Jump to content
IGNORERAD

Detta gillar jag inte i Thailand!


Guest Loikkari

Recommended Posts

Att det inte finns en enda servitris i hela Sydostasien som har split vision...

tamefan! Jag och Benriach är ense i en fråga, det är lätt det mest irriterande.

Jag är fet som en gris och 190 lång ändå verkar de kunna missa mig vinkande i en tom restaurang...

puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 255
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kitungmakmak

    16

  • Nemo

    13

  • Baa

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

tamefan! Jag och Benriach är ense i en fråga, det är lätt det mest irriterande.

Jag är fet som en gris och 190 lång ändå verkar de kunna missa mig vinkande i en tom restaurang...

puss

Erkki

Just precis servicen är fruktansvärt dålig i Thailand och man brukar kunna sitta och vifta i en evighet innan man får tag på en servitris/servitör

Skämtar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

tamefan! Jag och Benriach är ense i en fråga, det är lätt det mest irriterande.

Jag är fet som en gris och 190 lång ändå verkar de kunna missa mig vinkande i en tom restaurang...

puss

Erkki

Du är bara charmigt rund bubben

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Just precis servicen är fruktansvärt dålig i Thailand och man brukar kunna sitta och vifta i en evighet innan man får tag på en servitris/servitör

Skämtar du?

Vifta med en sedel så ska du få se på f-n

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vifta med en sedel så ska du få se på f-n

tja gubben,

Funkar på sexan, men man kan ju inte äta där varje dag(det vill man ju, men får inte..)

puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Just precis servicen är fruktansvärt dålig i Thailand och man brukar kunna sitta och vifta i en evighet innan man får tag på en servitris/servitör

Skämtar du?

Nej

Link to comment
Dela på andra sajter

Just precis servicen är fruktansvärt dålig i Thailand och man brukar kunna sitta och vifta i en evighet innan man får tag på en servitris/servitö

Man får vad man betalar för? Som i övriga världen, typ.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Tuppjävlarna som inte fattar att dom skall gala då solen går upp, inte 2 timmar före det.
  • Isaan såpor som skall ses, oavsett vad jag tittade på för program/film på TVn just då.
  • Stenhårda sängar på vissa hotell.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog bäst att jag inte gör några inlägg så slipper alla thai lovers bli uppretade. Jag nöjer mig med att läsa  inläggen.  :)

Jag tycker gott att du kan gå in i tråden o kommentera lite på svaren du har fått!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Men, hon myndighetspersonen som kom i en limo och gav dig en avsugning, var inte hon bra?

Hon måste ju onekligen varit korrupt då hon använde tjänstefordon, och tillika chaufför, på tjänstetid för ett ytterst privat ärende.

Arrogant var hon ju absolut då hon inte ens frågade om du ville ha en avsugning, att döma av dina högst intellektuella inlägg så är ju sannolikheten betydligt större att du skulle vilja diskutera Palestinaproblematiken  eller åtminstone lösa ett riktigt lurigt Sudokuproblem.

Smutsigt; ja dina condoboenden för ett par tusen Baht/månad uppnår nog inte många av hälsomyndighetens alternativ så där borde hon genast agerat; sade du inte till henne?

Ojämlikt; skämtar du va kompis? "Knälla" om ojämlikhet när man som fattig överårig sjukpensionär får en avsugning av en hi-so kvinna?

Ansvar för sitt handlande? 555 555   

Sugande hi-so kärringar i en limo, nu har ja missat något. Länk till den episoden? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sugande hi-so kärringar i en limo, nu har ja missat något. Länk till den episoden? :)

Det är nog inte bara du som missat den episoden, även Loikkari missade den :)

Jag orkar inte länka från telefonen men det finns en tråd som heter något i stil med "träffa damer via dejtingsidor".

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det är nog inte bara du som missat den episoden, även Loikkari missade den :)

Jag orkar inte länka från telefonen men det finns en tråd som heter något i stil med "träffa damer via dejtingsidor".

Ok, ska kolla den vid tillfälle :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Alt detta skog/sly brännande uppe i norra Thailand på våren.

Här i Chiangmai är det den värsta Lutzendimman i några månader.

Att ofta musiken är så dja hög på Thaiställen så att all prat är omöjlig (fast så var det också på svennska Dicon i ens gröna ungdom)

Att kassaköer är så dja långsama. Jämför en kö i Thailand med extrefallet Lidels

Link to comment
Dela på andra sajter

Pga 

 

Just precis servicen är fruktansvärt dålig i Thailand och man brukar kunna sitta och vifta i en evighet innan man får tag på en servitris/servitör

Skämtar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

det enda jag kan komma på är att Thaiair av någon sjuk jävla anledning  tar mer betalt för en ToR biljett mellan BKK - ARN - BKK, än vad dom tar betalt för en biljett som går ARN - BKK - ARN.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag retar mig på vissa ställen på öarna som skyller höga priser på dyr frakt. En leo är ju billigare i Sverige till och med. Hit är det ganska långt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag retar mig på vissa ställen på öarna som skyller höga priser på dyr frakt. En leo är ju billigare i Sverige till och med. Hit är det ganska långt.

Nja, de LEO som jag köper är dyrare i Sverige. 11kr för en 33cl och 26kr för den stora.

Det blir ca 40baht resp. 100baht i Sverige och i Thailand 33baht resp 54baht. (Lotus)

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, de LEO som jag köper är dyrare i Sverige. 11kr för en 33cl och 26kr för den stora.

Det blir ca 40baht resp. 100baht i Sverige och i Thailand 33baht resp 54baht. (Lotus)

Smaken är som baken ,jag skulle aldrig ens komma på tanken att köpa Leo i Sverige:haha:

Ingen annan thaiöl heller för den delen

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, de LEO som jag köper är dyrare i Sverige. 11kr för en 33cl och 26kr för den stora.

Det blir ca 40baht resp. 100baht i Sverige och i Thailand 33baht resp 54baht. (Lotus)

Hur många Thailändska öar har Tesco Lotus ? Det är priserna ute på vissa öar jag menar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar inte att när jag nu för en gångs skull släpat mig till Blue Lagoon så var det dåligt med brudar i badtunnan. Men å andra sidan fick jag två påsar paltmjöl levererat så jag är mer än nöjd i alla fall. Tack 33:an för det  :good:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...