Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

Guest Fredman

Republikanerna går på val med att skrota Obamacare. Man har majoritet i Senaten men får inte igenom sitt eget förslag. Som lök på laxen skyller man på Demokraterna? Ja, herrens vägar äro outgrundliga....

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Fredman det är ju vad jag försöker saga. Dom skiter I oss. Bara ett  spel för galleriet.  Det är därför det inte spelar någon roll alls . Samma skit med olika partier.  

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
13 minuter sedan, skrev John Khonken:

Fredman det är ju vad jag försöker saga. Dom skiter I oss. Bara ett  spel för galleriet.  Det är därför det inte spelar någon roll alls . Samma skit med olika partier.  

Ja eller hur, det är ju ändå bara Bilderberggruppen som styr.... :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

nu skulle det ju handla om trumpen men när det ändå är på tal om sd (som många här tycks gilla) så skulle jag vilja veta vad sd anhängarna tycker om att sd svartmålar sverige? är det för att sabba svensk exportindustri eller? iså fall är det i mina ögon landsföräderi och bör straffas därefter, 

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev Fredman:

Republikanerna går på val med att skrota Obamacare. Man har majoritet i Senaten men får inte igenom sitt eget förslag. Som lök på laxen skyller man på Demokraterna? Ja, herrens vägar äro outgrundliga....

 

8 minuter sedan, skrev Fredman:

Ja eller hur, det är ju ändå bara Bilderberggruppen som styr.... :) 

Ja där ligger Gud Fader i lä! Jajjamensan

 

Pastor Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev in-ka:

nu skulle det ju handla om trumpen men när det ändå är på tal om sd (som många här tycks gilla) så skulle jag vilja veta vad sd anhängarna tycker om att sd svartmålar sverige? är det för att sabba svensk exportindustri eller? iså fall är det i mina ögon landsföräderi och bör straffas därefter, 

Vad är det de svartmålar?

 

Och på tal om landsförräderi och straff så finns det andra betydligt hetare kandidater...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Benriach:

Vad är det de svartmålar?

 

Och på tal om landsförräderi och straff så finns det andra betydligt hetare kandidater...

tror du att sds viskningar i örat till trumpen gynnar sverige

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev in-ka:

tror du att sds viskningar i örat till trumpen gynnar sverige

Påstår du på fullaste allvar att det är fel att berätta sanningen?

 

Det här jävla strutsbeteendet som PK-etablissemanget sysslar med är ju det största hotet mot Sverige...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Benriach:

Påstår du på fullaste allvar att det är fel att berätta sanningen?

 

Det här jävla strutsbeteendet som PK-etablissemanget sysslar med är ju det största hotet mot Sverige...

samma feik sanning som trompen, ja det tycker jag är fel och direkt förkastligt, fråga exportindustrin får du se vad dom tycker 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev in-ka:

samma feik sanning som trompen, ja det tycker jag är fel och direkt förkastligt, fråga exportindustrin får du se vad dom tycker 

 

Men lille vän, förstår du inte att Sverige HAR stora problem.  Att förneka detta hjälper väl knappast exportindustrin...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Benriach:

Men lille vän, förstår du inte att Sverige HAR stora problem.  Att förneka detta hjälper väl knappast exportindustrin...

lille vän det lät nedlåtande, du har ingen aningn  om varken min storlek eller ålder eller hur? sverige har små problem och fullt lösbara, 

Link to comment
Dela på andra sajter

ArneMorales
8 minuter sedan, skrev in-ka:

samma feik sanning som trompen, ja det tycker jag är fel och direkt förkastligt, fråga exportindustrin får du se vad dom tycker 

 

 

 

Menar du att Sveriges export minskar pga att SD, Avpixlat, Fria Tider etc berättar sanningar om gruppvåldtäkter, bilbränder, stenkastning mot polis,ambulans, brandkår mm  i Sverige?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

In-Ka jag  älskar optimister. För det gillar jag dig. Skulle vara kul att höra hur vi ska lösa våra problem. Skola-Sjukvård-Pensionerna-Invandringen-Försvaret. Våra skulder. Bostadbyggandet

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Fredman

Hälften rätt eliten I bilderberggruppen så har du 100% rätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha hihi hoho, man förstår att tråden styrts över från att handla om trådämnet Donald Trump till Svensk flyktingpolitik. Inte så lätt att vara Trumpdiggare längre om man nu inte har Bilderberggruppen att skylla på. :dance1:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Fritte

jag är ingen diggare av Trump. Jag ville inte ha en kriminell människa som cliton.  Att eliten inom bilderbergruppen styr världen star för mig. Om du tror något annat är det upp till dig

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev John Khonken:

In-Ka jag  älskar optimister. För det gillar jag dig. Skulle vara kul att höra hur vi ska lösa våra problem. Skola-Sjukvård-Pensionerna-Invandringen-Försvaret. Våra skulder. Bostadbyggandet

Du fick ett karma av mej, tyvärr ett misstag när jag läser vidare. Du som tycker att du vet, tala om för oss dödliga

hur löser vi dom problem du talar om, snacka inte om SD, hur löser vi ditt problem som du har med Sverige

Link to comment
Dela på andra sajter

hur tycker ni det går för trumpen? som jag ser det finns det hopp för usa, snart är han ute ur leken får man hoppas

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur popularitetssiffrorna ser ut i slutet på veckan?

 

Något för beting kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev in-ka:

hur tycker ni det går för trumpen? som jag ser det finns det hopp för usa, snart är han ute ur leken får man hoppas

 

Jag tycker väl inte att det går så bra, däremot tror jag att han sitter kvar och blir omvald 2020.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
7 timmar sedan, skrev in-ka:

hur tycker ni det går för trumpen? som jag ser det finns det hopp för usa, snart är han ute ur leken får man hoppas

Trumpen har max ett år på sig. Han försöker ändra på så mycket som han anser han lovat sina väljare. Att han sedan inte får igenom allt kallas demokrati.

Link to comment
Dela på andra sajter

vi får verkligen hoppas att usas befolkning ställer upp å röstar nästa gång, nu fick ju trumpen under 25% å ändå sitter han där 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Trumpen har max ett år på sig. Han försöker ändra på så mycket som han anser han lovat sina väljare. Att han sedan inte får igenom allt kallas demokrati.

Jag tror nog att dom som röstade på Trump tog för givet att han hade sitt parti bakom sig i dom löften han utgav men si där hade dom tydligen fel.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Trumpen har max ett år på sig. Han försöker ändra på så mycket som han anser han lovat sina väljare. Att han sedan inte får igenom allt kallas demokrati.

 

Medhåll för en gångs skull John Khonken, demokrati är precis vad det är. Den amerikanska demokratiska principen om maktdelning som ger den också folkvalda kongressen, samt även domstolar möjlighet att ingripa.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...