

 

Verkar vara ett seriöst ställe eller så är jag så djävla ful och motbjudande :waaaht:

 

Fantastiskt bra oljemassage i alla fall, under de få minuter jag var vaken, sedan hon kanske gick och fika i 45 minuter vad vet jag :haha:

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Konstigt att det inte finns någon tråd om bra tandläkare?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Konstigt att det inte finns någon tråd om bra tandläkare?

Vi har tre tandläkare i familjen, alla är bra... Men de vill inte jobba med faranger (med undantag för mig).

Men som du säger det skulle finnas en tandläkartråd på forat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Kenneth4618
10 timmar sedan, skrev Enis:

Något (ö)känt ställe för MPR-uppsalaiterna?

 

http://mobil.unt.se/uppland/uppsala/tva-anholls-for-grovt-koppleri-4136381.aspx

 

enis

Vet vilket ställe det är. Väntar på polisen nu då jag brukar stanna till där ibland.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Då jag skjutsar frugan dit när hon levererar thaigodis som de beställt av henne.

Phat var dit i tisdags och skulle lämna godis och dörren öppnades av en civilpolis och de frågade ut henne en stund innan hon fick gå vidare

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Vet vilket ställe det är. Väntar på polisen nu då jag brukar stanna till där ibland.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Då jag skjutsar frugan dit när hon levererar thaigodis som de beställt av henne.

Phat var dit i tisdags och skulle lämna godis och dörren öppnades av en civilpolis och de frågade ut henne en stund innan hon fick gå vidare

 

Bra att dom klämmer åt alla godissugna, borde bli Sibirien för detta hemska brott!:big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...