Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

8 timmar sedan, skrev John Khonken:

Nu börjar sanningen vakna . Det visar sig som vanligt att jag hade rätt. Nu ska Comey och Obama stämmas för att spionerat på Trumpen

 

 

Däremot har lögnerna från Trump nu katalogiserats. Bland annat om lögnerna han drog om Obamas påstådda spionerande. Kul läsning.

 

'trumplies.thumb.PNG.6c61d52538bcee7e9a3f1c9133800005.PNG

 

 

https://www.nytimes.com/interactive/2017/06/23/opinion/trumps-lies.html

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
3 timmar sedan, skrev spooncreek:

 

 

Däremot har lögnerna från Trump nu katalogiserats. Bland annat om lögnerna han drog om Obamas påstådda spionerande. Kul läsning.

 

'trumplies.thumb.PNG.6c61d52538bcee7e9a3f1c9133800005.PNG

 

 

https://www.nytimes.com/interactive/2017/06/23/opinion/trumps-lies.html

 

Här finns det ett sammandrag på svenska http://www.expressen.se/nyheter/ny-times-trump-ljog-varje-dag-i-40-dagar/

Ändrades av Fredman
Link to comment
Dela på andra sajter

I går ,söndag, visade dom på svensk TV reportage från DonaldTrump:s golfbana i Storbritannien.

Han köpte ett stort område och byggde en golfbana. En familj ville inte sälja, så då byggde hans underhuggare ett mycket högt staket runt deras tomt och sedan en 4 meter hög vall runt tomten.

Tidigare hade dom en utsikt på 40 km och kunde se havet, nu är det som ett fängelse och stigen till havet är blockerad.

Jag känner några svenskar som bor i USA och dom sticker huvudet i sanden och vägrar tro att sådana här händelser är sanna.

 

Born41

 

Link to comment
Dela på andra sajter

I går ,söndag, visade dom på svensk TV reportage från DonaldTrump:s golfbana i Storbritannien.
Han köpte ett stort område och byggde en golfbana. En familj ville inte sälja, så då byggde hans underhuggare ett mycket högt staket runt deras tomt och sedan en 4 meter hög vall runt tomten.
Tidigare hade dom en utsikt på 40 km och kunde se havet, nu är det som ett fängelse och stigen till havet är blockerad.
Jag känner några svenskar som bor i USA och dom sticker huvudet i sanden och vägrar tro att sådana här händelser är sanna.
 
Born41
 

Klart det e sant.....men SVT säger inte hela sanningen.....

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev Soengsang:


Klart det e sant.....men SVT säger inte hela sanningen.....

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Kolla denna dokumentär om fähunden Trump

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla denna dokumentär om fähunden Trump
 

Att alla går på allt......

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:


Klart det e sant.....men SVT säger inte hela sanningen.....

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

vad är hela sanningen?

Link to comment
Dela på andra sajter

vad är hela sanningen?

Tänker inte förklara det för en kommunist....är man så fel från början är det liksom meningslöst.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:


Tänker inte förklara det för en kommunist....är man så fel från början är det liksom meningslöst.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

haha fick inget i morse? ok din stackare

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
2 timmar sedan, skrev Soengsang:


Att alla går på allt......

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Menar du att dokumentären är falsk ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du att dokumentären är falsk ?

Var lite källkritisk....eller är du också en lättlurad kommunist?

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
19 minuter sedan, skrev Soengsang:


Var lite källkritisk....eller är du också en lättlurad kommunist?

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Får nog säga detsamma då

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Får nog säga detsamma då

jaadu denna Soengsang kör väl med samma fake news som idi*ten thrump, dessutom har han kommunistskräck haha

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev in-ka:

jaadu denna Soengsang kör väl med samma fake news som idi*ten thrump, dessutom har han kommunistskräck haha

Men kommunister är ju det värsta skiten som finns falska svin som ljuger om allting dom misslyckats med för dom har aldrig lyckats med någon stat eller regim bara att massmörda människor. Så ni som stöder dom läs historien

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood
8 timmar sedan, skrev Soengsang:


Klart det e sant.....men SVT säger inte hela sanningen.....

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Det är väl ett prakt exempel på hur man kör över människor bara för att man kan, eller för att man är en riktig skitstövel helt enkelt.

 

Undrar också vilken sanning SVT undanhåller.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart att SVT vinklat det så att Trump ska framstå som en buse, har han fått komma till tals? Självklart inte! En gång (kanske?) så var SVT bundna av objektivitet och att båda sidor skulle få säga sitt men tydligen inte nu, i synnerhet inte när det gäller en utländsk folkvald president som de av någon märklig anledning hatat sen han började sin kampanj. 

Nu gör de en "dokumentär" där bara anti-Trump får uttala sig plus en massa hittepå/fake info. Tragiskt att se.

 

SVT består idag bara av kommunister och veganer, så alla som tror på den "dokumentären" faller per automatik inom en eller båda av de kategorierna. Ni har verkligen skygglapparna på och noll känsla för källkritik och sunt förnuft. Grattis, hoppas ni är stolta över ert leverne. Hoppas ni inte reproducerat er.

 

Ha nu en riktigt skön kväll i er fantasivärld :)

 

 

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood
38 minuter sedan, skrev Bibben:

Klart att SVT vinklat det så att Trump ska framstå som en buse, har han fått komma till tals? Självklart inte! En gång (kanske?) så var SVT bundna av objektivitet och att båda sidor skulle få säga sitt men tydligen inte nu, i synnerhet inte när det gäller en utländsk folkvald president som de av någon märklig anledning hatat sen han började sin kampanj. 

Nu gör de en "dokumentär" där bara anti-Trump får uttala sig plus en massa hittepå/fake info. Tragiskt att se.

 

SVT består idag bara av kommunister och veganer, så alla som tror på den "dokumentären" faller per automatik inom en eller båda av de kategorierna. Ni har verkligen skygglapparna på och noll känsla för källkritik och sunt förnuft. Grattis, hoppas ni är stolta över ert leverne. Hoppas ni inte reproducerat er.

 

Ha nu en riktigt skön kväll i er fantasivärld :)

 

 

 

 

 

Var det verkligen SVT som gjorde den dokumentären? Det var många år sedan jag såg den, långt innan han ens kandiderade till president valet.

 

Återigen - vad är det som är hittepå/fake?

 

 

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev KaiserBlood:

Var det verkligen SVT som gjorde den dokumentären? Det var många år sedan jag såg den, långt innan han ens kandiderade till president valet.

 

Nä, men det passade att sända den nu.

 

 

2 minuter sedan, skrev KaiserBlood:

Återigen - vad är det som är hittepå/fake?

 

 

Om jag säger att Kalle Anka är jultomten, tror du på det då? Känns det rimligt? 

Tycker du allvarligt att allt i "dokumentären" är rimligt?

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
55 minuter sedan, skrev Bibben:

Klart att SVT vinklat det så att Trump ska framstå som en buse, har han fått komma till tals? Självklart inte! En gång (kanske?) så var SVT bundna av objektivitet och att båda sidor skulle få säga sitt men tydligen inte nu, i synnerhet inte när det gäller en utländsk folkvald president som de av någon märklig anledning hatat sen han började sin kampanj. 

Nu gör de en "dokumentär" där bara anti-Trump får uttala sig plus en massa hittepå/fake info. Tragiskt att se.

 

SVT består idag bara av kommunister och veganer, så alla som tror på den "dokumentären" faller per automatik inom en eller båda av de kategorierna. Ni har verkligen skygglapparna på och noll känsla för källkritik och sunt förnuft. Grattis, hoppas ni är stolta över ert leverne. Hoppas ni inte reproducerat er.

 

Ha nu en riktigt skön kväll i er fantasivärld :)

 

 

 

 

Varit på vinflaskan idag? :-)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Kenneth4618:

Varit på vinflaskan idag? :-)

 

Nej, men du kvalar in på rödvinsmaffian. ;)

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood
5 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Nä, men det passade att sända den nu.

 

 

 

 

Om jag säger att Kalle Anka är jultomten, tror du på det då? Känns det rimligt? 

Tycker du allvarligt att allt i "dokumentären" är rimligt?

 

 

Nja, dom sände den för 5-6 år sedan också.

 

Ge mig 10 snabba konkreta fel i dokumentären och inget jävla politiker svar om Kalle Anka. 

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
Precis nyss, skrev Bibben:

 

Nej, men du kvalar in på rödvinsmaffian. ;)

 

 

 

Dricker inte rödtjut överhuvudtaget :sure:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev KaiserBlood:

Ge mig 10 snabba konkreta fel i dokumentären och inget jävla politiker svar om Kalle Anka. 

 

Den är helt enkelt vinklad utan att motparten fått säga sin version, tycker det är tillräckligt. Bara att sända den borde fått SVT att förlora sin licens. Kan man inte se orimligheterna i de påståenden i "dokumentären" så ska man nog inte uttrycka sig alls tycker jag. 

 

PS, Kalle Anka är på riktigt, typ.... iaf som skyddshelgon för Elektro på CTH. Det skojar man inte om!!!!

 

 

8 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Dricker inte rödtjut överhuvudtaget

 

Nähä, men nåt väldigt rött finns det där nånstans.

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood
4 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Den är helt enkelt vinklad utan att motparten fått säga sin version, tycker det är tillräckligt. Bara att sända den borde fått SVT att förlora sin licens. Kan man inte se orimligheterna i de påståenden i "dokumentären" så ska man nog inte uttrycka sig alls tycker jag. 

 

PS, Kalle Anka är på riktigt, typ.... iaf som skyddshelgon för Elektro på CTH. Det skojar man inte om!!!!

 

 

 

 

 

 

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

7. 

8. 

9. 

10. 

 

Kom igen, du har en kvart på dig:D

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är mera om golbanan från kommunisttidningen NY-times.

https://www.nytimes.com/2016/11/25/world/europe/donald-trump-scotland-wall.html

 

Flera artiklar

http://www.golf.com/ap-news/scottish-authorities-reject-trump-resort

 

http://www.palmbeachpost.com/news/national-govt--politics/could-trump-scottish-golf-course-the-greatest-the-world/K10ML9kpxLysm3Z7m5sBmL/

 

Kan det kanske vara en lögn att han byggt en mur och vill att de som har egendomen han byggt den runt ska betala den? På filmen och texterna man kan läsa i artiklar verkar det inte riktigt så. Tror man inte på det kanske man inte heller tror att han sagt att Mexico ska betala muren han tänker bygga åt dom.  

Själv har jag lite svårt att tro att Trump ska vara snäll och trevlig med folk som inte gör som han vill?

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...