Jump to content
IGNORERAD

Stor explosion vid Erawan-shrine Bangkok


lauri

Recommended Posts

Har släppts bilder på den misstänkte nu, tycker inte han ser ut som en thailändare. Påminner om Bostonbombaren, för några år sen var det väl en iranie som lyckades detonera bort sina ben i Bangkok.

Jag har bara sett videon på han som lämnade ryggsäcken. Tycker han ser asiatisk ut. Skickat från min HTC M8.
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 279
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    29

  • turisten

    25

  • MaiChai

    23

  • Khun Ken

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Thailand utvisade Uhrigurer till Kina för ett tag sedan. Jag tror att man skall titta åt det hållet. 

Ändrades av Khun Ken
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bara sett videon på han som lämnade ryggsäcken. Tycker han ser asiatisk ut. Skickat från min HTC M8.

Ja asiat är ju brett, Iran är Asien, det enda man kan säga säkert är att det är en ung kille

Ändrades av Rave on
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja asiat är ju brett, Iran är Asien

Jo, det vet jag. Men inte ser han iranska ut? Tänkte mer åt Sydostasien. Skickat från min HTC M8.
Link to comment
Dela på andra sajter

Det va ju en snygg omskrivning!

 

Var det idi*terna som hade tillverkat bomberna också?

Svårt att avgöra, men de har provat tillverka bomber tidigare med mindre lyckat resultat-för idi*terna då alltså...

http://www.smh.com.au//breaking-news-world/Thailand-blames-red-shirts-for-deadly-bomb-blast-20101006-1678b.html

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, det vet jag. Men inte ser han iranska ut? Tänkte mer åt Sydostasien. Skickat från min HTC M8.

Tycker också han ser ut som en vanlig sydostasiat-väldigt ung ser han också ut att vara. 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

EDIT: raderat av Loikkari

Ändrades av Loikkari
Fel och för mycket speckulation
Link to comment
Dela på andra sajter

 

Men det är sanning, ingen spekulation!

Din o några tills våta dröm möjligtvis!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Din o några tills våta dröm möjligtvis!

Ok, för att återgå till det där med smaklösheter så var väl detta knappast någon höjdare. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, för att återgå till det där med smaklösheter så var väl detta knappast någon höjdare. 

Det va inte avsett som det heller emedan det var helt personriktat!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det va inte avsett som det heller emedan det var helt personriktat!

Ok, så dina egna "förhållningsorder" gäller alltså inte dig själv?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, så dina egna "förhållningsorder" gäller alltså inte dig själv?

Jo, men ibland är det så jävla korkade inlägg att man blir smittad till återfall, Sorry!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men ibland är det så jävla korkade inlägg att man blir smittad till återfall, Sorry!

Kanske, men du skrev att det "påstods" att de röda jublade vid nyheten att rödskjortorna dödat dom små barnen, vilket kan tolkas som att du ifrågasatte detta. Prutten gjorde därmed ett påpekande att detta rörde sig om relevanta fakta, vilket enligt min mening inte var det minsta korkat.   

Link to comment
Dela på andra sajter

http://news.voicetv.co.th/Thailand/246945.html

Någon som kan översätta? Försöker de få det till att det är "Bostonbombaren" som har bombat? Varför bild på han? Frågade en thai och hon sa att det är han som har gjort det. Ja, han i på övervakningskameran kan nog stämma sa jag, men inte "Bostonbombaren"... "Yes same man" fick jag som svar. SUCK!

boston.jpg

Ändrades av swedenfarang

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske, men du skrev att det "påstods" att de röda jublade vid nyheten att rödskjortorna dödat dom små barnen, vilket kan tolkas som att du ifrågasatte detta. Prutten gjorde därmed ett påpekande att detta rörde sig om relevanta fakta, vilket enligt min mening inte var det minsta korkat.   

Detta är ju så befängt att det inte ens skulle behöva besvaras, menar du på fullaste allvar att bara för att någon är "röd" i sin politiska övertygelse jublar han när barn dör i våldsamheter anstiftade av upprorsmakare, nu får du väl ändå tänka om!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst, ofta är det så, men nu var det ju KhunKens smaklösa karma till den som påstod att de röda jublar när barn dör jag reagerade på!

Går du verkligen in och granskar vem som ger karma till vem och dessutom bedömer om det var en korrekt karmagåva eller ej :-)

Djupt imponerad av hur seriöst du tar ditt forumsdeltagande!

Link to comment
Dela på andra sajter

http://news.voicetv.co.th/Thailand/246945.html

Någon som kan översätta? Försöker de få det till att det är "Bostonbombaren" som har bombat? Varför bild på han? Frågade en thai och hon sa att det är han som har gjort det. Ja, han i på övervakningskameran kan nog stämma sa jag, men inte "Bostonbombaren"... "Yes same man" fick jag som svar. SUCK!

boston.jpg

Jisses, Bostonbombaren  sitter under lås och bom dömd till döden. http://www.svt.se/nyheter/utrikes/bostonbombaren-doms

 

Fritz..

Ändrades av Fritz
fel

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är ju så befängt att det inte ens skulle behöva besvaras, menar du på fullaste allvar att bara för att någon är "röd" i sin politiska övertygelse jublar han när barn dör i våldsamheter anstiftade av upprorsmakare, nu får du väl ändå tänka om!

Visst är det befängt och avskyvärt, men tyvärr sant. På scenen fanns i stort sett hela UDD:s ledargarnityr. Trodde dom flesta kände till detta.

https://www.youtube.com/watch?v=74YPTIiHiro

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är ju så befängt att det inte ens skulle behöva besvaras, menar du på fullaste allvar att bara för att någon är "röd" i sin politiska övertygelse jublar han när barn dör i våldsamheter anstiftade av upprorsmakare, nu får du väl ändå tänka om!

Det verkar som att farbrorn har dåligt minne, eller inte vill minnas, hehe!  :rap:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar som att farbrorn har dåligt minne, eller inte vill minnas, hehe!  :rap:

Lägg dig i blöt så den där brakskiten du bär på löses upp!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu tycker jag att tråden spårar ut. det finns andra trådar skriva på istället prata om detta. Skickat från min P6000 5.0 01 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Kanske, men du skrev att det "påstods" att de röda jublade vid nyheten att rödskjortorna dödat dom små barnen, vilket kan tolkas som att du ifrågasatte detta. Prutten gjorde därmed ett påpekande att detta rörde sig om relevanta fakta, vilket enligt min mening inte var det minsta korkat.   

Hej

Tycker du att sånt trams passar i en tråd som denna, ni borde visa lite respekt för dom som har drabbats och ta hänsyn till dom på forumet som är seriöst intresserade av det som faktiskt har skett.

Mvh Isan lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Går du verkligen in och granskar vem som ger karma till vem och dessutom bedömer om det var en korrekt karmagåva eller ej :-)

Djupt imponerad av hur seriöst du tar ditt forumsdeltagande!

Hej

Skulle det var märkligt på något sätt att en människa med förnuftet i behåll undrar vad för sorts individer som visar sitt stöd genom att karma till någon som kommer med helt befängda påståenden i en ovanligt viktig, tragisk och aktuell tråd som denna?

Man borde naturligtvis inte uppmuntra såna här vettlösa och helt ovidkommande inlägg i en tråd som denna utan ta avstånd ifrån dom och försöka föra in diskussionen på rätt spår igen

Mvh isan lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Tycker du att sånt trams passar i en tråd som denna, ni borde visa lite respekt för dom som har drabbats och ta hänsyn till dom på forumet som är seriöst intresserade av det som faktiskt har skett.

Mvh Isan lover

Hm, själv tycker jag att mordet på små barn är oerhört tragiskt. Att UDD:s ledning står på en scen och jublar inför en hängiven mobb av rödskjortor inför dessa småbarnsmord är oerhört smaklöst. Du tycker det är trams?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...