Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

21 minuter sedan, skrev John Khonken:

Men Herre min Skapare..nu passerade du väl alla gränser. Du vägrar i sten att acceptera vad media kritiserar Trump för och mumlar lite i smyg om att det är Bildeberggruppen som styr och ställer. Och nu kommer du med ett inlägg från nåt snille på moderternas tankesmedja Timbro som nåt slags bevis för att Trump är den ende. Jag menar....det är många knäppgökar här på MPR men ...kör hårt JK

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Fritz:

Men Herre min Skapare..nu passerade du väl alla gränser. Du vägrar i sten att acceptera vad media kritiserar Trump för och mumlar lite i smyg om att det är Bildeberggruppen som styr och ställer. Och nu kommer du med ett inlägg från nåt snille på moderternas tankesmedja Timbro som nåt slags bevis för att Trump är den ende. Jag menar....det är många knäppgökar här på MPR men ...kör hårt JK

 

Fritz..

 

Knäppgökar på MPR... ja, då får vi väl inkludera dig och mig?

 

Jag har själv svårt att acceptera all dynga PK-vänster media skriver om Donald Trump. Det är ju så uppenbart att de hatar honom av rent irrationella skäl.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Herr Chang:

 

Knäppgökar på MPR... ja, då får vi väl inkludera dig och mig?

 

Jag har själv svårt att acceptera all dynga PK-vänster media skriver om Donald Trump. Det är ju så uppenbart att de hatar honom av rent irrationella skäl.

 

Herr Chang har talat.

Om någon media, vilken som helst, ljuger i sina anklagelser om Trump så ska dom naturligtvis få på nöten för det. Håller dom sig däremot till fakta så ska dom ha credit, oavsett vilken politisk ställning dom har. Media ska vara som en blåslampa i arschlet på alla makthavare hela tiden, höger som vänster. Det verkar som en del nästan tycker synd om sin egen favorit när han hängs ut för sina misstag och tycker att han blir orättvist behandlad.

 

Knäppgöken Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Risken finns att han ställs inför riksrätt innan det är dags för val nästa gång

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Risken finns att han ställs inför riksrätt innan det är dags för val nästa gång

du menar chans eller hur?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Risken finns att han ställs inför riksrätt innan det är dags för val nästa gång

 

Den möjligheten finns ju alltid, men blir han dömd?

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Herr Chang:

 

Den möjligheten finns ju alltid, men blir han dömd?

 

Herr Chang har talat.

2/3 av senaten måste döma så för att han ska tvingas bort från sin post

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Fritte jag trodde man vill diskutera varför Obama vill genomföra obamacare och trumpen ta bort densamma. Båda sidorna får komma till tals här. Enligt artikeln var det dom stora försäkringsbolagen som tjänande grova pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-03-30 at 08:24, skrev Kenneth4618:

Risken finns att han ställs inför riksrätt innan det är dags för val nästa gång

 

Måste han avsättas först då?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev UglyFarang:

 

Måste han avsättas först då?

 

Nej, jag tror inte det. Presidenten blir tvungen att avgå efter att ha blivit dömd skyldig.

 

Jämför med Bill Clinton som anklagades för att ha ljugit om sitt förhållande med Monica Lewinsky, men han blev aldrig dömd för något och satt sina två mandatperioder som president.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2017-03-29 at 17:45, skrev Herr Chang:

 

Knäppgökar på MPR... ja, då får vi väl inkludera dig och mig?

 

Jag har själv svårt att acceptera all dynga PK-vänster media skriver om Donald Trump. Det är ju så uppenbart att de hatar honom av rent irrationella skäl.

 

Herr Chang har talat.

 

Räcker ju att kolla på några youtubevideos med Donald Trump för att inse vilken skitstövel han är.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Nej, jag tror inte det. Presidenten blir tvungen att avgå efter att ha blivit dömd skyldig.
 
Jämför med Bill Clinton som anklagades för att ha ljugit om sitt förhållande med Monica Lewinsky, men han blev aldrig dömd för något och satt sina två mandatperioder som president.
 
Herr Chang har talat.


Jo han vart ju utsatt för riksrätt men vart frikänd.
Därför kunde han sitta kvar.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Bill_Clinton

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Räcker ju att kolla på några youtubevideos med Donald Trump för att inse vilken skitstövel han är.

 

BTT

Ja, att kolla på internet hur saker och ting är verkar vara din melodi...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Räcker ju att kolla på några youtubevideos med Donald Trump för att inse vilken skitstövel han är.

 

BTT

 

Skrev en äkta loser...

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, nu är det lite action...

 

Tomahawks are da shit :)

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Fan hade hoppats att trumpen hade lite mera hjärna än föregångarna. Alla som är iblandade I krig är idi*ter

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Fan hade hoppats att trumpen hade lite mera hjärna än föregångarna. Alla som är iblandade I krig är idi*ter

Japp,bättre gasa lite småbarn.:sure:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
46 minuter sedan, skrev Benriach:

Now it`s getting syria-us...

Det första bra som han gör men lite förvånande. Var det inte han som skulle bli kompis med Putin och skapa världsfred?

Tveksamt om Putin uppskattar bombningarna men vad vet jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Inget störe fan av Trump. Men jag ger honom en eloge för attacken mot Syrien.. synd att han inte jämnade presidentpalatset med marken också.

 

Har ni inte sett denna dokumentären så tycker jag att man ska se den! Den visar hur jävla sjuk i huvudet han är Bashar och den sinnessjuka Putin är inte bättre. Riktigt omskakande dokumentär!

 

https://www.svtplay.se/video/12966984/ett-rop-fran-syrien/dokument-utifran-ett-rop-fran-syrien-ett-rop-fran-syrien

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, då fick Trump rätt om ett terrordåd i Sverige. Han verkar lite synsk....

Fast var väl väntat iofs.

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
3 minuter sedan, skrev Bibben:

Jaha, då fick Trump rätt om ett terrordåd i Sverige. Han verkar lite synsk....

Fast var väl väntat iofs.

 

Rätt? Mja, var inte många rätt när han sa det. Dock har vi ju ett terrorattentat sen innan.. dock var ju terroristen så dum i huvudet så han lyckade bara spränga sig själv i luften. Tack och lov! :)  

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-04-07 at 17:03, skrev wUThai:

Inget störe fan av Trump. Men jag ger honom en eloge för attacken mot Syrien.. synd att han inte jämnade presidentpalatset med marken också.

 

Har ni inte sett denna dokumentären så tycker jag att man ska se den! Den visar hur jävla sjuk i huvudet han är Bashar och den sinnessjuka Putin är inte bättre. Riktigt omskakande dokumentär!

 

https://www.svtplay.se/video/12966984/ett-rop-fran-syrien/dokument-utifran-ett-rop-fran-syrien-ett-rop-fran-syrien

 

Nyss sett den. Vilka djävulskt avskum (Assad). Torterar barn och bombar skolor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...