Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

15 minuter sedan, skrev John Khonken:

Titta nu ordentligt på tiden. Först stänger man ner från 22.30 till 01.00  Och se vad som hände. Inga bevis. Nä just det

Ps och skickade hem personalen som återkom lite senare. Den filmen visade jag innan här. 

Även blinda ser . Men inte folk på MPR

Nej, jag ser inget vilket inte är ovanligt. Men att USA:s domstolar inte ser det som även blinda ser är väl lite märkligt i alla fall.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Fritz:

Nej, jag ser inget vilket inte är ovanligt. Men att USA:s domstolar inte ser det som även blinda ser är väl lite märkligt i alla fall.

Även domstolar är partiska. Domare utsedda av politiker.

 

Så även i SCOTUS. Och det är väl där Trump, Giuliani, Powell och co vill att fall hamnar till slut.

Där de har 5-4 (minst) av utsedda domare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skall de absolut ha en president?

Bara en massa strul vart fjärde år.

Bättre att de utser en kung.

Jänkar är ju väldigt glada i kungligheter.

Att det sedan inte finns något gammalt slott där han kan bo innebär inte något problem.

Han kan t.ex. bo på ett slott i Tyskland.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev John Khonken:

Titta nu ordentligt på tiden. Först stänger man ner från 22.30 till 01.00  Och se vad som hände. Inga bevis. Nä just det

Ps och skickade hem personalen som återkom lite senare. Den filmen visade jag innan här. 

Även blinda ser . Men inte folk på MPR

Allvarligt - du är ju verkligen så faktaresistent att man blir lite orolig. 

 

/Krille 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minutes ago, Surin P3 said:

Även domstolar är partiska. Domare utsedda av politiker.

 

Så även i SCOTUS. Och det är väl där Trump, Giuliani, Powell och co vill att fall hamnar till slut.

Där de har 5-4 (minst) av utsedda domare.

Nu är jag slutligen övertygad. Du har börjat trolla. Jag erkänner, jag gick på det hela vägen. I efterhand så borde jag plockat det redan tidigt i diskussionen, och om inte förr så senast du började yra om SCOTUS. Well played! :thumbsup:

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Titta nu ordentligt på tiden. Först stänger man ner från 22.30 till 01.00  Och se vad som hände. Inga bevis. Nä just det

Ps och skickade hem personalen som återkom lite senare. Den filmen visade jag innan här. 

Även blinda ser . Men inte folk på MPR

Idag är det verkligen Breaking News. Först detta och sedan nyheterna om Prosit! Vad ska hända härnäst? Jag tippar på att Elvis släpper en cover på ”Alla visa män”.FD638FF3-6987-4361-848C-9AB7C5D4F3F6.thumb.jpeg.409badea492b69b018a128f824b75e02.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minutes ago, Fredman said:

Idag är det verkligen Breaking News. Först detta och sedan nyheterna om Prosit! Vad ska hända härnäst? Jag tippar på att Elvis släpper en cover på ”Alla visa män”.

Ja det är sannerligen märkliga tider. Det senaste jag hörde är att IFK Norrköping värvat Zlatan till nästa säsong. George Soros ska vara finansiär tydligen, han har som ryktet säger gillat "Peking" ända sedan han spekulerade mot svenska kronan på 90-talet.Undrens tid är här till slut. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev spooncreek:

Ja det är sannerligen märkliga tider. Det senaste jag hörde är att IFK Norrköping värvat Zlatan till nästa säsong. George Soros ska vara finansiär tydligen, han har som ryktet säger gillat "Peking" ända sedan han spekulerade mot svenska kronan på 90-talet.Undrens tid är här till slut. 😉

Helt klart konstiga tider. Elvis lever och ska vara med i julkalendern och sjunga

White Crismes, de ni

Link to comment
Dela på andra sajter

Börjar det bli blött i byxan boys. Eftersom alla ni trogna dumheten ska få en skön sak att fundera på.

Flytta fokus aldrig. In i kaklet

Nu har man testat en Dominion Maskin i countyt som hade en glitch(bugg). Man stoppade in 100st valsedlar för Trump och 100 för Biden

KAN NI GISSA RESULTATET 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minutes ago, John Khonken said:

Börjar det bli blött i byxan boys. Eftersom alla ni trogna dumheten ska få en skön sak att fundera på.

Flytta fokus aldrig. In i kaklet

Nu har man testat en Dominion Maskin i countyt som hade en glitch(bugg). Man stoppade in 100st valsedlar för Trump och 100 för Biden

KAN NI GISSA RESULTATET 

Jag läste också om det. Helt sanslöst, jag håller helt med!

200 röster in på Biden resp Trump,  och ut kom 3000 röster på JOHN KHONKEN! Man ber att få gratulera, även om det inte riktigt räckte till.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev John Khonken:

Börjar det bli blött i byxan boys. Eftersom alla ni trogna dumheten ska få en skön sak att fundera på.

Flytta fokus aldrig. In i kaklet

Nu har man testat en Dominion Maskin i countyt som hade en glitch(bugg). Man stoppade in 100st valsedlar för Trump och 100 för Biden

KAN NI GISSA RESULTATET 

100 - 100.

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Krille:

100 - 100.

 

/Krille

jag måste nog säga att är det så att det fuskats så skall det utdömas straff som heter duga, men jag är en av tvivlarna 

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minuter sedan, skrev John Khonken:

Börjar det bli blött i byxan boys. Eftersom alla ni trogna dumheten ska få en skön sak att fundera på.

Flytta fokus aldrig. In i kaklet

Nu har man testat en Dominion Maskin i countyt som hade en glitch(bugg). Man stoppade in 100st valsedlar för Trump och 100 för Biden

KAN NI GISSA RESULTATET 

Jag måste ändra mig- det är ju helt klart att de är manipulerade så att Trump fick fler röster😉

 

"Swing-state counties that used Dominion voting machines mostly voted for Trump"

 

https://www.washingtonpost.com/politics/2020/12/01/swing-state-counties-that-used-dominion-voting-machines-mostly-voted-trump/

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Bike:

jag måste nog säga att är det så att det fuskats så skall det utdömas straff som heter duga, men jag är en av tvivlarna 

Hörsägen och konspirationsteorier räknas inte som bevis. Inget fusk påträffats hittills. 

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt boys. Förnekelsen tid är här. Snart kommer ni att förstå att jag haft rätt från början. 

 

Allt för mina kära kamrater här på MPR  113 för Biden 87 för Trumpen. Självklart var det en glitch igen.

 

Räkna ut skillnaden om 2 miljoner använde Dominion maskinen. Skillnaden blir ????? 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev John Khonken:

Härligt boys. Förnekelsen tid är här. Snart kommer ni att förstå att jag haft rätt från början. 

 

Allt för mina kära kamrater här på MPR  113 för Biden 87 för Trumpen. Självklart var det en glitch igen.

 

Räkna ut skillnaden om 2 miljoner använde Dominion maskinen. Skillnaden blir ????? 

Försumbar?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Helt klart konstiga tider. Elvis lever och ska vara med i julkalendern och sjunga

White Crismes, de ni

Då blir det säkert Blue Havaj också.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev John Khonken:

Härligt boys. Förnekelsen tid är här. Snart kommer ni att förstå att jag haft rätt från början. 

 

Allt för mina kära kamrater här på MPR  113 för Biden 87 för Trumpen. Självklart var det en glitch igen.

 

Räkna ut skillnaden om 2 miljoner använde Dominion maskinen. Skillnaden blir ????? 

Var hittade du dom siffrorna?

Resultatet blev 101 för Trump och 99 för Biden.

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen tycker jag att Trump varit en rätt så underhållande president, som väckt upp USAs väljare...

Men inte fasen tycker jag att han är rätt man för jobbet.

 

Men vi får se, det är inte omöjligt att han kommer tillbaks 2024...

 

Jänkarna (den stora majoriteten) är extremt korkade...

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tommy:

Personligen tycker jag att Trump varit en rätt så underhållande president, som väckt upp USAs väljare...

Men inte fasen tycker jag att han är rätt man för jobbet.

 

Men vi får se, det är inte omöjligt att han kommer tillbaks 2024...

 

Jänkarna (den stora majoriteten) är extremt korkade...

 

 

MVH

Som en del Svenskar som håller på Trump. Inte extremt korkade utan bara korkade

Link to comment
Dela på andra sajter

Slutet närmar sig. Bara hoppas det är över nästa vecka. 7 dagars intensiv spänning. Ska ni klara det. När fakta och fakta kommer fram

Fram med bärs och popkorn. Men tänk på hjärtat. Aldrig bra att hetsa upp sig.

Doktor John har talat

Link to comment
Dela på andra sajter

I den amerikanska delstaten Georgia har rösterna i presidentvalet räknats om ännu en gång. Resultatet är detsamma: Joe Biden vann delstaten.

Det är den tredje räkningen som gjorts av Georgiabornas röster sedan valet den 3 november. Den första tog vid på valdagen och den andra skedde för hand, som del av en särskild granskning av valförfarandet, kort därpå. Denna tredje omräkning skedde på formell begäran av president Donald Trumps valkampanj.

– Vi har nu räknat lagligt lagda röster tre gånger och resultatet förblir oförändrat, säger Brad Raffensperger, delstatsminister med högsta ansvaret för Georgias val, tillika republikan, vid en pressträff enligt The New York Times.

Bidens segermarginal skrivs till omkring 12 000 röster.

https://www.svd.se/inte-tredje-gangen-gillt-for-trump-i-georgia

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev John Khonken:

Slutet närmar sig. Bara hoppas det är över nästa vecka. 7 dagars intensiv spänning. Ska ni klara det. När fakta och fakta kommer fram

Fram med bärs och popkorn. Men tänk på hjärtat. Aldrig bra att hetsa upp sig.

Doktor John har talat

Här varit lungt i en månad ungefär. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...