Jump to content

Öppen grupp  ·  123 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

35 minuter sedan, skrev in-ka:

källa på det tack

 

Källa och källa, han var tidigare partisekreterare för Sveriges Kommunistiska Parti SKP(KFML Kommunistiska förbundet marxist-lennisterna), samt har 100tals ärenden hos kronofogden inkl personlig konkurs.

Så mycket rödare blir man nog inte, så därför bör man nog ta hans politiska skriverier med två nypor salt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Nu har du inte läst amerikansk media. Cnn hatar också trumpen medans Fox News hyllar allt trumpen gör. I Sverige är vi totalt paranoia gällande Trumpen . Alla Pravda journalister skriver så mycket jävla skit hela tiden.  

Ja ja, nu anser jag nog CNN vara mera trovärdiga i sin nyhetsrapportering än vad Fox News är. Det behövs ingen större kunskap om respektive mediakanal för att komma fram till den slutsatsen. Men var och en blir salig på sin tro.

 

Fritz..

 

 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Fritte

 

Då är det din sanning. Du tror på CNN. Men vad vi diskuterade var väl hur media bevakar Trumpen I USA respective Sverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev John Khonken:

Fritte

 

Då är det din sanning. Du tror på CNN. Men vad vi diskuterade var väl hur media bevakar Trumpen I USA respective Sverige.

Jomenvisst är det "min" sanning och inget annat. Jag tror på vad jag läser och ser om Trump i dom flesta olika media, svårare än så är det inte. Du verkar tycka synd om honom och klamrar dig fast vid att det Fox News (som är känt för att vara ett oseriöst populistiskt nyhetsprogram långt ut på högerkanten) hyllar honom och att det dom säger är sant. Jag häpnar och ger upp i denna debatt.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Fritte

Det trodde jag inte. Du är lika enkelspårig I så fall åt andra hållet. Lika dumt.

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Fritz:

Jomenvisst är det "min" sanning och inget annat. Jag tror på vad jag läser och ser om Trump i dom flesta olika media, svårare än så är det inte. Du verkar tycka synd om honom och klamrar dig fast vid att det Fox News (som är känt för att vara ett oseriöst populistiskt nyhetsprogram långt ut på högerkanten) hyllar honom och att det dom säger är sant. Jag häpnar och ger upp i denna debatt.

 

Fritz..

 

Att Trump blev vald till USAs president överraskade mig. Jag blev också överraskad över amerikansk medias ensidighet och partiskhet. Jag trodde i min enfald att våran media här hemma var de enda med en politisk agenda.

 

Att Trumpen till 100% gör fel i allt tror jag inte på men enligt media är det så. Ur led är tiden och jag tappar tron på det demokratiska samhället när jag ser på detta skådespel. Uppenbart är att Trumpen inte är diplomatiskt lagd men att han gör allt fel tror jag inte på. Däremot tror jag att han har utmanat för stora krafter för att gå vinnande ur detta och det har inget med demokrati att göra.

 

Mitt tips är väldigt lätt, han  kommer aldrig att sitta valperioden ut!

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev John Khonken:

Fritte

Det trodde jag inte. Du är lika enkelspårig I så fall åt andra hållet. Lika dumt.

Du har nog rätt, men jag har för länge sen insett att det är aldrig för sent att ge upp när man inte kommer längre i en diskussion. Klokt enligt mig. Älta frågor är liksom inte min stil. :)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Fritz:

Du har nog rätt, men jag har för länge sen insett att det är aldrig för sent att ge upp när man inte kommer längre i en diskussion. Klokt enligt mig. Älta frågor är liksom inte min stil. :)

 

Fritz..

 

 

Kloka ord från dig men du verkar ha en förmåga att fortsätta tjabblet trots att du sagt att du skrivit ditt sista inlägg i tråd efter tråd.

 

Lite religiöst över pastorn måste jag medge. Satuu.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Fritz:

Har du tänkt tanken att det kanske beror på att han gör väldigt många fel, inte bara enligt svensk Pravda utan massmedia och nyhetsbyråer över hela världen? :crazy:

 

Fritz..

 

Har du tänkt på att massmedia överlag är väldigt vänstervriden över hela världen? Har du tänkt på att han kanske gör många rätt men vänstermedia fokuserar bara på de ev fel han gör som de sen spär på med an massa fake news?

Har du tänkt alls?

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
3 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Källa och källa, han var tidigare partisekreterare för Sveriges Kommunistiska Parti SKP(KFML Kommunistiska förbundet marxist-lennisterna), samt har 100tals ärenden hos kronofogden inkl personlig konkurs.

Så mycket rödare blir man nog inte, så därför bör man nog ta hans politiska skriverier med två nypor salt.

 

Är inte nuvarande SKP före detta KPML´r(Komunist Partiet Marxist-Leninist´revolutionärerna)?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev UglyFarang:

 

Är inte nuvarande SKP före detta KPML´r(Komunist Partiet Marxist-Leninist´revolutionärerna)?

 

Jo ungefär som V är fd VPK, same shit, different name.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev Fritz:

Du har nog rätt, men jag har för länge sen insett att det är aldrig för sent att ge upp när man inte kommer längre i en diskussion. Klokt enligt mig. Älta frågor är liksom inte min stil. :)

 

Fritz..

Inte mitt heller. Jag känner dig så jag vet. Ha en bra kväll

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
5 timmar sedan, skrev John Khonken:

Nu har du inte läst amerikansk media. Cnn hatar också trumpen medans Fox News hyllar allt trumpen gör. I Sverige är vi totalt paranoia gällande Trumpen . Alla Pravda journalister skriver så mycket jävla skit hela tiden.  

It is a testament to the dumbing down of America that no one noticed when 15 of the 19 supposed hijackers of 9/11 were Saudis and none of them were Iraqis or Afghans, yet the US went on to attack Iraq and Afghanistan after 9/11 while doing nothing to Saudi Arabia.

To anyone who had spent more than five minutes looking at the events of 9/11 it was clear that the 9/11 Commission Report was an absolute sham and that the true culprits of 9/11 were left unpunished.

 

He went on to say, "They have papers in there that are very secret," referencing the 28 classified pages of the 9/11 commission report, "But you will find out."

And Trump was right, the 28 pages were released and implicated the Saudi government in 9/11.

Many Trump followers were thrilled when he won, saying that unlike Killary, Trump will not attack Syria and get the US embroiled in World War III, won’t do shady arms deals in exchange for bribes and will re-investigate 9/11 and Saudi Arabia’s involvement!

Then he was elected, bombed Syria, has gotten the US nearly into World War III with both Russia and China and in the last week he sold the Saudi King $360 billion worth of arms in exchange for a pledge to donate to his daughter Ivanka’s trust for female entrepreneurs and also discussed dropping the lawsuit against Saudi Arabia for 9/11.

So, he did everything Killary would have done. Well, at least he didn’t bow to the Saudi King like that cuck Obama.

saruman.jpeg.a69a3bd612d0d4959d7ff2d5b67944cd.jpeg

 

 

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Källa och källa, han var tidigare partisekreterare för Sveriges Kommunistiska Parti SKP(KFML Kommunistiska förbundet marxist-lennisterna), samt har 100tals ärenden hos kronofogden inkl personlig konkurs.

Så mycket rödare blir man nog inte, så därför bör man nog ta hans politiska skriverier med två nypor salt.

ok då förstår jag, ungefär som vissa sd politiker då, ja inte röda då men detta med nypor salt

Link to comment
Dela på andra sajter

ok då förstår jag, ungefär som vissa sd politiker då, ja inte röda då men detta med nypor salt

Spelar nog ingen roll vilken färg politikerna har, men DS kommer ju från de ondaste och sjukaste av de alla ideologier, den som står för de största brotten mot mänskligheten genom historien tvi tvi tvi.
Så vad han skriver på sin webbsida är inte värt skiten under skorna.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:


Spelar nog ingen roll vilken färg politikerna har, men DS kommer ju från de ondaste och sjukaste av de alla ideologier, den som står för de största brotten mot mänskligheten genom historien tvi tvi tvi.
Så vad han skriver på sin webbsida är inte värt skiten under skorna.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

haha du vände på bokstäverna SD ska det väl vara

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev in-ka:

haha du vände på bokstäverna SD ska det väl vara

:rotfl:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev in-ka:

haha du vände på bokstäverna SD ska det väl vara

Han är inte så duktig på att skriva så ha översende, ibland funkar det för samsongen:smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev in-ka:

haha du vände på bokstäverna SD ska det väl vara

Hahah den fick du till :)

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Han är inte så duktig på att skriva så ha översende, ibland funkar det för samsongen:smile:

Du är ju så blåst så du fattar inte poängen!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Bibben:

 

Har du tänkt på att massmedia överlag är väldigt vänstervriden över hela världen? Har du tänkt på att han kanske gör många rätt men vänstermedia fokuserar bara på de ev fel han gör som de sen spär på med an massa fake news?

Har du tänkt alls?

 

 

 

Förstår inte ni påstår att all massmedia är vänstervriden. Finns det ingen media som passar dej då, eller är det, fan vet

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

Hahah den fick du till :)

Du är ju så blåst så du fattar inte poängen!

Dina poänger är det nog ingen som förstår, men duktig på att ge karma till dina skojare i intresseklubben det är du. Gubbskrälle

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Dina poänger är det nog ingen som förstår, men duktig på att ge karma till dina skojare i intresseklubben det är du. Gubbskrälle

 

Du fattade tydligen inte ens vem som gjorde poängen tydligen, så att du ska förstå den är nog för mycket begärt :) 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
11 minuter sedan, skrev Boa52:

Han är inte så duktig på att skriva så ha översende, ibland funkar det för samsongen:smile:

 

Nu passar det bra med det gamla ordstävet:

Som man känner sej själv så känner man andra.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Boa52:

Förstår inte ni påstår att all massmedia är vänstervriden. Finns det ingen media som passar dej då, eller är det, fan vet

 

Nä, jag vet att du inte förstår nåt, det har du gjort mer än tydligt här.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...