Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

Obegripligt hur människor i en modern demokrati kan bete sig så här

 

 

 

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev John Khonken:

Kan du din historia eller är du bara korkad. Obama satt under 8 år. Hur många krig startade han. Trumpen har suttit i 4 år. Hur många länder har han skapat fred i. Där har du svaret.

Har du de rätta siffrorna eller du bara svamlar?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skriver väl igen. Alla verkar inte kunna läsa. Alla som gjorde olagligheter  ska självklart ställas till svars. Det gäller alla.

Det dom gjorde i Capitolium är totalt korkat. Bara hoppas dom får långa straff.

Lika inför lagen borde gälla både vänster och höger.  Tråkigt nog har det hittills inte varit så

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev MaiChai:

Har du de rätta siffrorna eller du bara svamlar?

Det får du forska i själv.  Du kan säkert upplysa mig. Så gör gärna det 

Stort tack i förskott

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev John Khonken:

Det får du forska i själv.  Du kan säkert upplysa mig. Så gör gärna det 

Stort tack i förskott

Ok, du bara svamlade. Men jag tar nog Stenmarks approach till din uppmaning här.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev John Khonken:

Lika inför lagen borde gälla både vänster och höger.  Tråkigt nog har det hittills inte varit så

Var inte orolig, Trump kommer att åtalas så fort som möjligt efter den 20 januari. 

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev John Khonken:

Kan du din historia eller är du bara korkad. Obama satt under 8 år. Hur många krig startade han. Trumpen har suttit i 4 år. Hur många länder har han skapat fred i. Där har du svaret.

Obama var inte en uppviglare och psykopat som spelade ut folk mot varandra.

 Än en gång är du inte orolig att Trumpen sitter på kärnvapenkoderna nu när dom flesta gör allt för att distansera sig ifrån stollen?

Historien läser du som själve fan läser bibeln,kanske det hänger ihop men din dyslexi mot vett och sans.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 hours ago, John Khonken said:

Sedan även fast du ät totalt okunnig med härskarteknik

Man upphör aldrig att förvånas över att de av våra MPR medlemmar som blir mest ifrågasatta för sina konspiratoriska tankar alla verkar vara feminister.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev MaiChai:

Ok, du bara svamlade. Men jag tar nog Stenmarks approach till din uppmaning här.

Och svaret på JRK påstående från dig var vadå. 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev jrk:

Obama var inte en uppviglare och psykopat som spelade ut folk mot varandra.

 Än en gång är du inte orolig att Trumpen sitter på kärnvapenkoderna nu när dom flesta gör allt för att distansera sig ifrån stollen?

Historien läser du som själve fan läser bibeln,kanske det hänger ihop men din dyslexi mot vett och sans.

JRK

Nu pratar du om något annat. Byta ämne heter det. Fortfarande säger jag att du snackar skit när det gäller att Pelosi ska få koderna tio dagar innan dom överlämnas. Punkt

När det gäller många av världens ledar så verkar dom ha en skruv lös. Det kan jag hålla med om. Men att Obama skulle vara fläckfri betvivlar jag på.

Upp med humöret . Allt kommer bli så bra om tio dagar. All censur kommer försvinna och vi fluffar fram på blåa moln

Ps nu måste jag utföra lite andra sysslor. Så ni får hacka på varandra ett tag

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev John Khonken:

JRK

Nu pratar du om något annat. Byta ämne heter det. Fortfarande säger jag att du snackar skit när det gäller att Pelosi ska få koderna tio dagar innan dom överlämnas. Punkt

När det gäller många av världens ledar så verkar dom ha en skruv lös. Det kan jag hålla med om. Men att Obama skulle vara fläckfri betvivlar jag på.

Upp med humöret . Allt kommer bli så bra om tio dagar. All censur kommer försvinna och vi fluffar fram på blåa moln

Ps nu måste jag utföra lite andra sysslor. Så ni får hacka på varandra ett tag

Fick för mig att tråden handlade om Donald Trump.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tallviking:

Obegripligt hur människor i en modern demokrati kan bete sig så här

 

 

 

Fan vad sjukt! Kommer att tänka på när man bombade Vita huset i Mochba!

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev John Khonken:

Kan du din historia eller är du bara korkad. Obama satt under 8 år. Hur många krig startade han. Trumpen har suttit i 4 år. Hur många länder har han skapat fred i. Där har du svaret.

Lite nyfiken, hur många startade Obama? Donald har ju lyckats skapa ett inbördeskrig.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev MaiChai:

Det citatet anses oftast tillhöra Joseph Goebbles, propagandaminister i det tredje riket. När det gäller att manipulera folk så står det utom allt tvivel att Joseph Goebbles och hans propagandaministerium var mästare på detta hantverk. 

 

Unknown.jpeg.00d21e9d415abeb5e98666d1710533b4.jpeg

 

images.jpeg.09f6c32fe9b8da50c958332e214f1b9c.jpeg

Det stämmer men De som började med det skyddar man eller hur. De var ju kommunister.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Swift 4X4:

Det stämmer men De som började med det skyddar man eller hur. De var ju kommunister.

Hur tänkte du nu ?

 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev jrk:

Obama var inte en uppviglare och psykopat som spelade ut folk mot varandra.

 Än en gång är du inte orolig att Trumpen sitter på kärnvapenkoderna nu när dom flesta gör allt för att distansera sig ifrån stollen?

Historien läser du som själve fan läser bibeln,kanske det hänger ihop men din dyslexi mot vett och sans.

ErTlN5fXcAgC-s7.thumb.jpeg.e20276069704e77274df46c635fb9375.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev John Khonken:

Och svaret på JRK påstående från dig var vadå. 

Har inte svarat på JRK´s påstående, har svarat på DITT påstående. Håll koll på vilket nick du skriver under..

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Swift 4X4:

ErTlN5fXcAgC-s7.thumb.jpeg.e20276069704e77274df46c635fb9375.jpeg

Du kanske bör lägga till kuppförsök i USA 2021-01-06 under Trumps meritförteckning...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev MaiChai:

Har inte svarat på JRK´s påstående, har svarat på DITT påstående. Håll koll på vilket nick du skriver under..

Snälla . Jag svarade på JRK påstående. För att förstå mitt inlägg måste du läsa även hans inlägg

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Swift 4X4:

Det stämmer men De som började med det skyddar man eller hur. De var ju kommunister.

Nä, det tillskrivs av de flesta att komma från det Nazi-Tyska propagandaministeriets chef Joseph Goebbels. Har du något som säger annorledes får du gärna dela med dig av detta med ett faktabaserat underlag.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev MaiChai:

Du kanske bör lägga till kuppförsök i USA 2021-01-06 under Trumps meritförteckning...

Det är förfarande lååååååååååångt i från att använda kärnvapen. Dessutom Trump själv i egen person kan aldrig avfyra kärnvapen. Till det behövs fler nycklar.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev jrk:

Bra.

Hon är inte mentalt störd och har inga tecken på det som den nuvarande har visat,tror han har hela alfabetets kombinationer en psykopat kan ha.

Är du inte det minsta orolig för vad stollen kan ställa till med i slutet eller har du konverterat helt till Trumpeismen?

 

5 timmar sedan, skrev John Khonken:

Kan du din historia eller är du bara korkad. Obama satt under 8 år. Hur många krig startade han. Trumpen har suttit i 4 år. Hur många länder har han skapat fred i. Där har du svaret.

 

5 timmar sedan, skrev MaiChai:

Har du de rätta siffrorna eller du bara svamlar?

 

5 timmar sedan, skrev John Khonken:

Det får du forska i själv.  Du kan säkert upplysa mig. Så gör gärna det 

Stort tack i förskott

 

4 timmar sedan, skrev MaiChai:

Ok, du bara svamlade. Men jag tar nog Stenmarks approach till din uppmaning här.

 

4 timmar sedan, skrev John Khonken:

Och svaret på JRK påstående från dig var vadå. 

 

29 minuter sedan, skrev MaiChai:

Har inte svarat på JRK´s påstående, har svarat på DITT påstående. Håll koll på vilket nick du skriver under..

Hittar inget påstående i det som JRK skriver som du citerar om hur många krig Obama startat eller hur mycket fred Trump har skapat. Det är DU som påstår detta inte JRK.

 

Men du bara svamlar - vilket ju inte är speciellt oväntat.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev MaiChai:

Nä, det tillskrivs av de flesta att komma från det Nazi-Tyska propagandaministeriets chef Joseph Goebbels. Har du något som säger annorledes får du gärna dela med dig av detta med ett faktabaserat underlag.

Om du orkar läsa

https://www.levandehistoria.se/sites/default/files/material_file/faktaskrift-brott-mot-manskligheten-under-kommunistiska-regimer.pdf

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...