Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

3 hours ago, Tommy said:

Personligen tycker jag att Trump varit en rätt så underhållande president, som väckt upp USAs väljare...

Men inte fasen tycker jag att han är rätt man för jobbet.

 

Men vi får se, det är inte omöjligt att han kommer tillbaks 2024...

 

Jänkarna (den stora majoriteten) är extremt korkade...

 

 

MVH

Nej det är klart för många har väl saknat krigen.

USA har nästan alltid varit i krig sedan 1776.

 

IMG-20201120-WA0005.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Flebbe

Nu tog du mina siffror . Vi får se om det går att bevisa.  Ni som inte kan läsa. Valnatten. Alltså innan myglet den 4 nov.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så vilka källor enligt dig är då seriösa. Jag förväntar mig att du räknar upp alla som enligt dig och de dina anser att vi endast kan hämta info. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är mycket kul att diskutera vilka som är seriösa  och vilka som inte är det. T.ex är allt Trumpen säger inte seriöst. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
10 minuter sedan, skrev flebbe:

How Election Was Stolen

The Scandal of the Century

Analysis Shows Obvious Fraud By Computer in States of GA, PA

 

 

 

https://centralcitynews.us/wp-content/uploads/2020/11/Central-City-News-11-19-20-Small-1.pdf?fbclid=IwAR2Qf_fnsYNCdFXpxfMiFDcepqK3H7UEFmXRS66BcBRNo_8ofC3kDHnbN1A

Är något uppenbart så borde det rimligen gå att bevisa i rätten? 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Fredman:

Är något uppenbart så borde det rimligen gå att bevisa i rätten? 

Läste att Scotus  kanske redan idag skulle ge besked om dom skulle ta upp det. Dock inte läst det mer än från en person.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trump visste kanske vad som komma skulle och därför stämde han i bäcken 

 

Den 27 oktober 2020 utsågs med siffrorna 52–48 Amy Coney Barrett till ny domare efter Ruth Bader Ginsburg som avled 18 september 2020. Utnämningen har vållat stor politisk strid i USA då demokraterna anser att Coney Barrett är allt för konservativ och förstärker domstolens redan befintliga konservativa majoritet

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Bike:

Trump visste kanske vad som komma skulle och därför stämde han i bäcken 

 

Den 27 oktober 2020 utsågs med siffrorna 52–48 Amy Coney Barrett till ny domare efter Ruth Bader Ginsburg som avled 18 september 2020. Utnämningen har vållat stor politisk strid i USA då demokraterna anser att Coney Barrett är allt för konservativ och förstärker domstolens redan befintliga konservativa majoritet

 

Vad skulle Trump annars ha gjort? Utsett en demokratisk domare?

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Vad skulle Trump annars ha gjort? Utsett en demokratisk dommare?

Nää, det vore ju dummare 🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Fredman:

Är något uppenbart så borde det rimligen gå att bevisa i rätten? 

Fan Fredman . Helt rätt. Det är mycket märkligt att det inte bevisas i rättegång hela tiden. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-12-04 at 12:15, skrev John Khonken:

Titta och njut

 

 

Dom här fyra människorna borde utfrågas av FBI omgående. Gärna under ED. Ni som inte förstår mina grafer. Lyssna på tiden när man skickar hem alla anställda utom fyra

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-12-07 at 13:55, skrev John Khonken:

image.png.3c5c15f94ccab1cbfc9e9245a38e953d.png

Så tittar ni på tiden här. Vilket sammanträffande va. Slumpen såklart

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Texas Sues Georgia, Michigan, Pennsylvania, and Wisconsin at Supreme Court over Election Rules

 

The State of Texas filed a lawsuit directly with the U.S. Supreme Court shortly before midnight on Monday challenging the election procedures in Georgia, Michigan, Pennsylvania, and Wisconsin on the grounds that they violate the Constitution

 

https://www.breitbart.com/politics/2020/12/07/texas-sues-georgia-michigan-pennsylvania-and-wisconsin-at-supreme-court-election-rules/

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev flebbe:

 

Texas Sues Georgia, Michigan, Pennsylvania, and Wisconsin at Supreme Court over Election Rules

 

The State of Texas filed a lawsuit directly with the U.S. Supreme Court shortly before midnight on Monday challenging the election procedures in Georgia, Michigan, Pennsylvania, and Wisconsin on the grounds that they violate the Constitution

 

https://www.breitbart.com/politics/2020/12/07/texas-sues-georgia-michigan-pennsylvania-and-wisconsin-at-supreme-court-election-rules/

Undrar vem som vann i Texas???

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Bike:

 

 

Detta är väldigt intressant, i alla fall för de som oavsett utgång ser valfusk som något allvarligt 

 

https://nyadagbladet.se/kronikor/det-talar-for-valfusk-i-usa-del-2/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=det-talar-for-valfusk-i-usa-del-2

Ja, det är inte så många som tycker om valfusk. Erdogan, Putin, Lukasjenko, Prayut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
7 timmar sedan, skrev flebbe:

Läste att Scotus  kanske redan idag skulle ge besked om dom skulle ta upp det. Dock inte läst det mer än från en person.

 

4 timmar sedan, skrev John Khonken:

Fan Fredman . Helt rätt. Det är mycket märkligt att det inte bevisas i rättegång hela tiden. 

Ja det är minst sagt märkligt. Har det begåtts fel vill inte jag att Biden ska bli president på felaktiga grunder. Så länge inga bevis läggs fram så har han vunnit och jag gratulerar honom. Ser fram mot tiden då Corona åter blir en öl och Donald en anka! 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Ja, det är inte så många som tycker om valfusk. Erdogan, Putin, Lukasjenko, Prayut.

Skulle Prayut va duktig på valfusk så skulle han inte behöva manipulera efter valet och förbjuda partier.

 

Men de övriga, de vet hur en slipsten dras.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fredman:

 

Ja det är minst sagt märkligt. Har det begåtts fel vill inte jag att Biden ska bli president på felaktiga grunder. Så länge inga bevis läggs fram så har han vunnit och jag gratulerar honom. Ser fram mot tiden då Corona åter blir en öl och Donald en anka! 

Som du skriver håller jag helt med. Det är bevisen som måste fram. Bara prat får ni stå för

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Ja, det är inte så många som tycker om valfusk. Erdogan, Putin, Lukasjenko, Prayut.

Du glömde den sista diktatorn Röööven 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...