Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

Kenneth4618

image.png.fb4829f831f53f134eddda815f7bc9f2.png

  • Ge karma 1

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Inlagd (ändrad)

Valet mellan Trump och Biden är en no brainer. Vill man ha fortsatt wokeism, critical race theory, vidöppna gränser och en dement pedofil som president så röstar man Biden och demokraterna.

 

Hade jag varit amerikan hade jag röstat republikanskt alla dar i veckan oavsett presidentkandidat.

Ändrades av Dempa
  • Ge karma 2

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Minns ni hur demokraterna inför valet Trump vann varnade för att om han blev president var tredje världskriget ett faktum. Utöver det skulle invandrare kastas i koncentrationsläger….

 

Är vi närmare ett världskrig nu eller när Trump var president?

  • Ge karma 5

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit
16 timmar sedan, skrev Surin P3:

 

Hehe...

 

Att det skulle komma fram igen var ju inte oväntat.

 

Fördelen jag har är ju att jag erkände mitt fel och lärde mig något. Och framförallt, misstaget kostade ingenting.

 

Hur är det med alla som gnydde om att alla ska ta vaccinet för säkerhets skull, för annars jävlar? Det skulle vara säkert och effektivt. Vilka miffon.

Hehe.

 

att den kommentaren kom var ju heller inte oväntad 🤣

Finns det någon mainstream media som har rapporterat antal ovaccinerade kontra vaccinerade som skulle levt/dödt pga vaccinet eller killgissar du bara? 

  • Ge karma 1
  • Haha 2
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Efraim

Självklart finns det ingen info via mainstream. Om du inte upptäckt det är mainstream media köpta/ endast propaganda. Titta vilka som är dom största sponsorerna i Usa. Men utvecklingen går framåt.  I Florida är det uppe i domstol för att stoppa vaxxinet. I England är det också upp till beslut om att stoppas. Vi får se. Finns fler exempel

Vill du verkligen lära dig något med fakta. Lyssna på Greg Hunters program som finns ute idag. Men Pierre Kory

 

  • Ge karma 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken tur att Biden och demokraterna fokuserar på de riktigt viktiga frågorna 😂

 

IMG_2155.jpeg.5d786f12b5c769a2c9db7768c0779e1a.jpeg

  • Haha 2

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Surin P3
Inlagd (ändrad)

Jag har inte Facebook, så jag gissar att det är nåt som kittlar de vänsterblivna, Greta-fansen på nåt kul sätt. 🤣

 

En ren gissning...

Ändrades av Surin P3
  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
4 timmar sedan, skrev 65Selander:

De jävliga är att det inte AI :-))

 

Donald kallade ju Thailand för Thaighland för några år sedan ! 🙂

  • Ge karma 1
  • Haha 2

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...