Jump to content

Öppen grupp  ·  153 medlemmar

L64-s bildtrådar
IGNORERAD

Frankfurt


L64

Recommended Posts

broder tuk tuk

Minns att jag redan kring 2004-2005 förundrades över hur han egentligen gör.

 

På den tiden sprang han omkring på gatorna i Tokyo och lyckades få unga, söta japanskor att välvilligt ställa upp på diverse fotograferingar.

 

Som ung tjej skulle åtminstone jag bli en aning fundersam om en medelålders, rundlagd, spritdoftande göteborgare dök upp med kameran i högsta hugg och bad om foton.

 

Hade det varit unga svenskor på gatorna i göteborg som råkade ut för "fotografen" hade det troligen slutat med en polisanmälan, därför kameramannen inte vågar fota unga tjejer i Sverige?

 

Däremot lägger man upp ett antal dollar så kan man säkert få både unga japanskor, hootersflickor och bartjejer att lätta på smilbanden.

 

För så går det naturligtvis till.

 

Jag tror inte resenären från Hisingen hade fått ta särskilt många bilder om han inte pröjsar ganska friskt innan bilderna tas.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 219
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • L64

    95

  • Herr Chang

    10

  • måne

    10

  • rolba

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder


 

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:
Minns att jag redan kring 2004-2005 förundrades över hur han egentligen gör.
 

BTT

 


Det ena knepet han har är att resa dit, det är den första förutsättningen.

Ang Hooters så är det ju en turistfälla, som bla lever på att synas, så de har inget emot att bli fotade och publicerade på sociala medier.



Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

 

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Otroligt korkat....

Visst tusan får man ta bilder om man gör på rätt sätt. Fråga först är viktigt. 

 

Beträffande Tokyo så klär ju dessa personer ut sig för att de vill bli fotade....

Är ju en turistattraktion där. 

 

Prova vetja, kanske är lättare än du tror. 

 

 

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Minns att jag redan kring 2004-2005 förundrades över hur han egentligen gör.

 

På den tiden sprang han omkring på gatorna i Tokyo och lyckades få unga, söta japanskor att välvilligt ställa upp på diverse fotograferingar.

 

Som ung tjej skulle åtminstone jag bli en aning fundersam om en medelålders, rundlagd, spritdoftande göteborgare dök upp med kameran i högsta hugg och bad om foton.

 

Hade det varit unga svenskor på gatorna i göteborg som råkade ut för "fotografen" hade det troligen slutat med en polisanmälan, därför kameramannen inte vågar fota unga tjejer i Sverige?

 

Däremot lägger man upp ett antal dollar så kan man säkert få både unga japanskor, hootersflickor och bartjejer att lätta på smilbanden.

 

För så går det naturligtvis till.

 

Jag tror inte resenären från Hisingen hade fått ta särskilt många bilder om han inte pröjsar ganska friskt innan bilderna tas.

 

BTT

Vilket pretentiöst skitsnack... du har ju aldrig varit i Tokyo så du har inte en susning om scenen där. Ska du fantisera bör du hålla dig till Pattaya.

 

Jag har däremot varit i Tokyo, och det var inga problem att få kontakt med yngre japanska damer och ta foton av dom. Om dom fick ta foto av mig, och ja, vi tog dessutom gruppfoto :) Det kostade mig ingenting... endast artighet, och det har även L64.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Herr Chang:

Vilket pretentiöst skitsnack... du har ju aldrig varit i Tokyo så du har inte en susning om scenen där. Ska du fantisera bör du hålla dig till Pattaya.

 

Jag har däremot varit i Tokyo, och det var inga problem att få kontakt med yngre japanska damer och ta foton av dom. Om dom fick ta foto av mig, och ja, vi tog dessutom gruppfoto :) Det kostade mig ingenting... endast artighet, och det har även L64.

 

Herr Chang har talat.

Det är troligtvis sådan att @broder tuk tuk utgår ifrån egna erfarenheter. @broder tuk tuk måste helt säkert betala för att få fotografera någon. 

55555

🤣😂

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Det är troligtvis sådan att @broder tuk tuk utgår ifrån egna erfarenheter. @broder tuk tuk måste helt säkert betala för att få fotografera någon. 

55555

🤣😂

 

Är det därför han inte har några bilder att visa upp ;) Räddslan över att dom ev kommer kräva pengar när han tagit bilden.

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Herr Chang:

Vid närmare eftertanke väljer jag att stänga av BTT 14 dagar.

 

Herr Chang har talat.

Och vilken regel bröt han emot? eller väljer du att bara stänga av han för att du känner för det?

Det vore ju bra om ni moderatorer var konsekventa i era bedömningar om regelbrott!

Gör om och gör rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-02-24 at 20:26, skrev Kötthandlarn:

 

Man kanske skulle besöka denna världsmetropol för annat än mellanlandningar!!??

Verkar ju finnas annat än flygplats att förlusta sig i........:giggle:

 

Hur som haver, så kan jag inte glömma HC:s underbara biljardskola........

Sällan har jag skrattat så mycket som den gången jag såg den första gången å jag skrattar lika mycket fortfarande när jag ser den......... 

 

 

 

 

HC é för go...........:av-109998:

Klassiker!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Och vilken regel bröt han emot? eller väljer du att bara stänga av han för att du känner för det?

Det vore ju bra om ni moderatorer var konsekventa i era bedömningar om regelbrott!

Gör om och gör rätt!

Om du orkat gå tillbaka till hans inlägg hade du sett att han blivit varnad för grov otrevlighet.

 

Ett beslut jag står fast vid. Bespara mig dina beskäftiga råd om hur moderatorer ska agera.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart BTT skall ha en tid i utvisningsbåset!

Otrevligt och insinuant inlägg.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Herr Chang:

Om du orkat gå tillbaka till hans inlägg hade du sett att han blivit varnad för grov otrevlighet.

 

Ett beslut jag står fast vid. Bespara mig dina beskäftiga råd om hur moderatorer ska agera.

 

Herr Chang har talat.

Ja jag orkade gå tillbaks till hans inlägg, t.o.m ta en print på den.

Vart står det i hans inlägg att han blivit varnad?

 

ps. för övrigt tycker jag att du borde logga ut som moderator och logga in som vanlig user när din berusningsgrad överstiger 0,5 promille!!!

Och sedan låta Lamaien sköta modererandet i denna grupp, det var väl därför P3 ordnade grupper.

 

 

bttt.jpg

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Ja jag orkade gå tillbaks till hans inlägg, t.o.m ta en print på den.

Vart står det i hans inlägg att han blivit varnad?

 

ps. för övrigt tycker jag att du borde logga ut som moderator och logga in som vanlig user när din berusningsgrad överstiger 0,5 promille!!!

Och sedan låta Lamaien sköta modererandet i denna grupp, det var väl därför P3 ordnade grupper.

 

 

bttt.jpg

Vad har du för konstig webläsare?

 

5a6d8c85d760b_ScreenShot2018-01-28at21_38_27.thumb.png.a3d21a174d525809c2218a682e88b794.png

 

För övrigt är det så att moderatorer mycket väl kan moderera vilken grupp som helst. Oavsett promillehalt.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Herr Chang:

Vad har du för konstig webläsare?

 

5a6d8c85d760b_ScreenShot2018-01-28at21_38_27.thumb.png.a3d21a174d525809c2218a682e88b794.png

 

För övrigt är det så att moderatorer mycket väl kan moderera vilken grupp som helst. Oavsett promillehalt.

 

Herr Chang har talat.

Kan bero på att vanliga medlemmar inte ser varningar.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Herr Chang:

Vad har du för konstig webläsare?

 

5a6d8c85d760b_ScreenShot2018-01-28at21_38_27.thumb.png.a3d21a174d525809c2218a682e88b794.png

 

För övrigt är det så att moderatorer mycket väl kan moderera vilken grupp som helst. Oavsett promillehalt.

 

Herr Chang har talat.

iPhone och Safari ger detta resultatet

656B42AC-BFB4-4EFE-AC57-AEFD175C9211.thumb.jpeg.3cbb1e16570691edb1fbbeeb5887982b.jpeg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Herr Chang:

Vad har du för konstig webläsare?

 

5a6d8c85d760b_ScreenShot2018-01-28at21_38_27.thumb.png.a3d21a174d525809c2218a682e88b794.png

 

 

Herr Chang har talat.

Hur tänkte du nu, vad har varningar att göra med webbläsaren?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt rätt att utvisa fanskapet :great:

 

Lägger man in bilder och annat från sina resor i tråd bör slippa sådana jävla skitinlägg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

Helt rätt att utvisa fanskapet :great:

 

Lägger man in bilder och annat från sina resor i tråd bör slippa sådana jävla skitinlägg

Du har en poäng, men hur kan då flanharen från Tavlesjö vara kvar?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Du har en poäng, men hur kan då flanharen från Tavlesjö vara kvar?

Det kan ju tyckas lite märkligt

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Dags för en härlig Spahelg i Frankfurt och väntar nu på avgång6542ebaff37e4c92218a7408dd474a06.jpg

Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...