Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

8 timmar sedan, skrev TheProdigy:

Hade förväntat mig lite fler människoskaror som står o viftar med flaggor men visst det kommer nog nu sedan när vaccinet massdistrubueras. Creepy Joe är redo att hälsa människomassorna till våren! Om de nu vaknar från de döda haha

The new Bike???

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Krille:

 

Dagens sista kurs i googling 🙂

 

1. Googla igen exakt det du skriver ovan d v s "Biden speech voter fraud in history".

2. Därefter klickar du på "Videos" under sökrutan i google eftersom det är just en video du söker efter

 

Då får du upp klippet du söker ett antal gånger - lycka till 🙂

 

Att han vann har nog mest att göra med att en röst på Biden är en röst mot Trump. Han kommer garanterat att få det "jobbigt" som president

https://www.google.com/search?q=Biden+speech+voter+fraud+in+history&client=ms-android-samsung-ga-rev1&prmd=vni&sxsrf=ALeKk03igiruzwJx9eC60lnCJGi7iMZjqQ:1608216547367&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ved=2ahUKEwitoJvAodXtAhXXcn0KHVIMCdEQ_AUoAXoECAMQAQ&biw=360&bih=572#ip=1

 

Grattis du vann Krille. Jag har inga problem med att erkänna mig besegrad till skillnad mot de flesta här är jag ödmjuk. 

 

 

images.jpeg-2.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Det känns ofta som kritiskt tänkande och/eller misstro till övermynderi är en gren som det sportas väldigt lite i nuförtiden.

 

Om det står i tidningen, så stämmer det.

Om staten säger att det är så, så stämmer det.

Om någon inte tror på dessa två, historiskt sett perfekta monument av sanningar och välgärningar, så är man dum.

 

PS. Notera sarkasmen i mitten av sista raden. 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Surin P3:

Det känns ofta som kritiskt tänkande och/eller misstro till övermynderi är en gren som det sportas väldigt lite i nuförtiden.

 

Om det står i tidningen, så stämmer det.

Om staten säger att det är så, så stämmer det.

Om någon inte tror på dessa två, historiskt sett perfekta monument av sanningar och välgärningar, så är man dum.

 

PS. Notera sarkasmen i mitten av sista raden. 

"Tidnigen" refererar idag till main stream media.

Om MSM skriver att Biden sa fel så  är det så. Om staten säger att vi skall bli flockimmuna så är det så. Vi är trygga. Sedan alla dessa keyboardkrigare som ställer upp gratis för att försvara bisarra uttalanden och gärningar med argumentet -den andre e värre...

 

Grattis. Ja har inga ambitioner att fortsätta 7000 inlägg till i detta ämne. 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Wanchai:

The new Bike???

Verkar så.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Esspe:

Verkar så.

Mindre enveten. Jag inser mina begränsningar att väcka vänsterglobalister och sossar. 

 

När man va liten hade man spikat upp denna på skolan. Den finns nog inte kvar där i SO-salen idag. Man skall ju följa med numer eller bli utstött 555 🤣👍

 

 

Trevlig fredag alla

 

images.jpeg-3.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev TheProdigy:

Ja, det typiska kännetecknet för en ödmjuk person är ju att påtala hur mycket mer ödmjuk än andra man är.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Surin P3:

Det känns ofta som kritiskt tänkande och/eller misstro till övermynderi är en gren som det sportas väldigt lite i nuförtiden.

 

Om det står i tidningen, så stämmer det.

Om staten säger att det är så, så stämmer det.

Om någon inte tror på dessa två, historiskt sett perfekta monument av sanningar och välgärningar, så är man dum.

 

PS. Notera sarkasmen i mitten av sista raden. 

Nja, men man gör det väldigt lätt för sig om man hävdar att alla "sanningar" man inte gillar per automatik är lögn och förbannad dikt och att dom riktiga sanningarna finns i nån avlägsen avdelning på Internet. För övrigt är det på den avdelningen man hittar "bevis" för att jorden är platt.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Fritz:

Nja, men man gör det väldigt lätt för sig om man hävdar att alla "sanningar" man inte gillar per automatik är lögn och förbannad dikt och att dom riktiga sanningarna finns i nån avlägsen avdelning på Internet. För övrigt är det på den avdelningen man hittar "bevis" för att jorden är platt.

Ofta någonstans emellan de två alternativen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev TheProdigy:

Det var ju trevligt att det ändå inte var "helt omöjligt" att hitta klippet som "plockats ner från youtube" och censurerats bort 😉

 

/Krille

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Krille:

Det var ju trevligt att det ändå inte var "helt omöjligt" att hitta klippet som "plockats ner från youtube" och censurerats bort 😉

 

/Krille

 

 

 

Haha du öppnade inte länken alltså där jag gjorde just den google sökningen du tipsade om...

 

Skrev mest att du vann för att du skulle bli glad. 😉🤣

Screenshot_20201218-141442_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20201218-141451_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20201218-141457_Samsung Internet.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev TheProdigy:

Grattis du vann Krille. Jag har inga problem med att erkänna mig besegrad till skillnad mot de flesta här är jag ödmjuk. 

Härligt , ytterligare en dåre har anslutit ............

 

Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev hobbe:

Härligt , ytterligare en dåre har anslutit ............

 

Hobbe

Same same but different nick.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev hobbe:

Härligt , ytterligare en dåre har anslutit ............

 

Hobbe

Bike is back !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Tallviking:

Bike is back !

Får se när kedjan hoppar av igen den här gången.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 12/15/2020 at 8:12 PM, evert 1 said:

Trump har verkligen lyckats med att polarisera befolkningen i USA.

Man kan nästan tro att fanskapet i grund och botten är en djävla kommunist.

Man kan tolka Nicolas inlägg som att Trump dessutom lyckats ställa republikaner mot varandra.

Detta kan bli ett gyllne tillfälle för Biden att ena jänkarna eller i alla fall få över republikaner till sitt parti.

Trump har absolut inte varit statsmannamässig, tvärtom uppfört sig som en barnunge i en sandlåda när han inte fått leka med andras leksaker.

Nu kommer troligtvis Trump och hans lekkamrater få amnesti, annars rätt vore om de släpades runt några varv i smutsen.

De töntar som förordnade Trump som presidentkandidat för styvt 4 år sedan ångrar idag säkert sina beslut.

Hade Trump byggt vidare på Obamas idéer men gjort dem lite mer republikanska hade han suttit säker i sadeln 4 år till.

Trump är nog kommunist. För det som föder kommunism. Kallas för egoism. Vilket är grundbulten i allt han gjort. 

Precis som dom gamla kommunistledarna i Sovjet Kina mm. Som lät folket lida. Medans eliten levde i lyx. Väldigt egoistiskt. Precis på samma sätt som Trump agerat. 

 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

On 12/17/2020 at 1:54 PM, Surin P3 said:

Valfusk är ett av de saker som bör vara allvarliga straff på för dem som ens fuskar det minsta.

En enda röst som fuskas bort och fängelse är det som borde gälla.

Håller jag helt med om; riktigt långa fängelsestraff för de som står bakom organiserat valfusk och kortare fängelsestraff för de som fuskar med en enstaka röstsedel, typ röstar för sin dementa mor. Detsamma gäller de som påstår att någon fuskat utan att sedan kunna påvisa det minsta lilla fusk. Långa fängelsestraff för officiella personer som står bakom dessa kampanjer och kortare fängelsestraff för de som för vidare anklagelser som de vet, eller borde vetat, var osanna eller oriktiga.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

10 hours ago, Surin P3 said:

Det känns ofta som kritiskt tänkande och/eller misstro till övermynderi är en gren som det sportas väldigt lite i nuförtiden.

 

Om det står i tidningen, så stämmer det.

Om staten säger att det är så, så stämmer det.

Om någon inte tror på dessa två, historiskt sett perfekta monument av sanningar och välgärningar, så är man dum.

 

PS. Notera sarkasmen i mitten av sista raden. 

Kritiskt tänkande råder det alltid brist på då ett insatt och välgrundat kritiskt tänkande kräver en intelligens som många inte besitter men framförallt intresse och tid som gör att även den mest intelligente person bara på allvar kan ge sig på en 3-5 ämnen. Misstron mot förmynderi och samhället har dock aldrig någonsin varit större i modern tid.

 

De sista 5 åren känns det som att det räcker med att säga att man är anti-PK och läser en blogg av en medelålders prepper med 6-årig skolgång i South Dakota för att hävda att man är kritiskt tänkande. Det är verkligen en exakt spegelbild av vänsterrörelsen -68 som också var anti-PK (så som det definierades på den tiden), anti-samhälle, anti-media, anti-etablissemanget och anti det mesta. De ansåg sig också vara kritiskt tänkande och missförstådda. Pendeln slår alltid tillbaka och cirkeln sluts. Då var det coolt och lite spännande att ta rollen som outsider trots att man var en välmående 22-årig universitetsstudent i stora staden och nu är det lite häftigt att vara "sanningssägare" och högerrevolutionär när man är en medelålders, oftast underpresterande, landsortsbo.

 

Jävligt intressant och ett perfekt ämne över några öl. Hör av dig nästa gång du är i Bangkok eller Pattaya så ska vi se om jag lyckas övertyga dig om min evolutionsteori 😉  

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev TheProdigy:

Haha du öppnade inte länken alltså där jag gjorde just den google sökningen du tipsade om...

 

Skrev mest att du vann för att du skulle bli glad. 😉🤣

Screenshot_20201218-141442_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20201218-141451_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20201218-141457_Samsung Internet.jpg

Ok - tack för att du bekräftar att du bara trollar 🙂

 

Jag har öppnat länken och flera av klippen ovan är precis det klipp som enligt dig var "helt omöjligt" att hitta, hade "plockats ner från youtube" och censurerats bort.

 

Redan den tredje länken från Fox News visar klippet.......

 

Du har alltså tillräckligt med kunskap för att lägga in skärmdumpar från din mobil - men du vet inte hur du klickar på en video för att få se den? 😉

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här har varit en av de absolut roligaste trådarna i MPR's historia samtidigt som den stundtals varit riktigt intressant, inte helt sällan riktigt pinsam och ibland riktigt enerverande.

 

Jag har inget stort intresse av amerikansk inrikespolitik och har svårt att tänka mig att särskilt många andra MPR-medlemmar har det heller; den typen av intresse kräver nästan att man själv är amerikan, bor i USA eller har någon närstående där. Min dotter lutar åt att plugga i USA så sommaren 2024, strax innan Trumps nästa val (?), så kanske intresset ökar igen.

 

För min del så var alltid intresset knutet till Trump som person, till Trump som företeelse och allra mest till de som nästan helt urskillningslöst slängde sig vid hans fötter, som villiga apostlar till konspirationernas Messias. Nu är Trump borta och då känner jag att tråden spelat ut sin roll. Jag har minimalt förtroende för Biden och har ingen anledning att försvara honom samtidigt som jag har noll intresse att läsa fler inlägg från dåliga förlorare som trots 57 manuella omräkningar fortfarande hävdar att rösträkningsmaskiner tillverkade av Castro och Chavez omvandlade röster från Republikan-Mike till röster från Demokrat-Steve.

 

Åker på en liten semester imorgon där tre av snubbarna är amerikaner så eventuellt dyker jag upp igen i mellandagarna med lite spydiga kommentarer men annars loggar jag ut från Trump-gruppen och gömmer den på Nyår. Vid en ny Trump-kanditatur för 2024 kommer jag dock tillbaka 😉

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Atom:

Det här har varit en av de absolut roligaste trådarna i MPR's historia samtidigt som den stundtals varit riktigt intressant, inte helt sällan riktigt pinsam och ibland riktigt enerverande.

 

Jag har inget stort intresse av amerikansk inrikespolitik och har svårt att tänka mig att särskilt många andra MPR-medlemmar har det heller; den typen av intresse kräver nästan att man själv är amerikan, bor i USA eller har någon närstående där. Min dotter lutar åt att plugga i USA så sommaren 2024, strax innan Trumps nästa val (?), så kanske intresset ökar igen.

 

För min del så var alltid intresset knutet till Trump som person, till Trump som företeelse och allra mest till de som nästan helt urskillningslöst slängde sig vid hans fötter, som villiga apostlar till konspirationernas Messias. Nu är Trump borta och då känner jag att tråden spelat ut sin roll. Jag har minimalt förtroende för Biden och har ingen anledning att försvara honom samtidigt som jag har noll intresse att läsa fler inlägg från dåliga förlorare som trots 57 manuella omräkningar fortfarande hävdar att rösträkningsmaskiner tillverkade av Castro och Chavez omvandlade röster från Republikan-Mike till röster från Demokrat-Steve.

 

Åker på en liten semester imorgon där tre av snubbarna är amerikaner så eventuellt dyker jag upp igen i mellandagarna med lite spydiga kommentarer men annars loggar jag ut från Trump-gruppen och gömmer den på Nyår. Vid en ny Trump-kanditatur för 2024 kommer jag dock tillbaka 😉

Tråkigt. Tycker du ska vara kvar ett litet tag till.Men vem vet, du kanske får anledning att komma tillbaka runt den 6 januari.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minutes ago, flebbe said:

Tråkigt. Tycker du ska vara kvar ett litet tag till.Men vem vet, du kanske får anledning att komma tillbaka runt den 6 januari.

Tackar, särskilt med tanke på att jag var rätt taskig förra helgen.

 

Jag anser att risken att något händer runt den 6:e januari är minimal och att risken att det som händer är en världsutplånande atombomb från Trumps kompis Kim Jong Un är minst en miljon gånger sannolikare än att Trump på något sätt skulle få sitta kvar.

 

Man ska alltid lämna något man gillat medans det fortfarande huvudsakligen ger goda minnen. En tråd som handlar om Trump, efter att han blivit klart slagen men ändå hävdar att han vunnit, kan i längden bara bli skit. En tråd om Biden låter dessutom förjävla trist, om den inte hålls på ett sofistikerat politiskt plan som jag har svårt att se skulle fungera här. 

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

4 hours ago, Tallviking said:

Bike is back !

 

Ingen aning om Bike är tillbaka eller inte men jag vet att The Prodigy är en helt annan person iaf.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...