Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

13 minuter sedan, skrev Krille:

 

Vad förvånad man blir att republikanen och PR-konsulten Jerry Cave som själv var anställd av Trump för att jobba med hans valkampanj är nöjd med Trumps valkampanj och insats....... 

 

Eller som han själv skrev på sin facebook efter sin "objektiva" intervju där han berättade "sanningen" "I defended Trump on Swedish TV today. It Was fun and easy". 

 

/Krille

 

Ät sanningen eller lev med den vad som händer i Sverige är fördjäkligt fan att förstöra ettt land på detta vis fy fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev LOSForever:

Ät sanningen eller lev med den vad som händer i Sverige är fördjäkligt fan att förstöra ettt land på detta vis fy fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ja det kan jag väl hålla med om men nu handlade intervjun inte om Sverige utan om Trump och hans första tid som president. 

 

Så jag förstår inte varför du citerar mig då det du skriver inte har något att göra med det jag skrev? 

 

/Krille

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 hours ago, Bibben said:

OK, det var inget upplopp i Rinkeby, bara lite stök tydligen. Nu vet vi....

Var ju det jag skrev igår, de nästintill förnekar det.

Skrämmande...

 

16826190_1285511274873938_1695462817869202211_o.thumb.jpg.cfbc3ff9dd89665038b6a4634a719b81.jpg

 

 

Tjära och fjädrar!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 hours ago, Bibben said:

OK, det var inget upplopp i Rinkeby, bara lite stök tydligen. Nu vet vi....

Var ju det jag skrev igår, de nästintill förnekar det.

Skrämmande...

 

16826190_1285511274873938_1695462817869202211_o.thumb.jpg.cfbc3ff9dd89665038b6a4634a719b81.jpg

 

 

Media behöver inte anstränga sig att förvänga fakta till fake news, Ygeman sköter sig perfekt enligt DN.

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎02‎-‎21 at 07:57, skrev SatanG:

 

Tycker det är bra att debatten fortskrider, media har vinklat väldigt snedvridet så förhoppningsvis kan det vara bra att världens mäktigaste namn nämner det.

 

/ SatanG

Kan så vara. Dock tycker jag det är beklämmande att i reportaget (som trump refererade till) så klipper man om intervjuer för att få fram något annat än det dom säger. Samt framställer statistisk fakta till något annat än det som den som gett ut statistiken har skrivit, för att vinkla sanningen.

Det är ju knappast något som gagnar sanningen i förlängningen.

Det som händer i Tensta Rinkeby handlar ju inte mer än om att kriminella vill inte ha dit polisen. Och således i princip avlönar yngre invandrarungdomar att bränna bilar och kasta sten på myndighetsbilar.

Man vill sälja sitt knark i förorten utan att bli störd av polis mm. Knappast ett invandrarproblem anat än att det är just ett invandrartät område.

Brotts statistiken i sig är ett problem. Men vi ska även vara medvetna om att brott betecknas på olika sätt i olika länder. Och Sverige är relativt unikt, genom att begära någon häktad, för at man haft oskyddad sex (assange), och därmed bidragit till statistiken vad gäller våldtäkt.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu är det Thailändsk medias tur att ge Sverige en känga...

Liten översättning (resten för ni översätta själva):

 

The riots took place in a residential area of immigrants northwest of Stockholm. Swedish capital Just a few days after Donald Trump told the US pres after Donald Trump told the US president over crimes in Sweden increased because refugees ...

 

re.jpg.4106ac7189c760dfd6be8fe9f4f80d76.jpg

axs.jpg.6e06168891c66febdd5d4261965c231a.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens tal vart jag faktiskt imponerad, att han lyckades hålla ett tal i över en timme utan att ta upp någonting han blivit kränkt över. Fortsätter han i samma anda, så kan han till och med bli en populär president.
Personligen har hans politik oroat mig mindre än hans lättkränkthet över allt som han får höra. Detta i kombination med att han har tillgång till en massa kärnvapen. Det verkar som han dom senaste dagarna förstått att konfrontation inte fungerar. Då han till och med erkänt att hans kommunikation till media varit dålig.
Dock ska vi ha klart för oss att det är Donald Trump vi pratar om. Så tiden får utvisa om det är ny stil? Eller samma gamla Trump som snart återkommer på nån ny tweet där han är kränkt?

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎02‎-‎22 at 09:48, skrev janne_h:

Kan så vara. Dock tycker jag det är beklämmande att i reportaget (som trump refererade till) så klipper man om intervjuer för att få fram något annat än det dom säger. Samt framställer statistisk fakta till något annat än det som den som gett ut statistiken har skrivit, för att vinkla sanningen.

Det är ju knappast något som gagnar sanningen i förlängningen.

Det som händer i Tensta Rinkeby handlar ju inte mer än om att kriminella vill inte ha dit polisen. Och således i princip avlönar yngre invandrarungdomar att bränna bilar och kasta sten på myndighetsbilar.

Man vill sälja sitt knark i förorten utan att bli störd av polis mm. Knappast ett invandrarproblem anat än att det är just ett invandrartät område.

Brotts statistiken i sig är ett problem. Men vi ska även vara medvetna om att brott betecknas på olika sätt i olika länder. Och Sverige är relativt unikt, genom att begära någon häktad, för at man haft oskyddad sex (assange), och därmed bidragit till statistiken vad gäller våldtäkt.

Håller med dej som vanligt Janne, det är naturligtvis infödda svenska kriminella som betalar invandrarungdomar (som naturligtvis inte vet bättre), för att hålla Polisen, Brandkåren, Ambulanser och elaka snöröjare borta från deras förorter ...

De där ursvenska brottslingarna är till 100% män, samma grupp som våldtar och sextrakasserar kvinnor på badhus och överallt annars, de där männen (kan vara medelålders vita män, det har jag läst på nätet), borde tala med polisen över en kopp kaffe!!!

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Trump.JPG.872b421413a7b0dfd6c31897b2c99bdc.JPG

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Oh nej, nu ska Wallström kontakta usa angående sverige bilden, pinsamt. Men det är nog ingen risk att Tillerson tar sig tid att prata med den batik häxan:big_smile: och vad skulle de prata om undrar man? Skulle inte förvåna mig om usa bjuder in SD istället, som en knäpp på näsan......hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Herluf:

Oh nej, nu ska Wallström kontakta usa angående sverige bilden, pinsamt. Men det är nog ingen risk att Tillerson tar sig tid att prata med den batik häxan:big_smile: och vad skulle de prata om undrar man? Skulle inte förvåna mig om usa bjuder in SD istället, som en knäpp på näsan......hehe

Skulle du kunna utveckla detta eftersom du verka känna Wallström.

Link to comment
Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev Fredman:

Det sägs att Trump lider av en personlig vandetta mot Vattenfall och därmed Sverige. 

http://www.affarsvarlden.se/bors-ekonominyheter/trump-svingar-mot-vattenfall-igen-6807115

Ja snacka om att han svingar sjövilt, jisses. :dance1:

" I en intervju med The Irish Times gick han så långt att han likställde projektet med Lockerbieattentatet 1988 – ett terrordåd som krävde 270 dödsoffer när en Boeing 747 sprängts i luften ovanför den skotska byn Lockerbie."

 

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-03-03 at 6:46 PM, Jonte J said:

Skulle du kunna utveckla detta eftersom du verka känna Wallström.

Ja, men det är väl klart att jag känner Wallström, vad vill du veta om henne Jonte?

 

Men om vi ska ha fram sanningen om saker och ting tror jag vi måste fråga denna lady:

 

 

c3c4e557-b71d-47c1-aab9-9f5e0868e0fe.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Herluf:

Ja, men det är väl klart att jag känner Wallström, vad vill du veta om henne Jonte?

 

Men om vi ska ha fram sanningen om saker och ting tror jag vi måste fråga denna lady:

 

 

c3c4e557-b71d-47c1-aab9-9f5e0868e0fe.jpg

Ok nu vet jag vad jag behöver veta om dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minutes ago, Jonte J said:

Ok nu vet jag vad jag behöver veta om dig.

Och vi andra om dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Herluf:

Och vi andra om dig.

Och vilka är vi som vet någonting om mig?

Ändrades av Jonte J
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Herluf:

Ja, men det är väl klart att jag känner Wallström, vad vill du veta om henne Jonte?

 

Men om vi ska ha fram sanningen om saker och ting tror jag vi måste fråga denna lady:

 

 

c3c4e557-b71d-47c1-aab9-9f5e0868e0fe.jpg

 

Ja när man ser denna klimakteriekärring så mår man illa.

Jag har aldrig hör ett vettigt ord från hennes gälla pipa.   :sick:

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Ja när man ser denna klimakteriekärring så mår man illa.
Jag har aldrig hör ett vettigt ord från hennes gälla pipa.   :sick:


Maktfullkomlig vänsterkärring..... Hon märkte att det inte blev så mycket bestämt över andras liv o pengar när hon var kommunist och bytte taktiskt till sossarna samt gifte sig med en sossepamp.

De ända som är värre är omskolade dagiskärringar som Veronica Palm...

Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

10 hours ago, Fritz said:

Apropå Donald Trump...:dance1:

 

Fritz..

Antyder du att tråden spårat ur? Det är ju MPRs signum:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Guest Fredman

Hur går det för den skickliga förhandlaren. Fick han bort Obamacare? :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

ArneMorales

I ett demokratiskt land får man den ledare man förtjänar.

 

USAs folk har valt Donald Trump, och svenska folket har valt Stefan Löven.

 

Vem som är intelligentast  är upp till var och en att bedöma.

 

Jag tror att Trump i längden är en vinnare.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Tänka sig Sverige och Usa är så lika. Vi har lövet som hatar allt vad SD sager. Allt måste man saga emot. Sedan införa samma sak senare. I Usa är det samma sak. Hata Trumpen måste man göra till varje pris. Obama kunde ta vilka beslut som helst. Som svart får man inte kritisera. medans ALLT som trumpen föreslår är skit. Vad som hander I framtiden star skrivet I stjärnorna. Trumpen har väldigt stora hinder framför sig. Han vet problemen. Hur han ska lösa dom ? Vet ej.

För mig känns detta som hink och spade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...