Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

7 minuter sedan, skrev John Khonken:

Jag har månge fel. Men vad vi diskuterat och du haft fel  är om Trumpen och sprutan inget annat . Du har säkert rätt i andra frågor. Vad vet jag.

Sprutan? Jag har ju inte tagit någon, men du som redan har fyra: när kommer du att dö?  Datumen verkar liksom flyttas hela tiden, var det inte ett år från första sprutan som gällde inledningsvis? Oaktat vilket är jag förstås glad att du fortsatt finns ibland oss så här dryga året senare. 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
52 minuter sedan, skrev John Khonken:

Ni som hyllar Biden. Är det någon som kan förklara varför Biden lämnade all krigsmatrial i Afganistan till Talibanerna.  Kostnaden för matrialet var väl 100tals milijarder.

Vad blev resultatet av det i världen.

Varför tog det flera veckor för Usa att erkänna att dom hade Biolab i Ukraina. 

 

Frågorna hoppar sig. Man får inga svar från Biden själv. 

De var en gåva till den Afghanska militären, men de ville inte använda den. Trump drog ner på personal till 2.500 och kunde enkelt ha tagit hem krigsmateriel, men det var meningen att den skulle användas av militären.

USA hade inget biolabb i Ukraina. 

 

Hur svårt kan det vara att förstå?

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Bra att du erkänner för det var du som började. Jag kastar aldrig första stenen. Fortsätt nu som surkart

Det var du som började och det är bra att du erkänna det. 

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
26 minuter sedan, skrev John Khonken:

Jag har månge fel. Men vad vi diskuterat och du haft fel  är om Trumpen och sprutan inget annat . Du har säkert rätt i andra frågor. Vad vet jag.

Vad jag kan läsa av diskussionerna så är det du som har och har haft fel hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Jag väntade på att du skulle erkänna dina fel  om Trump. Så varför skulle jag diskutera kriget med er. Jag har talat om vad jag tycker om  det. Räcker för mig. Ni/ du har väldigt svårt att diskutera sakfrågor. Du/ni vill bara skjuta budbäraren inget annat. Alltså är frågan väldigt ensidig. 

Här diskuterar jag Trumpens triumf

Så du har blivit budbärare igen. Du ska inte använda ord som du inte förstår betydelsen av. Här kan du lära dig mer:

https://svenska.se/saob/?id=B_4445-0103.6S8k&pz=7

Som budbärare har man fått i uppdrag av någon att förmedla ett budskap. Så jag undrar är vem som i så fall har anlitat dig för att förmedla desinformation och konspirationsteorier. Annars är du bara en simpel dyngspridare. 

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Som jag sa skjut budbäraren

Om det fanns biolab kan ni väl fråga Victoria Noland när hon sitter under ED,

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev ThailandNovise:

Vad jag kan läsa av diskussionerna så är det du som har och har haft fel hela tiden.

Bra att du kan läsa. Verkar som du tagit jabben också.

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
7 minuter sedan, skrev John Khonken:

Bra att du kan läsa. Verkar som du tagit jabben också.

Ja, Trump sa att alla skulle ta den. Operation warp speed är en succé.

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
9 minuter sedan, skrev John Khonken:

Som jag sa skjut budbäraren

Om det fanns biolab kan ni väl fråga Victoria Noland när hon sitter under ED,

Budbärare av fake news och alternativ fakta, är inget jag någonsin tänker vara. Men vi alla är ju olika så du får gärna fortsätta vara det om du vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev John Khonken:

Som jag sa skjut budbäraren

Om det fanns biolab kan ni väl fråga Victoria Noland när hon sitter under ED,

Så efter alla dina teorier om bankkrisen 2017, Trump, biovapen (corona), biovapen (vaccinet) o s v tycker du nu att det är dags att du ska försvara Putin?

 

/Krille 

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev ThailandNovise:

Budbärare av fake news och alternativ fakta, är inget jag någonsin tänker vara. Men vi alla är ju olika så du får gärna fortsätta vara det om du vill.

Fast nu har de ju faktiskt medgett att det finns sk ”biological research facilities” i Ukraina så den konspirationsteorin har ju visat sig vara sann.

 

Rekommenderar dig att ta en titt på följande klipp.

 

 

 

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
1 minut sedan, skrev Dempa:

Fast nu har de ju faktiskt medgett att det finns sk ”biological research facilities” i Ukraina så den konspirationsteorin har ju visat sig vara sann.

 

Rekommenderar dig att ta en titt på följande klipp.

 

 

 

Ett fake news clip.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev ThailandNovise:

Ett fake news clip.

Nja, inte är det fake inte.

 

 

 

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Dempa:

Fast nu har de ju faktiskt medgett att det finns sk ”biological research facilities” i Ukraina så den konspirationsteorin har ju visat sig vara sann.

 

Rekommenderar dig att ta en titt på följande klipp.

 

 

Men Dempa för f-n..... Inte den självutnämnde återuppståndne Jesus med en av hans skruvade videos för att göra en poäng, sann eller inte?

 

Alltså, bilden han själv väljer att köra ut som promotion ger kräkvarningar.  Välj bättre källor, du brukar ju göra det ofta. 

 

image.png.5edbbc0f70d07d7c7bef112905ebb803.png

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
56 minuter sedan, skrev Krille:

Så efter alla dina teorier om bankkrisen 2017, Trump, biovapen (corona), biovapen (vaccinet) o s v tycker du nu att det är dags att du ska försvara Putin?

 

/Krille 

Krille putin får du försvara. Vad tycker du om ryssgate som Hillery påstod att Trumpen vara skyldig till när det visar sig att det var Hillery med annhang som är skyldiga . Eller att packet med Obama -Biden . Cliton spionerade på allt Trumpen gjorde. 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
16 minuter sedan, skrev Dempa:

Nja, inte är det fake inte.

 

 

 

Dempa nu är du ute på farligt vatten. packet här tror dom bestämmer och vet allt. Spelar ingen roll hur mycket fakta du producerar. Dom lyssnar aldrig för dom är så otroligt  dumma i huvudet. 

Men man måste ge kred till motståndare sidan som lyckas fördumma folk så jävla mycket

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
41 minuter sedan, skrev ThailandNovise:

Ett fake news clip.

Nu vet jag vem du är. det finns inte  en till så korkade person i Sverige. jag förstår att du tagit ett nytt nick. För du gjorde bort dig totalt H

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
49 minuter sedan, skrev Dempa:

Nja, inte är det fake inte.

 

 

 

Du är väl medveten om att du sprider Putin's propaganda?

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
8 minuter sedan, skrev John Khonken:

Nu vet jag vem du är. det finns inte  en till så korkade person i Sverige. jag förstår att du tagit ett nytt nick. För du gjorde bort dig totalt H

? Det är ju du som är det.

Sprida Putin's propaganda lögner tro att andra ska gå på dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
32 minuter sedan, skrev John Khonken:

Krille putin får du försvara. Vad tycker du om ryssgate som Hillery påstod att Trumpen vara skyldig till när det visar sig att det var Hillery med annhang som är skyldiga . Eller att packet med Obama -Biden . Cliton spionerade på allt Trumpen gjorde. 

Ännu mer fake news. Ja ja, några troll ska det finnas på varje forum. Är väl ganska normalt numera.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev ThailandNovise:

Du är väl medveten om att du sprider Putin's propaganda?

Visste inte att Victoria Nuland jobbade för Putin…..

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Dempa:

Visste inte att Victoria Nuland jobbade för Putin…..

Driver du med oss?

 

Det är väl självklart att det finns biologiska forskningslab i Ukraina precis som i alla andra länder i världen.

 

Finns antagligen hundratals även i Sverige. Tycker du då att Ryssland har rätt att invadera Sverige?

 

/Krille 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev John Khonken:

Nu vet jag vem du är. det finns inte  en till så korkade person i Sverige. jag förstår att du tagit ett nytt nick. För du gjorde bort dig totalt H

Ta en titt i spegeln så ska du få se en ännu mer korkad ...........

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

John, du har visat bevis på bevis från alla jävla källor som vettiga människor i världen inte köper. Du verkar också vara en lite Putinista. Isf är jag den som anmäler dig till mina Polare på SÄPO, fast de har nog koll på dig redan.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev 65Selander:

John, du har visat bevis på bevis från alla jävla källor som vettiga människor i världen inte köper. Du verkar också vara en lite Putinista. Isf är jag den som anmäler dig till mina Polare på SÄPO, fast de har nog koll på dig redan.

Han finns nog under fliken Nyttig idi*t .............

 

Hobbe 

Ändrades av hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...