Jump to content
IGNORERAD

Thaimassage


Wanchai

Recommended Posts

On Saturday, June 18, 2016 at 12:57, skrev Peolito:

Kryllar av svartjobbande svenskar också.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Var? Svenskar är hederlig folk. Alla svenskar vill betala skatt.:sure:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Var? Svenskar är hederlig folk. Alla svenskar vill betala skatt.:sure:

 

Hehe du skämta aprillo. Halva Globen är ju betald med svarta pengar för att ta ett exempel.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Penismassage behöver inte vara sexuellt menad. Robinson-Martin Melin fick ju det av en filipinsk massös minns jag :-)

 

screenshot_19.png

Ändrades av ReKa
glömde bilden
Link to comment
Dela på andra sajter

Penismassage behöver inte vara sexuellt menad. Robinson-Martin Melin fick ju det av en filipinsk massös minns jag :-)

 

screenshot_19.png

Hehe men det är väl som prostatamassage det räknas väl inte heller som sexuell massage. Fast vem vill ha en näve uppkörd i rektum.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Peolito:

Hehe men det är väl som prostatamassage det räknas väl inte heller som sexuell massage. Fast vem vill ha en näve uppkörd i rektum.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

En näve säger du då bara vill jag säga till dig att den prostatamassagen du fick inte var som den skulle. 

Link to comment
Dela på andra sajter

En näve säger du då bara vill jag säga till dig att den prostatamassagen du fick inte var som den skulle. 

Man får vad man betalar för hehe

Vid närmare tanke och i åtanke av en annan tråd på forumet tar jag hellre en näve i rektum än en tallrik sill, så äckligt är sill.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har haft oturen att råka ut för nämda behandling. Dock utförd av läkare i syfte att kolla prostata vätskan. Nämda behandling gick till enligt följande, ner med kalsongerna intagande av ryglägge benen upp i vinkel insmörjning av den kvinnliga (tack gode gud) finger med smörjmedel, rätt upp i röven för massage av prostatan samtidigt som hon mjölkade pistolen för det är där vätskan kommer ut. Inget jag kan rekommendera för det gör ont så in i helvete samtidigt som det är genant med tanke på att man får en ofrivilligt halvböj får man kommer tydligen åt nerver som påverkar rensningen. Kan villigt erkänna  att jag kände mig aningen våldtagen efteråt.

Ändrades av Carl
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har haft oturen att råka ut för nämda behandling. Dock utförd av läkare i syfte att kolla prostata vätskan. Nämda behandling gick till enligt följande, ner med kalsongerna intagande av ryglägge benen upp i vinkel insmörjning av den kvinnliga (tack gode gud) finger med smörjmedel, rätt upp i röven för massage av prostatan samtidigt som hon mjölkade pistolen för det är där vätskan kommer ut. Inget jag kan rekommendera för det gör ont så in i helvete samtidigt som det är genant med tanke på att man får en ofrivilligt halvböj får man kommer tydligen åt nerver som påverkar rensningen. Kan villigt erkänna  att jag kände mig aningen våldtagen efteråt.

Tur det var en kvinna. Verkar vars minst i samma klass som att gå till gynekolog för kvinnor.

Får nog tvinga i mig en sillbit ändå.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Peolito:

 

 

Man får vad man betalar för hehe

 

Vid närmare tanke och i åtanke av en annan tråd på forumet tar jag hellre en näve i rektum än en tallrik sill, så äckligt är sill.

 

Skickat från min iPhone med Tapatalk

 

En tallrik sill i rektum  :gasp:Å, fy fan

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Peolito:

Hehe du skämta aprillo. Halva Globen är ju betald med svarta pengar för att ta ett exempel.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

och jobben utförda av polacker, skattefritt :(

 

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
34 minuter sedan, skrev leifen:

och jobben utförda av polacker, skattefritt :(

 

 

Nej på den tiden var det svenskar

Link to comment
Dela på andra sajter

 

En tallrik sill i rektum  :gasp:Å, fy fan

Det är just där sillen ska va för den smakar som rektum [emoji1]

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

On 18 juni 2016 at 17:15, skrev Wanchai:

 

Känner några som svartjobbat stor del av livet och strött pengar runt sig men när pensionen skulle börja tas ut så blev det klagande, hehe. Som nam naa.

Enligt många på detta forum, så är det bara kvinnor, som har tagit hand om sina barn, så får låg pension.... ?

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Peolito:

Det är just där sillen ska va för den smakar som rektum emoji1.png

Skickat från min iPhone med Tapatalk

 

Upp till dig.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med Celsius!

Hur än flickan har tjänat ihop "hela" 120k sek, så har hon säkerligen gjort sig förtjänt för dem, mycket mer än en simpel tjuv............

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Carl:

Jag har haft oturen att råka ut för nämda behandling. Dock utförd av läkare i syfte att kolla prostata vätskan. Nämda behandling gick till enligt följande, ner med kalsongerna intagande av ryglägge benen upp i vinkel insmörjning av den kvinnliga (tack gode gud) finger med smörjmedel, rätt upp i röven för massage av prostatan samtidigt som hon mjölkade pistolen för det är där vätskan kommer ut. Inget jag kan rekommendera för det gör ont så in i helvete samtidigt som det är genant med tanke på att man får en ofrivilligt halvböj får man kommer tydligen åt nerver som påverkar rensningen. Kan villigt erkänna  att jag kände mig aningen våldtagen efteråt.

 

Hej Carl.

 

Mjölkade hon verkligen pistolen?

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Alarik:

 

Hej Carl.

 

Mjölkade hon verkligen pistolen?

 

 

Svar:ja det gjorde hon.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-06-21 at 13:02, skrev Peolito:

Hehe men det är väl som prostatamassage det räknas väl inte heller som sexuell massage. Fast vem vill ha en näve uppkörd i rektum.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

 

Ah, redan testat. Fick en kallelse till sjukan för prostataundersökning. Och detta var innan internet fanns i var mans hem så jag kunde ej googla vad som skulle ske. Men möttes iaf av en väldigt grinig läkare. Fientligheten var tjockare än dimman i London, men jag la mig på sidan på britsen med byxorna vid knäna som han ville. När jag låg och såg in i väggen hörde jag att han kom till mig. Just när jag skulle fråga vad som skulle ske kände jag hur något penetrerade pastejköket väldigt snabbt och hur jag blev fingerpullad ganska hårt. När det var klart tog han av sig handskarna och slängde åt mig en papperstuss att torka av vaselinet med.

 

I bilen väntade mamma som skjutsade mig och hon undrade hur undersökning gick. Bra, pep jag när jag satt på ena skinkan och blickade ut med apatiska ögon.

Så personer som gillar analsex har en skev uppfattning om vad njutning är, :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev ReKa:

 

Ah, redan testat. Fick en kallelse till sjukan för prostataundersökning. Och detta var innan internet fanns i var mans hem så jag kunde ej googla vad som skulle ske. Men möttes iaf av en väldigt grinig läkare. Fientligheten var tjockare än dimman i London, men jag la mig på sidan på britsen med byxorna vid knäna som han ville. När jag låg och såg in i väggen hörde jag att han kom till mig. Just när jag skulle fråga vad som skulle ske kände jag hur något penetrerade pastejköket väldigt snabbt och hur jag blev fingerpullad ganska hårt. När det var klart tog han av sig handskarna och slängde åt mig en papperstuss att torka av vaselinet med.

 

I bilen väntade mamma som skjutsade mig och hon undrade hur undersökning gick. Bra, pep jag när jag satt på ena skinkan och blickade ut med apatiska ögon.

Så personer som gillar analsex har en skev uppfattning om vad njutning är, :-)

 

Du fick gjort en prostataundersökning.

Läkaren känner på prostatans storlek, konsistens och eventuella förhårdnader.

Carl fick prostatamassage och blev pistolmjölkad.

Så den gick du miste om.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev Carl:

Svar:ja det gjorde hon.

 

 

Då fanns det väl ingen orsak till att bli generad för att det blev resning i målet.

Hoppas att hon såg till att pistolen avfyrades rejält.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev Alarik:

 

Du fick gjort en prostataundersökning.

Läkaren känner på prostatans storlek, konsistens och eventuella förhårdnader.

Carl fick prostatamassage och blev pistolmjölkad.

Så den gick du miste om.

 

Åh, så det finns en ännu värre behandling. Ok, ska undvika den.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
On 2016-06-22 at 15:12, skrev Alarik:

 

Du fick gjort en prostataundersökning.

Läkaren känner på prostatans storlek, konsistens och eventuella förhårdnader.

Carl fick prostatamassage och blev pistolmjölkad.

Så den gick du miste om.

 

Sådan massage kan fås på många salonger i Sverige, också.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Wanchai:

 

Sådan massage kan fås på många salonger i Sverige, också.

 

Jaså.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...