Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

20 minuter sedan, skrev Swift 4X4:

Nu yrar du.

Jo vi säger väl så, kanske behövs några polackskämt för o jaga igång dig😊

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev hamnoi:

Jo vi säger väl så, kanske behövs några polackskämt för o jaga igång dig😊

Vad har polackskämt med mig att göra? 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Swift 4X4:

Det är alltid bättre att vara nästan klokt än att vara komplett idi*t som du.

555!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-10-07 at 18:09, skrev Swift 4X4:

En fråga till alla.

Om ni har brist på argument, VARFÖR kastar ni förolämpningar och epitet på varandra?

Varför respekteras inte andras åsikter än era egna.

Man behöver inte vara nazist eller rasist för att vara kritisk.

Man behöver inte var vänster för att komma med kritik.

Men ge fan i att förolämpa varandra för då sänker ni er själva.

 

Tänk på det att det är bara döda fiskar som följer strömmen. 

 

7 minuter sedan, skrev Tommy:

555!

 

MVH

Några inlägg innan skrev jag att vi behöver inte förolämpa varandra.

Ändå gjorde du det. Därför fick du mitt svar på det.

Jag sänkte mig till din nivå bara därför att du började.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, Swift 4X4 said:

Ännu ett nytt nick?

Jag är mest nyfiken på om du lärt dig se skillnad på Joe Biden och Mexikos president än?

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev spooncreek:

Jag är mest nyfiken på om du lärt dig se skillnad på Joe Biden och Mexikos president än?

En till som börjar yra.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev spooncreek:

Jag är mest nyfiken på om du lärt dig se skillnad på Joe Biden och Mexikos president än?

Om man säger Biden på svenska med en accent över E:et. Vad blir det då?

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minutes ago, Wanchai said:

Om man säger Biden på svenska med en accent över E:et. Vad blir det då?

 

 

Med din snäva världsuppfattning gissar jag att det för dig blir: "kommunist"

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Swift 4X4:

 

Några inlägg innan skrev jag att vi behöver inte förolämpa varandra.

Ändå gjorde du det. Därför fick du mitt svar på det.

Jag sänkte mig till din nivå bara därför att du började.

 

Jag förolämpade dej bara nästan?

Det är en jävla skillnad.

 

OK jag kan alltså skriva vilket skitsnack/lögner som helst, bara jag smyger in ett "nästan" i texten, så är jag oskyldig till att uppenbart ljuga, har jag uppfattat dej rätt, eller är det bara OK när du gör det?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minutes ago, Swift 4X4 said:

En till som börjar yra.

Mexikos president heter för övrigt Andrés Manuel López Obrador. Ganska coolt namn.  Överväg det nästa gång du är så bortgjord här på MPR att det återigen är dags att byta nick.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev spooncreek:

Mexikos president heter för övrigt Andrés Manuel López Obrador. Ganska coolt namn.  Överväg det nästa gång du är så bortgjord här på MPR att det återigen är dags att byta nick.

Varför ska jag byta nick?

Har haft samma nick ett par år.

Sluta yra.

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Tommy:

Jag förolämpade dej bara nästan?

Det är en jävla skillnad.

 

OK jag kan alltså skriva vilket skitsnack/lögner som helst, bara jag smyger in ett "nästan" i texten, så är jag oskyldig till att uppenbart ljuga, har jag uppfattat dej rätt, eller är det bara OK när du gör det?

 

MVH

Då är det P1 morgon som ljuger.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-10-07 at 18:09, skrev Swift 4X4:

En fråga till alla.

Om ni har brist på argument, VARFÖR kastar ni förolämpningar och epitet på varandra?

Varför respekteras inte andras åsikter än era egna.

Man behöver inte vara nazist eller rasist för att vara kritisk.

Man behöver inte var vänster för att komma med kritik.

Men ge fan i att förolämpa varandra för då sänker ni er själva.

 

Tänk på det att det är bara döda fiskar som följer strömmen. 

 

14 timmar sedan, skrev Swift 4X4:

Det är alltid bättre att vara nästan klokt än att vara komplett idi*t som du.

Hmm - det gick inte så många timmar mellan inläggen.

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Krille:

 

Hmm - det gick inte så många timmar mellan inläggen.

 

/Krille

Vem som började det missade du avsiktligt eller hur...

Ändrades av Swift 4X4
Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Swift 4X4:

Vem som började det missade du avsiktligt eller hur...

Låter som en sjuåring.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Swift 4X4:

Vem som började det missade du avsiktligt eller hur...

Nä - det jag missade avsiktligt var ett tips i all välmening när du byter nick: Berätta inte först med ditt gamla nick att du har en Swift 4X4 😉

 

Fast vid närmare eftertanke är det nog enklast att du inte byter nick alls om du ska fortsätta att skriva om samma saker på samma sätt. 

 

Du är säkert en trevlig person och om du bara håller dig till de råd som du ger andra i den här tråden så slipper du byta nick igen 🙂

 

/Krille

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Trump har nu tillfrisknat 😉

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Inget fredspris så detta måste vara det näst bästa. 

received_342626766966189.thumb.jpeg.1c95cac1f941e539aea3b6c9154d1696.jpeg

Ändrades av NiceBeaver

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Krille:

Nä - det jag missade avsiktligt var ett tips i all välmening när du byter nick: Berätta inte först med ditt gamla nick att du har en Swift 4X4 😉

 

Fast vid närmare eftertanke är det nog enklast att du inte byter nick alls om du ska fortsätta att skriva om samma saker på samma sätt. 

 

Du är säkert en trevlig person och om du bara håller dig till de råd som du ger andra i den här tråden så slipper du byta nick igen 🙂

 

/Krille

 

 

 

Vet inte var fick du dina tips. 

Det är upp till att tro på de eller ej.

Någon som gillar mig säkerligen väldigt mycket och hittar på. Troligen för mina åsikter. Bryr mig inte.

Flera gånger tog jag emot förolämpningar utan att svara men någon gång blev det bara för mycket 

där av mitt svar. 

 

Ändrades av Swift 4X4
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför är det så farligt att byta nick om alla vet så väl vem man är, finns ju ganska många, mig själv inräknat som haft flera nick på andra forum(mig själv inräknad ) dock inte här på MPR. Fö tycker jag det är bättre forummiljö här, inga som öppet deklarerar sina politiska åsikter, även om det lyser igenom hos de flesta(mig inkluderad ). Tycker det är helt ok att man ventilerar vad man anser om vårt samhälles utveckling, vissa (även här ) ser ju däremot rött om man har en från deras avvikande åsikt, och försöker då få till att man tillhör en mycket liten samhällsgrupp av mörkt blåa individer.  Att kika på Svensk vänster TV (SVT ) är beklämmande, en alltmer vikande demokratisk syn, att använda statlig media att försöka normalisera vänstervridna åsikter om HBTQ , Hudfärg, religion mm är enligt mig inte ok .

Låt folk ha sin sexuella läggning, att folk har annan hudfärg förändrar bara just hudfärgen, inte människan.  

 Allt har gått överstyr, rena korvstoppningen från Svensk stazimedia. Samma i USA, kastar endast skit på varandra, jag är ingen Trumpvän, men kanske delar jag hans politiska åsikter, däremot är han enligt mig en riktigt otrevlig och halvtokig gubbe. 

Biden är ju senil så det förslår, styrs av de vänsterextrema anser jag, han själv kanske inte är vänster, men styrs som en nickedocka av dessa.

Tur MPR finns. Här finns ingen moderator som hugger friskt om man inte har politiskt korrekta åsikter.

Helt ok, jag gillar MPR.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Även om opinionsundersökningarna visade fel förra gången, så är skillnaderna så stora i år, dvs Bidens ledning är så stor, att det inte längre går att bortse ifrån att han har en mycket god chans att vinna.

 

Dags för en ny analys. För att inte enkom fastna i opinionsundersökningar adderade jag en del typiskt thailändska metoder för att komma sanningen om framtiden närmare.

Jag anlitade en shaman för att få en ingång till andevärlden, en munk och en kärring som spår i kort. Jag bad också kärringarna här i byn i byn att inte bara spana efter lottnummer i blommorna utan även på tecken om hur det kommer att gå i amerikanska presidentvalet och hur tiden därefter kommer att se ut.

 

Resultatet är otvetydigt, Joe Biden blir nästa amerikanska president, vilket gör att jag måste ändra mitt changbett från Trumpen till Biden.

 

Så här ser tidslinjen ut i stort:

 

- Joe Biden plockar hem nästan alla swing-states inklusive den viktiga och folkrika Florida, och vinner därmed en jordskredsseger.

- Dessutom drabbar missnöjet även en del Trumplojala republikanska senatorer, vilket gör att Demokraterna också sopar hem senaten. Deras dominans över amerikansk politik blir därmed total.

- Trumpen vägrar erkänna sig besegrad, ryar om valfusk, och inleder direkt en del rättsprocesser.

- Trumpen slår nytt rekord i rabiata twitterinlägg veckan efter valet, och är så ilsk och bitter att inte ens Sean Hannity på Fox News vill ha honom i sändning längre. Hos Ïnfowars och Alex Jones är han dock välkommen med öppna armar.

- Trumpen blir alltmer isolerad, rättprocesserna går också åt skogen. Biden är tveklöst den rättmätige vinnaren. Demokraterna har svept hem allt.

- Trumpen vägrar att acceptera faktum och måste till slut tvingas bort från Vita Huset i en gemensam aktion signerad Demokrater och Republikaner och genomförd av Secret Service.

- Mike Pence tar över presidentskapet till dess Joe Biden kan sväras in.

- Joe Biden tillträder som president i januari 2021, i ett USA där Trumpens mest högerextrema anhängare mobiliserat, upplopp pågår och USA står på randen till ett inbördeskrig.

 

Så kommer det att bli i stora drag gubbar. Minns var ni läste det först.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

On 10/6/2020 at 1:04 PM, Bike said:

Ja, och nu säger Trump " Var inte rädda för Covid viruset, låt Er inte kontrolleras av detta, vi har läkemedel samt duktiga läkare, ni överlever.  

 

Dvs  EXAKT vad många trumphatare tidigare har skrivit här och på andra forum, "Viruset dör bara gamla och sjuka av"

Skall dessa som även jag sett är Trumphatare nu ändra sig eller vilket ben skall de stå på? 

De kan väl knappast ge Trump rätt i denna fråga om huruvida viruset är farligt eller ej..   

Man kan ju alltid lägga en "snurrig smile" i stället får att skriva inlägg. 

Dessa eviga vänster hycklare 

 

Ja, dessa som bär mask och är rädda, de är ju inte kloka i skallen, eller är de det kanske?? 😜

Finns säkert många Trumpälskare som ser mig som Trumphatare och det är jag givetvis glad för; har fortfarande aldrig stött på en Trumpälskare vars direkta motsats jag inte vill vara. Dock är jag inte hatare av Trumps politik. Minst 90% är Republikansk Politik 1A; inte något jag generellt sett stöder men heller inget jag hatar, helt enkelt vanliga politiska motsättningar såsom det brukade vara pre-2016.

 

Just Corona-debatten tycker jag därför är fruktansvärt intressant. Trump har, i hela västvärlden, blivit en förebild för alla de som vill dra klockan tillbaka till 50-talet då solen alltid sken och vi vita, kristna och heterosexuella män styrde världen. Den del av denna grupp av människor som inte lyckats så bra som de borde, har nästan alltid kunnat se Trump som sin ledare och även när vi andra sett absurda twittrar och uttalanden så har de oftast jublat och i absolut värsta fall kunnat hävda att ändamålet helgar medlen. Den förväntade nationella revolten efter Brexit kom dock av sig och den nya kraften är fortfarande i opposition inom hela den civiliserade delen av EU och därför var denna grupp anti-regim i Västeuropa men samtidigt pro-Government i USA och helt plötsligt fanns det inte längre någon tydlig ställning att ta när Coronan kom. Anti-etablissemanget var emot lock-down i USA (trots att det var deras parti som var etablissemanget), Tyskland och många andra länder men istället för lock-down i Sverige och ett par andra länder.

 

Personligen har jag inget emot Trumps politik angående Corona men som vanligt kan jag inte acceptera hans personlighet och resonemang. Han kombinerar verkligen de två egenskaper jag föraktar allra mest; arrogans och ignorans.     

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Atom:

Finns säkert många Trumpälskare som ser mig som Trumphatare och det är jag givetvis glad för; har fortfarande aldrig stött på en Trumpälskare vars direkta motsats jag inte vill vara. Dock är jag inte hatare av Trumps politik. Minst 90% är Republikansk Politik 1A; inte något jag generellt sett stöder men heller inget jag hatar, helt enkelt vanliga politiska motsättningar såsom det brukade vara pre-2016.

 

Just Corona-debatten tycker jag därför är fruktansvärt intressant. Trump har, i hela västvärlden, blivit en förebild för alla de som vill dra klockan tillbaka till 50-talet då solen alltid sken och vi vita, kristna och heterosexuella män styrde världen. Den del av denna grupp av människor som inte lyckats så bra som de borde, har nästan alltid kunnat se Trump som sin ledare och även när vi andra sett absurda twittrar och uttalanden så har de oftast jublat och i absolut värsta fall kunnat hävda att ändamålet helgar medlen. Den förväntade nationella revolten efter Brexit kom dock av sig och den nya kraften är fortfarande i opposition inom hela den civiliserade delen av EU och därför var denna grupp anti-regim i Västeuropa men samtidigt pro-Government i USA och helt plötsligt fanns det inte längre någon tydlig ställning att ta när Coronan kom. Anti-etablissemanget var emot lock-down i USA (trots att det var deras parti som var etablissemanget), Tyskland och många andra länder men istället för lock-down i Sverige och ett par andra länder.

 

Personligen har jag inget emot Trumps politik angående Corona men som vanligt kan jag inte acceptera hans personlighet och resonemang. Han kombinerar verkligen de två egenskaper jag föraktar allra mest; arrogans och ignorans.     

Personligen har jag inget emot Trumps politik angående Corona men som vanligt kan jag inte acceptera hans personlighet och resonemang. Han kombinerar verkligen de två egenskaper jag föraktar allra mest; arrogans och ignorans.     👍

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Bike:

Personligen har jag inget emot Trumps politik angående Corona men som vanligt kan jag inte acceptera hans personlighet och resonemang. Han kombinerar verkligen de två egenskaper jag föraktar allra mest; arrogans och ignorans.     👍

Träffade ett par bikers uppe i Udon , kom in på en bar och bar sig sig riktigt illa åt mot en Thaikille jag satt och  snackade med, Thaikillen körde en liten 250 cc, det var hans hoj som han var lycklig över, de frågade vad han körde för cykel och när han berättade så blev det ett djäkla otrevligt bemötande från dessa två USA killar, fan vilka typer, precis samma överlägsenhet och arrogans mot denna Thaikille som Trump ofta uppvisar , var riktigt nära att det blev ordentligt kurr. 

Smädade även hans klädsel , många Thaibikeres hänger på sig alla märken samt små kedjor och prylar, det är deras stil och hans val, inget ett par USA idi*ter skall ha åsikter om. De förstod snart att de inte längre var önskvärda i den baren, så all blev som väl var lugn och frid. Och varför berättar jag detta ?

Jo, för att jag tror Trumps stil accepteras av många i USA. dock är denna stil hatad av de flesta i Europa, även av mig , men det gör inte att jag inte gillar hans politik , precis som du   

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...