Jump to content

Öppen grupp  ·  123 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

En sådan jävla tid det ska ta med valet i USA är det inte omöjligt att Kamala Harris blir president innan hon blir vicepresident.....

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Trump twittrar ”stop the count” själv tycker jag det är viktigare med ”stop the cunt”! 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 hours ago, Krille said:

Förvirrande då olika källor har olika definitioner på när ett resultat är klart eller inte. Det är t ex 264 - 214 enligt Fox

https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results

 

/Krille

Fox springer ju händelserna i förväg. Varken nevada eller arizona är klara. Men det är fortfarande fullt möjligt att Trump flippar dessa. Även om det är osannolikt. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev janne_h:

Fox springer ju händelserna i förväg. Varken nevada eller arizona är klara. Men det är fortfarande fullt möjligt att Trump flippar dessa. Även om det är osannolikt. 

Det kan säkert vänsterdemokraterna i så fall fixa med lite poströster Lol

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Alarik:

En sådan jävla tid det ska ta med valet i USA är det inte omöjligt att Kamala Harris blir president innan hon blir vicepresident.....

Kanske det som många röstade på.....

 

Trump har en poäng med "sleepy Joe" även om man inte borde uttrycka sig så i en seriös valkampanj.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev janne_h:

Fox springer ju händelserna i förväg. Varken nevada eller arizona är klara. Men det är fortfarande fullt möjligt att Trump flippar dessa. Även om det är osannolikt. 

Ja - det förstår jag också att de gör. Jag är mest förvånad över att just Fox gör det när Trump inte "leder" just nu. Hade de velat 'hjälpa" Trump borde de väl inte gå händelserna i förväg i nuläget? Att skrika stoppa rösträkningen när han ligger under känns väl inte så genomtänkt? 

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

23 hours ago, Krille said:

Jag tror mer och mer på någon forma av grundläggande "internetkörkort" innan man tillåts surfa fritt..... Fast då skulle ju Trump aldrig blivit president 😉

 

/Krille

Grundläggande kurs i den rätta läran? 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Nicholas:

Grundläggande kurs i den rätta läran? 

Snarare att man i alla fall har samma läsförståelse och kunskap om källkritik som en 10-åring.

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minutes ago, Alarik said:

En sådan jävla tid det ska ta med valet i USA är det inte omöjligt att Kamala Harris blir president innan hon blir vicepresident.....

Inte för att jag önskar olycka till Joe Biden, men Kamala Harris skulle kunna bli en utmärkt president, utan tvekan bäst om man ser till de fyra alternativ som finns just nu.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev spooncreek:

Inte för att jag önskar olycka till Joe Biden, men Kamala Harris skulle absolut vara en utmärkt president, utan tvekan om man ser till de fyra alternativ som finns just nu.

Så där får du inte skriva - snart blir du uppläxad av forumets experter som anser att hon är aningen till vänster om Karl Marx 😉

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minutes ago, Krille said:

Ja - det förstår jag också att de gör. Jag är mest förvånad över att just Fox gör det när Trump inte "leder" just nu. Hade de velat 'hjälpa" Trump borde de väl inte gå händelserna i förväg i nuläget? Att skrika stoppa rösträkningen när han ligger under känns väl inte så genomtänkt? 

 

/Krille

Både Fox News och CNN får ordentligt med cred av mig  för sina valvakor, jag har kollat rätt mycket på båda. Neutral rapportering, och Fox får extra poäng för att inte ta ut segrar i olika delstater i förskott, CNN något snabbare på det.

 

Idag har dock båda kanalerna ballat ur rätt ordentligt och återgått till att vara mer demagoger än någonting annat.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Bike:

Han är en clown, men det som inte ser bra ut är hur valet har skötts, valräknare får inte övervaka, skiljeväggar i de demokratiska staterna. Och kom inte och påstå att SVT utan vänstervridningar skildrar sanningar, det är ju i sig ett lögnaktigt påstående  

 

Måste man beskyllas för att vara vänstervriden om man inte tycker om Trump?
Då är ju så gott som hela riksdagen, EU och t.o.m. Freddy Reinfeldt vänstervriden. :22:
 

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev Batting:

Måste man beskyllas för att vara vänstervriden om man inte tycker om Trump?
Då är ju så gott som hela riksdagen, EU och t.o.m. Freddy Reinfeldt vänstervriden. :22:
 

Kanske väljer de att fokusera 100 % på USA valet nu, det är naturligtvis föga intressant att belysa hur det ser ut i vårt eget land Abzurdistan. Mord och våldtäkter  varje dag, bidragsfusket breder ut sig totalt okontrollerat.

 I Malmö är personal  på kommunala inrättningar uppmanade att gå i skola för att lära sig det nya förhärskande språket i staden, nämligen Arabiska 

Tro fn att Tv4 samt övrig SVT media väljer att orera om deras stärsta hatobjekt mr Trump 

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

Om man jämför USA & Sverige så vet jag ju vilket land jag skulle utnämna till Landet Abzurdistan.
Vi har nog en bra bit kvar innan vi kommer upp i samma kriminalitet som USA.
Folk beväpnar sig för att de är rädda för folk med vapen.
Dom har en orange president som inte ens försöker låtsas vara sanningsenlig och ärlig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu i kväll gick man in och spelade Trumpen. Vilken skön känsla. Oddsen var bra. Så lycka till. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit
23 minuter sedan, skrev John Khonken:

Nu i kväll gick man in och spelade Trumpen. Vilken skön känsla. Oddsen var bra. Så lycka till. 

Ja du är ju en jävel på att förutspå framtiden 😂

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev John Khonken:

Nu i kväll gick man in och spelade Trumpen. Vilken skön känsla. Oddsen var bra. Så lycka till. 

Bra odds? Du menar höga odds. 1,07 mot 8,00 så lycka till.

 

Mycket fiffel med den där gubben, så än är det inte avgjort.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Fritz:

Och att TV4 i intervjuar Anna Anka för att beskriva valet i USA  förklarar  varför den kanalen är som den är ? 

Precis i SVT hade de ju i alla fall vett att ta in Peg Parnevik för deras analys.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit
26 minuter sedan, skrev Mankan:

Precis i SVT hade de ju i alla fall vett att ta in Peg Parnevik för deras analys.

Glöm inte att TV4 tog in AA i studion, man är ju djupt impad av deras professionellia ståndpunkt  

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Efraim Barkbit:

Glöm inte att TV4 tog in AA i studion, man är ju djupt impad av deras professionellia ståndpunkt  

Anonyma Alkoholister?  De var som fan. Efter ett sånt TV framträdande får de nog slopa första A:et då de knappast är aktuellt längre.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit

Härligt att höra att du följer nyheterna 🤣

AA. Står försatt dom interjuvadebAnna Anka (AA) ang valet

Det gör tv 4 till ett pajas företag 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Efraim Barkbit:

Härligt att höra att du följer nyheterna 🤣

AA. Står försatt dom interjuvadebAnna Anka (AA) ang valet

Det gör tv 4 till ett pajas företag 

Du är med på vilket inlägg jag citerade eller?

image.png.9f55d46f5bdd30340b9740c60e45436c.png

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...