Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

Nu ha Trumpen stängt gränserna för sju lander. Vilket jävla liv I svensk media. Varför då. Usa vill minska terorrisken. Är det fel. Hur dom gör det kan vi bara gissa är rätt eller fel. Vi kan då gå till vad vi vet. EU. Vilka lander har problem. Vilka har inte. Vad är gemensamt och vad är olikt. Tyskland och Frankrike I viss mån Sverige. Tagit en väldigt stor börda. Medans gamla öststasländer gjort tvärtom. Var finns problemen.

Svar på frågan

 

Ps Även Sverige låtsas stänga gränsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev John Khonken:

Trumpen handlar Obama snackade och spelade golf.

 

Inte bara det. Obama stängde gränser ibland med. Men eftersom det är Obekväm fakta så det håller vi tyst om

 

http://linkis.com/truthfeed.com/the-bi/jVbRb

 

 

6 minuter sedan, skrev John Khonken:

Nu ha Trumpen stängt gränserna för sju lander. Vilket jävla liv I svensk media. Varför då. Usa vill minska terorrisken. Är det fel. Hur dom gör det kan vi bara gissa är rätt eller fel. Vi kan då gå till vad vi vet. EU. Vilka lander har problem. Vilka har inte. Vad är gemensamt och vad är olikt. Tyskland och Frankrike I viss mån Sverige. Tagit en väldigt stor börda. Medans gamla öststasländer gjort tvärtom. Var finns problemen.

Svar på frågan

 

Ps Även Sverige låtsas stänga gränsen.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, man kan ju inte annat än säga att det är spännande. Han kör på hårt med sina exekutiva orders Trumpen. Mer sådant är på gång med säger hans rådgivare dessutom:

 

kellyann.jpg

 

 

Inte utan protester dock, nu har redan delar av ordern om att stoppa resenärer från 7 länder hävts av en domare. Gäller dock bara de som har visa och befinner sig i USA redan.

 

Under den dryga vecka som President har Trump lyckats bli ovänner med båda sina stora grannländer Canada och USA, stora delar av Asia-Pacific området, samt hela den muslimska världen. Jag är i sanning imponerad.   Man får anta att EU står på tur inför kommande vecka.

 

"Make America Great Again" . :lol: :rotfl:

 

Får skruva upp takten i bygget av "Fort Spooncreek". Kanske behöver man addera en bunker...:skull:

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev John Khonken:

Visst är det härligt.

 

Varför tycker du det? Det var ju Bilderbergruppen som såg till att han blev vald hävdade du ju när det begav sig. Och dom gillar du väl inte?

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev John Khonken:

Visst är det härligt.

Härligt? Något som hade varit härligt för USA är om han ändrade vapenlagarna i sitt eget land för att "make America great again". Men så tuff är han inte.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev John Khonken:

 Bra det visste jag inte.  Den helige får man inte kritisera. För hans hudfärg

Besynnerligt, har aldrig sett några förbud mot det. Trump däremot verkar ha många synpunkter på hur pressen ska skriva.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Fredman:

Besynnerligt, har aldrig sett några förbud mot det. Trump däremot verkar ha många synpunkter på hur pressen ska skriva.

 

Jag tror att Khonken i sin lyckorus över Trump har blandat ihop färgkoderna, det är orange som är hudfärgen som gör att man inte får kritisera en, och små händer. ;) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att Trump gör helt rätt. Han kan skit i vad PK eliten tycker, eftersom han fick folkets röst att styra landet. Om man tittar på de åtta år som Obama styrde så skapade han IS, krig och flyktingsvågen. Då var de inga som skrek högt av Pk eliten. 

Jag tro att Världen kommer att bli mycket tryggare med Trump och Putin.

Ändrades av Imperiale
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev spooncreek:

 

Varför tycker du det? Det var ju Bilderbergruppen som såg till att han blev vald hävdade du ju när det begav sig. Och dom gillar du väl inte?

Spooncreek

B-gruppen har redan fått vad dom var ute efter. Så Trumpen måste också hålla sig väl med B-gruppen. Det borde du veta.  Jag gillar inte B-gruppens mörka makt. Jag gillar inte människor som arbetar I bakrunden. Utan star för sina åsikter

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev John Khonken:

Spooncreek

B-gruppen har redan fått vad dom var ute efter. Så Trumpen måste också hålla sig väl med B-gruppen. Det borde du veta.  Jag gillar inte B-gruppens mörka makt. Jag gillar inte människor som arbetar I bakrunden. Utan star för sina åsikter

 

Det svaret gav mig ingenting. Med din syn på världen, där vad du kallar för "mörka makter" till och med kontrollerar hur vi röstar så måste ju hela livet vara helt hopplöst? Trump är de "mörka makternas" marionett, alltså måste ju det han genomför nu ingå i deras stora plan att....ja, att vaddå? Förgöra världen eller vad är slutmålet tror du, som har sådan stor insikt i Bilderbergruppen och andra "mörka makter"?  Ett nytt världskrig? Du kan väl vara schysst och dela med dig till dina MPR-fränder så vi vet vad som väntar och kan förbereda oss.

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Imperiale:

Obama styrde så skapade han IS, krig och flyktingsvågen. Då var de inga som skrek högt av Pk eliten. 

Jag tro att Världen kommer att bli mycket tryggare med Trump och Putin.

Hmm Irakkriget som startade mycke av eländet i området startades ju av Bush  den yngre men det är väll "Fake facts"

Sen han stoppar all  inresa från en del MÖ lkänder men den stora Boven Saudi drabas inte!!!

Vad har ni Trumpister för  bortförklaring till detta ????

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev hasseryd:

Hmm Irakkriget som startade mycke av eländet i området startades ju av Bush  den yngre men det är väll "Fake facts"

Sen han stoppar all  inresa från en del MÖ lkänder men den stora Boven Saudi drabas inte!!!

Vad har ni Trumpister för  bortförklaring till detta ????

Hej

Nej några bortförklaringar kommer säkert Trump med i form av alternativa sanningar. Det är ju faktiskt så att Trump äger

hotel , mmmmm i Saudi .Därav undantaget.

Till Imperiale 

Betr. Irakkriget så finns det inga tvivel idag utan att det startades av Bush med hjälp av Tony B.

År 2008 skrev Bush under ett dokument att ALL amerikansk trupp skulle vara ute ur IRAK före 2011s utgång.

Då uppstod ett vakuum i Irak då krigsmakten inte var beredd på den upprustning som kalifaten hade byggt upp

IS byggdes upp och fick härja alldeles för länge innan världen vakande

Persistant

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inget nytt att politiker försöker klara sig undan med div. lögner då och då, men de brukar ju ändå skämmas lite när de blir påkomna.
När Trump vann valet så var det någon som frågade honom om han ändå inte ångrade lite av de lög... förlåt, alternativa fakta han levererat under valrörelsen?
"Nä varför det, jag vann ju!"
Karln är helt enkelt ett omoget svin.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev hasseryd:

Hmm Irakkriget som startade mycke av eländet i området startades ju av Bush  den yngre men det är väll "Fake facts"

Sen han stoppar all  inresa från en del MÖ lkänder men den stora Boven Saudi drabas inte!!!

Vad har ni Trumpister för  bortförklaring till detta ????

Hörde en intressant fundering angående Saudi och deras fortsatta tillåtelse att resa in i USA idag.

 

"Tänk om Trump bara vill bevisa att det är Saudierna som är de värsta terroristerna?

Så snart nästa terrordåd visar sej vara från inresta Saudier, så kan USA överfalla dem, och sno den oljan också!"

 

Jag låter källan vara anonym.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hasseryd!

 

Bush startade Irak kriget. Men de som händer därefter är mycket intressant!

IS var en obetydlig och liten rebellgrupp under ett annat namn innan Obama ställde till det!!!

Han”Obama” dra tillbaka sin militär från Irak och där med låter IS få fritt spel utrymme att utöka sina landområde, eftersom den Irakiska armén inte klara av att slås ensamma mot dessa.

De andra som händer är att Obama uppmuntra rebellerna i Syrien att störta regimen och där med skaffar sig ännu mer landområden att utöka sitt kalifat med.

Hänger ni inte alls med!

Jag hoppas att historien kommer att skrivas om när alla Obama vänliga anhängare har förpassat till pensionering. 

Ändrades av Imperiale
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev spooncreek:

 

Det svaret gav mig ingenting. Med din syn på världen, där vad du kallar för "mörka makter" till och med kontrollerar hur vi röstar så måste ju hela livet vara helt hopplöst? Trump är de "mörka makternas" marionett, alltså måste ju det han genomför nu ingå i deras stora plan att....ja, att vaddå? Förgöra världen eller vad är slutmålet tror du, som har sådan stor insikt i Bilderbergruppen och andra "mörka makter"?  Ett nytt världskrig? Du kan väl vara schysst och dela med dig till dina MPR-fränder så vi vet vad som väntar och kan förbereda oss.

 

 

Nu lägger du dina tankar I min mun.  Det finns mycket diskutioner om Clitons vinn över Sanders. Det kan du leta reda på själv. Trumpen är en människa som står på människornas sida. Men även en sådan person måste för sin egen chans att förverkliga det han vill. Göra Amerike great igen. Göra avsteg. Kallas politik. Förgöra världen ville cliton. Hittills verkar Trumpen jobba för fred I världen . Det får vi hoppas på.

Vad vill du själv. Vad tycker du om B-gruppen. 

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

Hasseryd!

 

Bush startade Irak kriget. Men de som händer därefter är mycket intressant!

IS var en obetydlig och liten rebellgrupp under ett annat namn innan Obama ställde till det!!!

Han”Obama” dra tillbaka sin militär från Irak och där med låter IS få fritt spel utrymme att utöka sina landområde, eftersom den Irakiska armén inte klara av att slås ensamma mot dessa.

De andra som händer är att Obama uppmuntra rebellerna i Syrien att störta regimen och där med skaffar sig ännu mer landområden att utöka sitt kalifat med.

Hänger ni inte alls med!

Jag hoppas att historien kommer att skrivas om när alla Obama vänliga anhängare har förpassat till pensionering. 



Nu är det inte riktigt så det gick till.
Efter att bush åå falska grunder invaderat irak.Då tillsatte han en civil person som under övergången fick styra irak. Vad den personen gjorde i strid med vad vissa rådgivare rått honom om. Var att jan sparkade i proncip hela den irakiska armen. Det var ur detta som al quaida startade.
Då arbetslösa soldater blev anti.

Detta i sig startade senare arabiska våren. Där usa gjorde misstag 2 och gick in i libyen.
Hade man skött iran och låtit sadam vara från början. Så hade troligtvis våran värld sett mycket säkrare ut.


Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev janne_h:

Detta i sig startade senare arabiska våren. Där usa gjorde misstag 2 och gick in i libyen.
Hade man skött iran och låtit sadam vara från början. Så hade troligtvis våran värld sett mycket säkrare ut.

USA (Bränd efter Irak) var välldigt Passiv i Libyen under upproret där. Det var väll Frankrike/Italien........ och hmm Svenska JAS som var pådrivande där.

Att hjälpa till i den "Arabiska Våren" var det väll nästan konsensus om i EU/NATO

Det var väll svårt 2011 att tänka anorlunda, Demokratirörelse i uppror mot Despotiska/Grymma Diktaturer men det är ju lätt att vara efterklok.

Man kan ju tycka att CIA mfl borde ha inset det men.......

Men det är klart att kriget mot Irak öpnade "Pandoras Ask" och det är nog så att utan Irakkriget skulle det vara mycket lugnare i MÖ

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Batting:

Det är inget nytt att politiker försöker klara sig undan med div. lögner då och då, men de brukar ju ändå skämmas lite när de blir påkomna.
När Trump vann valet så var det någon som frågade honom om han ändå inte ångrade lite av de lög... förlåt, alternativa fakta han levererat under valrörelsen?
"Nä varför det, jag vann ju!"
Karln är helt enkelt ett omoget svin.

håller med, men vad ska man säga om dom ca 48% som röstade på honom? omogna kultingar?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-01-26 at 00:17, skrev Tommy:

Håller med!

 

Det är tyvärr en del svenska politiker som offentligt önskat att USAs demokratiskt valda President blir mördad, och de sitter kvar, i det Social demokratiska partiet...

 

Vilka idi*ter!

 

 

MVH Tommy

 

Det sossesvinet tog sitt förnuft till fånga och avgick självmant som det hette, och det borde ju resten också göra.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Imperiale:

Hasseryd!

 

Bush startade Irak kriget. Men de som händer därefter är mycket intressant!

IS var en obetydlig och liten rebellgrupp under ett annat namn innan Obama ställde till det!!!

Han”Obama” dra tillbaka sin militär från Irak och där med låter IS få fritt spel utrymme att utöka sina landområde, eftersom den Irakiska armén inte klara av att slås ensamma mot dessa.

De andra som händer är att Obama uppmuntra rebellerna i Syrien att störta regimen och där med skaffar sig ännu mer landområden att utöka sitt kalifat med.

Hänger ni inte alls med!

Jag hoppas att historien kommer att skrivas om när alla Obama vänliga anhängare har förpassat till pensionering. 

Hej

Läs på . Bush undertecknade ett dokument 2008 att ALL AMERIKANSK TRUPP OCH RÅDGIVARE SKULLE VARA UTE UR IRAK FÖRE 

UTGÅNGEN AV 2011 . DVS HAN BESTÄMDE VAD EN BLIVANDE PRESIDENT HADE ATT GÖRA .

LÄS PÅ INNAN DU KOMMER MED FAKTA

Jag är ingen anhängare av OBAMA men en person som inte hänför mig åt ALTERNATIVA historiebeskrivningar

Persistant

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...