Jump to content

Öppen grupp  ·  123 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Swift 4X4:

Det jag vill påvisa är att vi är inte så värst mycket bättre.

Man skyler på Trump men inte på Löfven.

Medier säger att i Indien dög 105 tusen människor, Klart det är många som dör men Indien har 1,3 miljarder invånare. Ryssland 21600 döda 145 miljoner invånare, Argentina 21800 med sina 45 miljoner invånare ligger på ungefär samma nivå som Sverige men i våra medier beskrevs det som nästan folkmord.

Vilka medier beskrev det som folkmord ?

Link to comment
Dela på andra sajter

En fråga till alla.

Om ni har brist på argument, VARFÖR kastar ni förolämpningar och epitet på varandra?

Varför respekteras inte andras åsikter än era egna.

Man behöver inte vara nazist eller rasist för att vara kritisk.

Man behöver inte var vänster för att komma med kritik.

Men ge fan i att förolämpa varandra för då sänker ni er själva.

 

Tänk på det att det är bara döda fiskar som följer strömmen. 

Ändrades av Swift 4X4
Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Boa52:

Vilka medier beskrev det som folkmord ?

Radiokanalen du lyssnar på P1 bland annat, 

och jag skrev inte folkmord utan nästan folkmord. 

Det är jätte skillnad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många av de som hejar på Biden gör det för att de genuint gillar honom och hans politik? Eller är det för att de ogillar alternativet ännu mer?

Är det Endast för att ni ogillar  Trump och inget annat.

 

Den frågan kan ställas gällande svensk politik. Stor del av rödgrönas väljare håller fast vid dem för att trotsa systemkritiker. Som senaste åren fokuserar på att ifråga sätta id-politik och invandringens effekter.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Swift 4X4:

Hur många av de som hejar på Biden gör det för att de genuint gillar honom och hans politik? Eller är det för att de ogillar alternativet ännu mer?

Är det Endast för att ni ogillar  Trump och inget annat.

 

Den frågan kan ställas gällande svensk politik. Stor del av rödgrönas väljare håller fast vid dem för att trotsa systemkritiker. Som senaste åren fokuserar på att ifråga sätta id-politik och invandringens effekter.

Snygg rip off👍

B27D5250-207F-498B-82F5-C92415AF79DA.thumb.png.71398e48b3420bb5bf834969bccff004.png

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev hamnoi:

Snygg rip off👍

B27D5250-207F-498B-82F5-C92415AF79DA.thumb.png.71398e48b3420bb5bf834969bccff004.png

Och? Det är faktiskt mycket intressant fråga, 

Kan du svara själv på den?

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

 

 

Samma utfall och för Sverige och USA alltså. 

Vet inte, men gissningsvis kan det vara så , MR Trumps fel naturligtvis det också 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
12 timmar sedan, skrev NiceBeaver:

 

Tycker det är helt rätt sätt att mäta på. Och dina siffror visar att USA har 11% högre dödlighet av corona än Sverige. Då säger den stora ledaren att dom har allt under kontroll, att folk ska leva som vanligt och inte oroa sig.

Jag är ledsen CDC i Usa säger att endast 6% som dog. Endast dog av covid 19. Ca 12000st en liten skillnad. Läs på CDC hemsida siffrorna finns där

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Jag fått rådet att gå till specsavers och funderar på att gå ditt. Då ska du få ett råd av mig. Lär dig läsa. Se vad jag skriver . Läs en gång till väldigt sakta. Pröva ska du se. Bara ett råd i all välmening

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Fritte vad är det för fel med sanningen. Kan du svara på det. Även du kan väl läsa vad jag skriver. Varför ska man bara lita på Fake news för att dina idoler skriver det

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
11 minuter sedan, skrev John Khonken:

Jag fått rådet att gå till specsavers och funderar på att gå ditt. Då ska du få ett råd av mig. Lär dig läsa. Se vad jag skriver . Läs en gång till väldigt sakta. Pröva ska du se. Bara ett råd i all välmening

Eftersom du inte citerar antar jag att det är jag som ska svara på detta inlägg. Förstår du texten i länken?

https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#cases_casesinlast7days

 

Kan du läsa engelska och förstå siffrorna?

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev John Khonken:

Jag är ledsen CDC i Usa säger att endast 6% som dog. Endast dog av covid 19. Ca 12000st en liten skillnad. Läs på CDC hemsida siffrorna finns där

Eftersom du av någon anledning citerade mej så svarar jag. För jag fattar ingenting. Vad är CDC? Vadå 6%? Vadå 12 000? Vill du att jag ska kolla någon sida går det bra att länka. Ungefär som jag gör nu. 10 sekunder tog det att få fram siffror från New York Times att drygt 211 000 har dött av Covid i USA.

https://www.nytimes.com/interactive/2020/us/coronavirus-us-cases.html

Har du andra uppgifter så får du presentera dom.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev John Khonken:

Fritte vad är det för fel med sanningen. Kan du svara på det. Även du kan väl läsa vad jag skriver. Varför ska man bara lita på Fake news för att dina idoler skriver det

Jag anser inte du och dom källor du refererar till som sanning, långt långt därifrån och du får finna dig i det.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Swift 4X4:

En.....

Tänk på det att det är bara döda fiskar som följer strömmen. 

Tänk så mycket fisk det måste finnas uppströms!

Och undrar hur Laxen kommer till haven?

 

Det där uttrycket ligger i samma klass som "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"

Om man inte är:

im.jpg.162a4190b6de967188804e0d74d392c4.jpg

Men det är man väl knappast???

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Swift 4X4:

Radiokanalen du lyssnar på P1 bland annat, 

och jag skrev inte folkmord utan nästan folkmord. 

Det är jätte skillnad.

Du framstår nästan som klok...

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev John Khonken:

Jag är ledsen CDC i Usa säger att endast 6% som dog. Endast dog av covid 19. Ca 12000st en liten skillnad. Läs på CDC hemsida siffrorna finns där

Mera icke underbyggda påståenden. Det där får du länka till men det blir nog lite knepigt.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev John Khonken:

Jag fått rådet att gå till specsavers och funderar på att gå ditt. Då ska du få ett råd av mig. Lär dig läsa. Se vad jag skriver . Läs en gång till väldigt sakta. Pröva ska du se. Bara ett råd i all välmening

Du ska även få ett par råd av mig så det kanske blir lite ordning på dina inlägg.

 

Lär dig länka.

Lär dig citera.

Läs dina inlägg tre ggr innan du publicerar.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Tommy:

Du framstår nästan som klok...

Det är alltid bättre att vara nästan klokt än att vara komplett idi*t som du.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Swift 4X4:

Det är alltid bättre att vara nästan klokt än att vara komplett idi*t som du.

Snart dags att dra med svansen mellan benen ock dyka upp med ännu ett nytt nick tro😊

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Esspe:

Du ska även få ett par råd av mig så det kanske blir lite ordning på dina inlägg.

 

Lär dig länka.

Lär dig citera.

Läs dina inlägg tre ggr innan du publicerar.

Det är nog lika troligt som att han tilldelas Nobelpriset i litteratur idag.

 

Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Det verkar som många inte förstår ordet endast. Alltså får jag be om ursäkt för det. Nu måste jag förtydliga mig. Även det är ett svårt ord.

Ca 12000st människor i USA som var fullt friska och blev smittade med covid 19  dog. Alla andra har också andra problem

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev hamnoi:

Snart dags att dra med svansen mellan benen ock dyka upp med ännu ett nytt nick tro😊

Ännu ett nytt nick?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Swift 4X4:

Ännu ett nytt nick?

Exakt, du har ju gått igenom några nu. 

Men du tycks ångra dig efter ett tag.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev hamnoi:

Exakt, du har ju gått igenom några nu. 

Men du tycks ångra dig efter ett tag.

Nu yrar du.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...