Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

Har jag påstått att jag inte respekterar dom som röstat på Biden. Det jag påstod är att ett antal här på MPR vet och kan allt och dömer ut 75 miljoner amerikanare. Vilket säger allt om inavel från klanen här. 

Frågan är om ni kan läsa. Eller har ni problem. Vissa verkar ha stora problem. Dom tycker jag synd om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Måste vara skönt att eliten här på MPR dömer ut 75 miljoner människor i Usa. Att folk uppifrån Sverige gör det . Det beror på inavel.

Vilka kunskaper ni sitter på. Borde ni inte hjälpa lövet också. Ni som vet allt. 

God jul på er. det behöver ni

Ja ger mig fxxn på att du rösta på Lövet 😳

’du e som dom som säger irl att det skulle ja aldrig gör sen blir det så en då

 

god Jul gubbe 😘

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev John Khonken:

Har jag påstått att jag inte respekterar dom som röstat på Biden. Det jag påstod är att ett antal här på MPR vet och kan allt och dömer ut 75 miljoner amerikanare. Vilket säger allt om inavel från klanen här. 

Frågan är om ni kan läsa. Eller har ni problem. Vissa verkar ha stora problem. Dom tycker jag synd om.

Dåliga förlorare får den respekt de förtjänar. D.v.s. inte mycket. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 12/24/2020 at 2:07 AM, Surin P3 said:

Får hoppas Trump får tid till en benådning av Assange, innan Kina-Bidėn tar över...

Han har ju redan benådat mördare från Blackwater 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev 65Selander:

Han har ju redan benådat mördare från Blackwater 

Det gjorde han helt rätt i.

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev John Khonken:

Den där jävla skitgubben som alla här på MPR föraktar. Verkar vara populär hos andra. Det är såklart ni misslyckade människor här på MPR som spyr galla över Trumpen som har rätt som vanligt. 

https://www.expressen.se/nyheter/trumps-triumf-mer-beundrad-an-obama/

Obama har toppat listan 12 år i rad såg jag, så det var kanske dags för någon ny. Har svårt att tro att Trump är i topp kommande år, men det återstår ju att se.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Den där jävla skitgubben som alla här på MPR föraktar. Verkar vara populär hos andra. Det är såklart ni misslyckade människor här på MPR som spyr galla över Trumpen som har rätt som vanligt. 

https://www.expressen.se/nyheter/trumps-triumf-mer-beundrad-an-obama/

Vad skönt då att riktiga vinnare som du delar med dig av din enorma kunskap.

Ta nu en välförtjänt semester från trollfabriker och konspirationsteorier i tre år. Om knäppskallen får för sig att ställa upp för en ny period kan du återkomma.

Själv tror jag att han trillat av pinn då, eller så har hans korthus till företagsimperium rasat ihop så han kommer inte få den möjligheten. 

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bävern

Vi får se. Hur du får dina kunskaper vet jag ej. Men dom verkar vara minimala. Men en sak tror jag du har rätt. Någon annan Trump vinner valet 2024. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Den där jävla skitgubben som alla här på MPR föraktar. Verkar vara populär hos andra. Det är såklart ni misslyckade människor här på MPR som spyr galla över Trumpen som har rätt som vanligt. 

https://www.expressen.se/nyheter/trumps-triumf-mer-beundrad-an-obama/

Vad bryr sig Trump om att han häcklas här på MPR? Du och andra av hans anhängare borde vara mer oroade över det som kan liknas vid försök till statskupp som han håller på med.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Fritz:

Vad bryr sig Trump om att han häcklas här på MPR? Du och andra av hans anhängare borde vara mer oroade över det som kan liknas vid försök till statskupp som han håller på med.

Du om någon har väl häcklat allt och alla du inte står bakom? Vad är skillnaden?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev John Khonken:

Den där jävla skitgubben som alla här på MPR föraktar. Verkar vara populär hos andra. Det är såklart ni misslyckade människor här på MPR som spyr galla över Trumpen som har rätt som vanligt. 

https://www.expressen.se/nyheter/trumps-triumf-mer-beundrad-an-obama/

Ja till skillnad från oss misslyckade människor så kommer det aldrig lida brist på lyckade idi*ter

Det är ju du ett strålande exempel på ................

 

Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Bävern

Vi får se. Hur du får dina kunskaper vet jag ej. Men dom verkar vara minimala. Men en sak tror jag du har rätt. Någon annan Trump vinner valet 2024. 

Självklart är mina kunskaper minimala i jämförelse med dina. Jag är ju misslyckad och du en riktig vinnare. Eller hur? Men jag går inte på alla konspirationsteorier, vilket du gör. Så jag är säkert misslyckad men till skillnad från dig inte lättlurad.

 

Du är säkert så pass gammal så du minns en sekvens från en av Ulf Lundells tidiga böcker. Vid en blöt fest så ska han komma på ett rim och det blir "Torsten, mera borsten".

Med tanke på dina lätt förvirrande inlägg som dyker upp bjuder jag dig därför på ett nyårsrim i samma anda:

Konken, mera spånken.

 

Lycka till i framtiden.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bävern

Det finns ett talesätt så jag bjuder tillbaka. Som sig själv känner man andra. Hoppas du löser dina problem. Vad jag vet har jag aldrig påstått att jag är en vinnare. Men tack ändå. I frågan om Trumpen framstår dina kunskaper lika med noll. Men du behöver inte vara korkad för det. Kanske ointresserad vad vet jag.

Eftersom du påstår saker som jag tvivlar över. Kan du väl berätta vad som komma skall. 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev John Khonken:

Bävern

Det finns ett talesätt så jag bjuder tillbaka. Som sig själv känner man andra. Hoppas du löser dina problem. Vad jag vet har jag aldrig påstått att jag är en vinnare. Men tack ändå. I frågan om Trumpen framstår dina kunskaper lika med noll. Men du behöver inte vara korkad för det. Kanske ointresserad vad vet jag.

Eftersom du påstår saker som jag tvivlar över. Kan du väl berätta vad som komma skall. 

Igår kallade du alla som inte tycker som du för misslyckade. Du höjde dig själv till en mycket bättre person än andra. Har du redan glömt det?

Däremot vet jag inte vad mina problem är. Kan inte du som en lyckad person förklara det för mig. Du får även fylla på mina obefintliga kunskaper om allt det fantastiska som Trump har gjort. Det du har förmedlat tidigare lämnar en del luckor att fylla i. Speciellt som när du påstår saker och sedan tycker att andra ska komma med en länk i ämnet. Rätt annorlunda retorik. Och när bevis har kommit så accepterar du inte det för det kommer från vanlig media och är kritiskt mot din idol. Och du skrev om överraskningar och ess i rockärmen. Men sedan hände inget. Du måste ha livlig fantasi.

 

Men du har rätt i en sak. Jag är helt ointresserad av politik. Svensk, amerikansk, thailändsk. Bryr mej inte. Däremot tycker jag det är ett kul tidsfördriv att kommentera dom som sprider lögner, felaktigheter eller bara är maniska i största allmänhet. Den listan toppar du utan konkurrens sedan medlemmen som kallade sig demokratikämpe försvann. Grattis.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kommer du med massa påståenden igen. Men erkänner att du vill göra dig lustig.

Först snackar du goja sedan ska jag förklara allt för dig. Märkligt tycker jag. Är det enklare att du förklarar det du vill säga. Eller är du som klanen här på MPR som absolut inte vågar ha en avvikande åsikt utan kör med flockbeteende.

 

Ett stort plus får du av mig. Att erkänna sina brister är aldrig fel.

Ha nu ett gott nytt år.

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev John Khonken:

Nu kommer du med massa påståenden igen. Men erkänner att du vill göra dig lustig.

Först snackar du goja sedan ska jag förklara allt för dig. Märkligt tycker jag. Är det enklare att du förklarar det du vill säga. Eller är du som klanen här på MPR som absolut inte vågar ha en avvikande åsikt utan kör med flockbeteende.

 

Ett stort plus får du av mig. Att erkänna sina brister är aldrig fel.

Ha nu ett gott nytt år.

Du måste lära dig att citera men jag anar att du menade lilla misslyckade mej. Men du svarade inte på vad mina problem skulle vara.

Let´s go.

47 minuter sedan, skrev John Khonken:

Du för gärna i sak tala om vad jag ljuger om. Skulle vara skitkul.

Jag gick bakåt några sidor och kollade vad du skrivit den senaste månaden. Här är alla utom du på forumet misslyckade.

On 2020-12-30 at 07:24, skrev John Khonken:

Den där jävla skitgubben som alla här på MPR föraktar. Verkar vara populär hos andra. Det är såklart ni misslyckade människor här på MPR som spyr galla över Trumpen som har rätt som vanligt. 

https://www.expressen.se/nyheter/trumps-triumf-mer-beundrad-an-obama/

 

 

Tomma hot.

On 2020-12-09 at 18:00, skrev John Khonken:

Ni är för fega. Stämmer det eller inte det Flebbe påstår. 

Annars bussar jag Farbror Bill på er. Då ska ni se att det händer saker.

 

Här låter du nästan som Trump himself.

On 2020-12-05 at 19:40, skrev John Khonken:

Nu slingrar du dig. Du vet att jag har rätt. Varför inte göra som jag säger. Vad har du att förlora . Mer än att du fel som vanligt. Är det problemet att jag har aldrig fel för jag är så smart.

 

Här vet du bättre än andra utan att för den delen komma med en liten länk som styrker det du skriver. 

On 2020-12-05 at 06:42, skrev John Khonken:

Du hoppar in och skriver långa fina berättelser. Du hänger inte med. Du kollar på det du vill inget annat. Du ser inte helheten. Det är synd och tråkigt. Du måste läsa på för att förstå. Lycka till. Ändra mig aldrig förrän det är klart. Det har jag också skrivit. Det har du såklart missat också

Och att du skulle kunna komma med något som styrker dina påståenden är uppenbart för mycket begärt. Inte ens trollfabriken kunde leverera.

On 2020-12-04 at 09:29, skrev John Khonken:

Kul att ni vill höra vad han sade. Konstigt nog verkar det som man inte hittar hans tal. Bland vanlig media. Är det censur eller. Märkligt är det. Men förvånad ICKE

 

Väntar fortfarande på den där överraskningen. Men det är klart, du gissade och trodde. Och precis som vanligt hade du fel.

On 2020-11-30 at 18:02, skrev John Khonken:

När dyker våra fredliga vänner ut på gatorna igen. Alltså demokraternas stödtrupper BLM och antifa. Dom som inte gör en fluga förnär utan är fromma som lam.

Jag gissar redan den här veckan . Däremot tror jag på en liten överraskning då

Som jag skrev häromdagen. Du som Trumpnisse borde ta semester i tre år nu för att vila ut. Återkom ifall han vill köra en vända till.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

¨Tack för att du lägger ner tid . Nu börjar du lära dig något. Tänk efter vad jag skriver och sök lite fakta. 

 

VI FÅR SE VAD SOM HÄNDER.

Jag är väldigt glad för din skull. Spar detta och läs samma sak du skrivit om några veckor ska du se.

 

Ett litet tips ska du få för att du bryr dig. Sök på Stacy Abrams och mina favoriter Bilderberg-gruppen

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev John Khonken:

¨Tack för att du lägger ner tid . Nu börjar du lära dig något. Tänk efter vad jag skriver och sök lite fakta. 

 

VI FÅR SE VAD SOM HÄNDER.

Jag är väldigt glad för din skull. Spar detta och läs samma sak du skrivit om några veckor ska du se.

 

Ett litet tips ska du få för att du bryr dig. Sök på Stacy Abrams och mina favoriter Bilderberg-gruppen

Ett litet tips tillbaka: Klicka på citera innan du skriver ett inlägg.

Kul att du är glad för min skull. Kolla vad jag har citerat med dina inlägg den senaste månaden. Där är mycket du bör fundera över.

Eftersom jag är helt ointresserad får du gärna komma med en länk vad du tycker vi misslyckade bör se eller läsa.

En fråga hänger fortfarande i luften: Hur går det med överraskningen och essen i rockärmen? Förresten, det var kanske det du svarade på när du skrev "vi får se vad som händer". I så fall vet jag svaret. INGET!

 

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gott nytt år alla Foliehattar. Önskar er ett fint 2021 🙂

 

Gott nytt år även till dumstrutarna . Även Hobbe som har dumstruten så långt nerdragen att han är både  blind och döv och kan använda den istället för sina vuxenblöjor.  🙂

Ändrades av flebbe
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev flebbe:

Gott nytt år alla Foliehattar. Önskar er ett fint 2021 🙂

 

Gott nytt år även till dumstrutarna . Även Hobbe som har dumstruten så långt nerdragen att han är både  blind och döv och kan använda den istället för sina vuxenblöjor.  🙂

Är det samma tideräkning i din värld som hos oss i den riktiga världen ? 

Hälsa dina vårdare på psyket gott nytt år också.

Dom gör ett hästjobb.

 

Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev hobbe:

Är det samma tideräkning i din värld som hos oss i den riktiga världen ? 

Hälsa dina vårdare på psyket gott nytt år också.

Dom gör ett hästjobb.

 

Hobbe 

Kränkt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...