Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

Just now, flebbe said:

 Du och vänsterpöbeln på detta forum är ju så långt in i snögrottan att det inte är någon mening att diskutera. Glömde det för ett ögonblick. Rekommenderar dig att ta på dig en foliehatt .

Det brukar landar där för dig när du inte har några argument för det du kastar ur dig. "Vänsterpöbel" eller annat briljant försvar. Ungefär lika mycket substans som Trumpens advokat kamrat Rudy har i sina stämningar om valfusk.

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev flebbe:

 Du och vänsterpöbeln på detta forum är ju så långt in i snögrottan att det inte är någon mening att diskutera. Glömde det för ett ögonblick. Rekommenderar dig att ta på dig en foliehatt .

OM han nu någon gång skulle behöva en foliehatt (vilket jag f.ö starkt betvivlar) så kan 

du väl låna ut en av dina otaliga . Du och JK innehar väl minst 50% av Sveriges samlade foliehattar .

 

Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, hobbe said:

OM han nu någon gång skulle behöva en foliehatt (vilket jag f.ö starkt betvivlar) så kan 

du väl låna ut en av dina otaliga . Du och JK innehar väl minst 50% av Sveriges samlade foliehattar .

 

Hobbe 

Herre jösses, mår du dåligt nu igen.

Finns säkert mycket man kan diskutera om JK men han lämnar ju ut sig själv och argumenterar vänligt med sina opponenter. Där ligger du ljusår efter, igen, lika ointressant som vanligt. 

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev SatanG:

Herre jösses, mår du dåligt nu igen.

Finns säkert mycket man kan diskutera om JK men han lämnar ju ut sig själv och argumenterar vänligt med sina opponenter. Där ligger du ljusår efter, igen, lika ointressant som vanligt. 

 

/ SatanG

Kan bara konstatera att vi har olika syn på hur JK argumenterar .

Sen om du finner mig ointressant eller ej skiter jag högaktningsfullt i .

 

Du som brukar pådyvla dina meningsmotståndare olika politiska hemvisten på vänsterkanten 

vet jag inte om du är den rätte att tala om hur man argumenterar vänligt. 

 

Men har man ingen självinsikt så har man inte .

 

Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev flebbe:

 Du och vänsterpöbeln på detta forum är ju så långt in i snögrottan att det inte är någon mening att diskutera. Glömde det för ett ögonblick. Rekommenderar dig att ta på dig en foliehatt .

samma i Sverige , sitter ju en hel del domare samt åklagare som istället för att åtala och döma våldsverkare efter lagen så ger man dessa  låga straff samt nekar döma till utvisning. Så sitter nog samma skitfolk dvs vänsterliberala på en hel del platser  i USA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stackars USA medborgare som drabbas av en extremt vänstervriden President, men han får lyckligtvis aldrig igenom detta i Senaten 

 

Biden lovar amnesti för 11 miljoner illegala invandrare

 

UTRIKES. Joe Biden uppger nu att bland det första han kommer göra som president är att ge miljontals illegala invandrare i USA möjligheter till amerikanskt medborgarskap. Det rapporterar Breitbart News.

 

Det är i en intervju med NBC News som Joe Biden får frågan om de tiotals miljoner tredje världen-invandrare som beräknas befinna sig i USA.

Han svarar att han under sina första 100 dagar som president kommer att skicka ett lagförslag till senaten som innebär "en väg till medborgarskap för över 11 miljoner papperslösa i USA".

Biden understryker dock att framgången för amnestin hänger på hur pass samarbetsvillig kongressen kommer att vara i frågan.

Republikanska senatorer, som Lindsey Graham, John Cornyn och Chuck Grassley, har dock redan visat intresse för en uppgörelse med Demokraterna som "nästan säkert skulle inkludera en amnesti", skriver Breitbart. Risken för att Joe Bidens förslag blir verklighet är därmed överhängande, som det ser ut i dagsläget.

Vallokalsundersökningar visar att en stor majoritet av amerikanerna vill minska invandringen. Men precis som i andra västländer har politikerna och mediebolagen en annan syn på frågan än allmänheten.

Antalet illegala invandrare, de flesta från Centralamerika, i USA brukar officiellt beräknas vara runt 11 miljoner. Enligt andra uppskattningar är de dock betydligt fler än så.

Medborgarskap till de illegala invandrarna skulle ytterligare försvåra för Republikanerna att vinna val i framtiden. Tredje världen-invandrare är nämligen starkt benägna att rösta på vänsterpartier som lockar med bidrag och dylikt.

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev Bike:

men han får lyckligtvis aldrig igenom detta i Senaten 

 

34 minuter sedan, skrev Bike:

Republikanska senatorer, som Lindsey Graham, John Cornyn och Chuck Grassley, har dock redan visat intresse för en uppgörelse med Demokraterna som "nästan säkert skulle inkludera en amnesti", skriver Breitbart. Risken för att Joe Bidens förslag blir verklighet är därmed överhängande, som det ser ut i dagsläget.

Så du tror att Breitbart har fel?

Du tycker väl ändå om din mask och munskyddsvän Joe Biden?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kriget i Gettysburg har startat. Just nu framförande av Rudy. Rudy presenterar sina synpunkter. Fakta och vittnen kommer.

Vilken symbolik. Häftigt tycker jag. Jag förstår att många här är besvikna. Är man kommunist så förstår jag självklart att lagar och regler kan man skita i. Men i Usa måste man följa landets lagar. 

Den 14 dec vet vi svaret

Sov nu gott och gråt inte er till söms. Njut av livet istället. Nu loggar jag ut. Jag återkommer i morgon och hoppas på mera info från Gettysburg 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
35 minuter sedan, skrev John Khonken:

Kriget i Gettysburg har startat. Just nu framförande av Rudy. Rudy presenterar sina synpunkter. Fakta och vittnen kommer.

Vilken symbolik. Häftigt tycker jag. Jag förstår att många här är besvikna. Är man kommunist så förstår jag självklart att lagar och regler kan man skita i. Men i Usa måste man följa landets lagar. 

Den 14 dec vet vi svaret

Sov nu gott och gråt inte er till söms. Njut av livet istället. Nu loggar jag ut. Jag återkommer i morgon och hoppas på mera info från Gettysburg 

Slaget i Gettysburg började och slutade 1863 men det där med årtal får man visst ta med en nypa salt när det gäller dina inlägg.

Jag utgår från att det är den lilla brunkrämssvettande dvärgen Giuliani som du menar när du skriver Rudy. Är mest förvånad över att Trump inte gett honom sparken än. Han har ju så här långt mest gjort bort sig så det ska verkligen bli spännande. Läste att Trump ställt in sin resa dit, antar att han är hemma och packar för i USA måste man följa lagar. 

Ändrades av Fredman
Link to comment
Dela på andra sajter

8 hours ago, hobbe said:

Kan bara konstatera att vi har olika syn på hur JK argumenterar .

Sen om du finner mig ointressant eller ej skiter jag högaktningsfullt i .

 

Du som brukar pådyvla dina meningsmotståndare olika politiska hemvisten på vänsterkanten 

vet jag inte om du är den rätte att tala om hur man argumenterar vänligt. 

 

Men har man ingen självinsikt så har man inte .

 

Hobbe 

Vänsterblivne Hobbe, ropa på din skötare nu så han kan logga ut :-)

 

/ SatanG

 

PS Fritz, skynda dig med att dela ut snurrgubbar nu, det verkar snurra duktigt hos dig, bring em on :-)

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inget större fan av Trump, men kan tillstå att han är lämpligare än vraket Biden...

 

Men förjävligt att se hur AB vinklar när de kallar Trump:s medarbetare för "kumpaner", en kumpan förknippar man främst till medbrottsling eller liknande.

2017123552_Skarmavbild2020-11-26kl_03_24_54.thumb.png.7c87994dfc0f7f2cacb5067d9aa166f3.png

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev SatanG:

Vänsterblivne Hobbe, ropa på din skötare nu så han kan logga ut :-)

 

/ SatanG

 

PS Fritz, skynda dig med att dela ut snurrgubbar nu, det verkar snurra duktigt hos dig, bring em on :-)

Undrar just vem som mår dåligt ......

och självinsikten på topp igen .

 

Hobbe

 

Ändrades av hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Bike:

Stackars USA medborgare som drabbas av en extremt vänstervriden President, men han får lyckligtvis aldrig igenom detta i Senaten 

 

Biden lovar amnesti för 11 miljoner illegala invandrare

 

UTRIKES. Joe Biden uppger nu att bland det första han kommer göra som president är att ge miljontals illegala invandrare i USA möjligheter till amerikanskt medborgarskap. Det rapporterar Breitbart News.

 

Det är i en intervju med NBC News som Joe Biden får frågan om de tiotals miljoner tredje världen-invandrare som beräknas befinna sig i USA.

Han svarar att han under sina första 100 dagar som president kommer att skicka ett lagförslag till senaten som innebär "en väg till medborgarskap för över 11 miljoner papperslösa i USA".

Biden understryker dock att framgången för amnestin hänger på hur pass samarbetsvillig kongressen kommer att vara i frågan.

Republikanska senatorer, som Lindsey Graham, John Cornyn och Chuck Grassley, har dock redan visat intresse för en uppgörelse med Demokraterna som "nästan säkert skulle inkludera en amnesti", skriver Breitbart. Risken för att Joe Bidens förslag blir verklighet är därmed överhängande, som det ser ut i dagsläget.

Vallokalsundersökningar visar att en stor majoritet av amerikanerna vill minska invandringen. Men precis som i andra västländer har politikerna och mediebolagen en annan syn på frågan än allmänheten.

Antalet illegala invandrare, de flesta från Centralamerika, i USA brukar officiellt beräknas vara runt 11 miljoner. Enligt andra uppskattningar är de dock betydligt fler än så.

Medborgarskap till de illegala invandrarna skulle ytterligare försvåra för Republikanerna att vinna val i framtiden. Tredje världen-invandrare är nämligen starkt benägna att rösta på vänsterpartier som lockar med bidrag och dylikt.

Än en gång lägger du in en text utan länk eller hänvisning till källan. Kan du inte länka så be någon hjälpa dig. Eller vill du göra sken av att ha skrivit det själv? Behövs inte många ord förrän man inser att det definitivt inte är så.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Esspe:

Än en gång lägger du in en text utan länk eller hänvisning till källan. Kan du inte länka så be någon hjälpa dig. Eller vill du göra sken av att ha skrivit det själv? Behövs inte många ord förrän man inser att det definitivt inte är så.

Det står ju klart och tydligt att det är från Breibart News. Om man sen litar på vad som står i den högerextrema blaskan är ju upp till var och en, jag gör det inte. 

 

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Fritz:

Det står ju klart och tydligt att det är från Breibart News. Om man sen litar på vad som står i den blaskan är ju upp till var och en, jag gör det inte.

Breitbart News Network – Wikipedia

Det är inte därifrån han klippt det.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har så rätt, har inte riktigt vaknat. Klippet kommer från Fria Tider. Same same but different ;)

 

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fritz:

Det står ju klart och tydligt att det är från Breibart News. Om man sen litar på vad som står i den högerextrema blaskan är ju upp till var och en, jag gör det inte. 

 

Du förstår, men inte vissa andra, undrar varför, Farang ting tong  kanske 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Bike:

Du förstår, men inte vissa andra, undrar varför, Farang ting tong  kanske 

Ja då är det ju inte lätt att länka.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Esspe:

Ja då är det ju inte lätt att länka.

Du är mao lat, inget annat eftersom det alltid skall vara källhänvisning, du hittade ju det själv. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Bike:

Du är mao lat, inget annat eftersom det alltid skall vara källhänvisning, du hittade ju det själv. 

Nej det gjorde jag inte, det gjorde Fritz. Förstår nu varför du inte länkar. Ber om ursäkt, alla ska ju med.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Esspe:

Nej det gjorde jag inte, det gjorde Fritz. Förstår nu varför du inte länkar. Ber om ursäkt, alla ska ju med.

Undrar hur bla, du ser på hur mycket som är fake på den sidan (Fria Tider ). Delge mig gärna dina tankar om det  

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Fredman:

Slaget i Gettysburg började och slutade 1863 men det där med årtal får man visst ta med en nypa salt när det gäller dina inlägg.

Jag utgår från att det är den lilla brunkrämssvettande dvärgen Giuliani som du menar när du skriver Rudy. Är mest förvånad över att Trump inte gett honom sparken än. Han har ju så här långt mest gjort bort sig så det ska verkligen bli spännande. Läste att Trump ställt in sin resa dit, antar att han är hemma och packar för i USA måste man följa lagar. 

Hej Fredman

Du är speciell kan jag lova. Du har historiska kunskaper. Det är mycket bra. men resten är mest blaj. Troligtvis förstår du också sambandet   mellan slagen. Så helt korkad är du inte. 

Slaget som nu utspelar sig i Gettysburg är väldigt viktigt för demokratin i hela världen. Så vi inväntar beslutet.

Hetsa nu inte upp er utan njut av torsdagen

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...