Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

59 minuter sedan, skrev Bike:

Undrar ibland om dessa upplysningar om USA valet  är bra inför det Svenska riksdagsvalet 2022, hur många döda kommer att rösta här??😆 

Det är väl alltid ett antal av de som förtidsröstar som avlider innan valdagen.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Bike:

Undrar ibland om dessa upplysningar om USA valet  är bra inför det Svenska riksdagsvalet 2022, hur många döda kommer att rösta här??😆 

En hel del hjärndöda iaf.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Esspe:

En hel del hjärndöda iaf.

Stämmer bra, gissar på runt 4% av ena sorten sen har du de som nu påstås ha 24 %, men egentligen samma hjärndöda dessa två grupper, då den ena på grund av makthunger tillåter den mindre att styra landet

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev Bike:

Stämmer bra, gissar på runt 4% av ena sorten sen har du de som nu påstås ha 24 %, men egentligen samma hjärndöda dessa två grupper, då den ena på grund av makthunger tillåter den mindre att styra landet

Alla politiker är hungriga på makt och försöker få igenom så mycket av sin egen politik de kan.  Det är liksom det som är drivkraften att vara politiker. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Alla politiker är hungriga på makt och försöker få igenom så mycket av sin egen politik de kan.  Det är liksom det som är drivkraften att vara politiker. 

Vissa har mindre av det som kallas moral än andra, för vissa (ingen glömd) så handlar det mer om att behålla makten än vad som gagnar Sverige som nation👎 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Bike:

Stämmer bra, gissar på runt 4% av ena sorten sen har du de som nu påstås ha 24 %, men egentligen samma hjärndöda dessa två grupper, då den ena på grund av makthunger tillåter den mindre att styra landet

Jäkla imponerande att 28% (24+4) kan styra landet. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Bike:

behålla makten än vad som gagnar Sverige som nation

Det är just det som är frågan. Självklart tycker alla politiker att dom själva har rätt och gör vad som är bäst för Sverige. Att sedan inte alla håller med för inget för det är så demokrati fungerar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Det är just det som är frågan. Självklart tycker alla politiker att dom själva har rätt och gör vad som är bäst för Sverige. Att sedan inte alla håller med för inget för det är så demokrati fungerar. 

Du avslöjar dig verkligen  🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Bike:

Du avslöjar dig verkligen  🤣

Ja, jag tycker om demokrati till skillnad från dig. 

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minutes ago, HuaHindinnge said:

Det är just det som är frågan. Självklart tycker alla politiker att dom själva har rätt och gör vad som är bäst för Sverige. Att sedan inte alla håller med för inget för det är så demokrati fungerar. 

Är i mina ögon en minoritet av svenska politiker som jobbar för sveriges bästa, de jobbar för sig själva och makten. 

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev SatanG:

Är i mina ögon en minoritet av svenska politiker som jobbar för sveriges bästa, de jobbar för sig själva och makten. 

 

/ SatanG

Kan du förklara vilka som jobbar för sig själv och makten och vilka som inte jobbar för

vad dom tror är Sveriges bästa. Vilket parti man än tillhör tror man ju på budskapet från

det partiet inte att nån vill sko sej själv och bad ska en politiker sko sej på

mera lön, mera vadå

Ändrades av Boa52
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev SatanG:

Är i mina ögon en minoritet av svenska politiker som jobbar för sveriges bästa, de jobbar för sig själva och makten. 

 

/ SatanG

Det du tycker är Sveriges bästa tycker andra är inte så bra för Sverige. Alla politiker vill ha makt.

 

Eftersom inget parti har majoritet så kommer rent matematiskt alla att tycka att de flesta politiker inte arbetar för Sveriges bästa.

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev JohanR:

Jäkla imponerande att 28% (24+4) kan styra landet. 

Imponerande vete fn om jag tycker det är

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Bike:

Imponerande vete fn om jag tycker det är

Om ditt parti ska styra landet hur stor procent har dom och du tror inte att dom är

ute efter makt

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Alla politiker är hungriga på makt och försöker få igenom så mycket av sin egen politik de kan.  Det är liksom det som är drivkraften att vara politiker. 

Nä, inte alla politiker. Inte C och L iaf!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev SatanG:

Är i mina ögon en minoritet av svenska politiker som jobbar för sveriges bästa, de jobbar för sig själva och makten. 

 

/ SatanG

Ja, när det gäller sossar så anser jag att för dom går partiets bästa före Sveriges bästa och så har det varit sen 60-talet.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Ja, jag tycker om demokrati till skillnad från dig. 

Du tycker mao. att oheliga allianser i syfte att utestänga partier från politiken är demokrati ? 

Nåväl, fortsätter det som nu så är det problemet ur världen när det blir dags 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Wanchai:

Ja, när det gäller sossar så anser jag att för dom går partiets bästa före Sveriges bästa och så har det varit sen 60-talet.

Partiet framför folket 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 minut sedan, skrev Bike:

För att återgå till trådens ämne 

image.png.968e07b8fabd766a454045dd514ce326.png

Har nog hamnat i fel tråd, trodde att den var om Trump?

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Bike:

Du tycker mao. att oheliga allianser i syfte att utestänga partier från politiken är demokrati ? 

Nåväl, fortsätter det som nu så är det problemet ur världen när det blir dags 😆

Tror inte dom ingått i nån skriftlig allians, Alla partier utom ett tycker inte om rasister,

fd nazister ganska lätt att förstå att dom blir ställda åt sidan

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...