Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

31 minuter sedan, skrev Krille:

Kan du ange någon källa till det så att vi andra kan bedöma om det verkligen var det hos sa i sitt första uttalande?

 

/Krille

Alla säger ju att det nu är vänsterstyre efter detta, så  kanske stämmer detta då vänstern gillar terrororganisationer och våldsbejakande dito , typ Afa /Antifa BLM mfl 

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Nu får du läsa på. För du kan väl läsa

Ungefär som fan läser bibeln som du kamrat.

Vi får en bättre värld utan den sorgliga figuren som du dyrkar.

Ha nu en bra helg ps du kan inte överklaga det kan bara din idol.

Grattis till 8 gånger pengarna

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev jrk:

Ungefär som fan läser bibeln som du kamrat.

Vi får en bättre värld utan den sorgliga figuren som du dyrkar.

Ha nu en bra helg ps du kan inte överklaga det kan bara din idol.

Grattis till 8 gånger pengarna

Och du mår bra

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Khemmarat:

Hennes första uttalande efter vinsten, var om att de skulle stödja Palestina mao terrorister. Så ganska så lika med svenska regeringen. 

Är det något du drömt ihop eller?

 

Finns nämligen inte i några klipp på nätet där hon säger det du påstår och i den position hon är just nu lär alla hennes uttalande bli offentliga.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 hours ago, Khemmarat said:

Hennes första uttalande efter vinsten, var om att de skulle stödja Palestina mao terrorister. Så ganska så lika med svenska regeringen. 

När Göran Persson, byggde om Nybroplan till ett minnesmärke samt började hålla förintelsekonferenser på årlig basis som spärrade av hela city, samt sa åt sten Andersson att knäppa igen och sedan stod hela regeringen ute vid judiska begravningsplatsen med kalott på pallet, så var det nog ganska tydligt för alla med ögon att Sverige girade 180 grader till Israels förmån. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

När till och med en moderator aktivt medverkar till att trådar spårar ur är det inte konstigt att hela forumet är ett enda kaos.

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Fritz:

När till och med en moderator aktivt medverkar till att trådar spårar ur är det inte konstigt att hela forumet är ett enda kaos.

Du menar när en moderator inte har "rätt åsikter" . Då finns det forum där de har det, där måste man ha rätt åsikt annars spårar det verkligen ur 🤣 Varför får inte en moderator ha åsikter? är det för att de åsikterna inte passar  dig 

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är det mycket märkligt. Om NU Biden vinner. Då borde alla sjunga kumbaja kumbaja. Alla leva lyckliga i alla dagar. Här är alla fortfarande sura som fan.

Tänk på att i morgon är det en ny spännande och överraskningens dag

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Nicholas:

När Göran Persson, byggde om Nybroplan till ett minnesmärke samt började hålla förintelsekonferenser på årlig basis som spärrade av hela city, samt sa åt sten Andersson att knäppa igen och sedan stod hela regeringen ute vid judiska begravningsplatsen med kalott på pallet, så var det nog ganska tydligt för alla med ögon att Sverige girade 180 grader till Israels förmån. 

 

Jag säger inte emot men jag finner även uppgifter att Joe Biden sympatiserar med Israel, om det stämmer lär ju tiden utvisa 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Bike:

Du menar när en moderator inte har "rätt åsikter" . Då finns det forum där de har det, där måste man ha rätt åsikt annars spårar det verkligen ur 🤣 Varför får inte en moderator ha åsikter? är det för att de åsikterna inte passar  dig 

He lönch int förklar för en som int begrip.

image.png.8578728d53204e90a44ae9e4030d344e.png

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

SD anser Trump är fel ute ??? Är detta sant eller fake ? SD har ju aldrig rätt 

 

Det är "djupt oansvarigt" av Donald Trump att uttala sig om valfusk i samband med presidentvalet. Det säger SD-toppen Mattias Karlsson, som också anser att det republikanska partiet i USA måste ta "steg till vänster".

 

Mattias Karlsson har i samband med presidentvalet i USA lyfts fram i SVT som någon form av kvalificerad kommentator av amerikansk politik. Bland annat deltog han i den statliga tv-jättens valvaka i tisdags.

Nu rasar den välfärdsorienterade SD-toppen mot att Donald Trump anklagar Demokraterna för att ha fuskat med rösträkningen.

– Jag tycker att det är djupt oansvarigt att uttala sig på det här kategoriska sättet utan att ha några belägg innan saken har utretts rättsligt. Det tycker jag inte anstår en ledare, säger Mattias Karlsson till SVT.

Den 43-årige svenske politikern, som nyligen grundade en tankesmedja som heter "Oikos", anser också att Republikanerna måste bli ett mer vänsterorienterat parti och satsa mer på bidrag och liknande.

– För att kunna ta sig in mer i de urbana områdena så tror jag att man behöver ta något steg till vänster i välfärdsfrågorna, till exempel när det kommer till sjukförsäkring eller i frågan kring tillgång till universiteten, för att göra dem billigare eller kostnadsfria, säger Mattias Karlsson till SVT.

Karlsson har tidigare i SVT förklarat att han inte "är något stort fan" av Donald Trump. Varken han eller Jimmie Åkesson har dock gått lika långt som M-ledaren Ulf Kristersson, som tydligt uttalat sitt stöd för vänsterpolitikern Joe Biden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att Biden får fullt upp med den inrikes problem.

Du har bl.a. Corona, men även ett gigantiskt budgetunderskott som tenderar att växa.

Men framförallt har han över 70 miljoner amerikaner som tvivlar på hans uppsåt.

+ lika många som har stora förväntningar på demokratiska reformer.

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev John Khonken:

Visst är det mycket märkligt. Om NU Biden vinner. Då borde alla sjunga kumbaja kumbaja. Alla leva lyckliga i alla dagar. Här är alla fortfarande sura som fan.

Tänk på att i morgon är det en ny spännande och överraskningens dag

Det tar väl ca 4 år att städa upp efter Trumpen så lite realistiskt måste man nog vara.  Det är dock aldrig försent att börja....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jonas Gardells sak på synen:

 

https://www.expressen.se/kultur/jonas-gardell/mardrommen-trump-ar-over-clownmonstret-ar-besegrat/

 

"Mår illa och får migrän och yrsel varje dag pga Trumps beteende".  Han bor väl i Sverige och inte i USA så varför denna ångest?

 

I övrigt håller jag med i mycket, men man behöver inte gå över lik för att vara PK korrekt just nu..

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Khemmarat:

Hennes första uttalande efter vinsten, var om att de skulle stödja Palestina 

Sökt men hittar inget om det...var har du sett det??

 

För övrigt så håller jag nog med om att Harris är det stora problemet de har i US, Biden är snart borta.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev MaiChai:

Är det något du drömt ihop eller?

 

Finns nämligen inte i några klipp på nätet där hon säger det du påstår och i den position hon är just nu lär alla hennes uttalande bli offentliga.

Nej läste det i expressen.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns sakliga argument till varför man ogillar Biden o co. Man behöver inte bli alltför otrevlig...

 

Till exempel...

Ekonomiskt kommer de flesta i USA få det sämre eftersom Harris/Biden administrationen kommer ta bort de skattelättnader Trump införde för vanligt folk. Alltså de som tjänar mindre än 400k USD. Många har fått tusenlappar mer i plånboken tack vare dessa lättnader som garanterat kommer tas bort. Eller rättare sagt, inte förnyas 2022.

 

Ett annat exempel är väl krig.

Gissar på lite kommande sånt för Biden verkar inte helt främmande för det.

 

Globalism...

Biden gillar. 

 

Etc...

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Soengsang:

Sökt men hittar inget om det...var har du sett det??

 

För övrigt så håller jag nog med om att Harris är det stora problemet de har i US, Biden är snart borta.

I expressen, problemet som jag ser är att "alla" har varit så fokuserade på att bli av med trump så den valde politiken kommit i bakgrunden. Med BLM aktivister invalda och tillsvarande miljöpartister vid spakarna. Stackars det återstående av USA

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Khemmarat:

I expressen, problemet som jag ser är att "alla" har varit så fokuserade på att bli av med trump så den valde politiken kommit i bakgrunden. Med BLM aktivister invalda och tillsvarande miljöpartister vid spakarna. Stackars det återstående av USA

Du får gärna länka, har svårt att tro det och hittar inte när jag söker på expressen.

Något så korkat uttalande borde ju för den delen finnas i div media, inte bara expressen?

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev Soengsang:

Du får gärna länka, har svårt att tro det och hittar inte när jag söker på expressen.

Något så korkat uttalande borde ju för den delen finnas i div media, inte bara expressen?

Se ovan

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...