Jump to content
IGNORERAD

" Vägverket i Nakhon Phanom ".


stefan5300

Recommended Posts

Nu har gubbarna på vägverket i Nakhon Phanom tänkt till igenthinking-smiley-face-clip-art-448755.thu.

Får man köra eller ska man stanna om man följer reglerna riktigt i denna 3-vägskorsning med avtag åt högerimages_(1).thumb.jpg.5e2fc312ef5a5447d7c.

Ljusen är placerade i mitten över en 2- filig väg 

002.thumb.JPG.18111e806442e31b6c115a840c

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, det lär ju orsaka lite huvudbry när första smällen kommit i alla fall.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Står klart och tydligt (på thailändska) att man ska köra rakt, men man får inte svänga höger än.

I körkortsboken.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

I vad?

A fan, det är for tidigt på morgon, knapprade på tangentbordet innan jag kopplade i hjärnan3d-confused-smiley-emoticon-14427856.thu

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gor det säkert men jag har inte kort så mycket bil i landet så att jag har tänkt på det. 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rött och grönt samtidigt är ju lite förvirrande i alla fall. Har sett såna i Sverige och då är rött bortplockat.

Tja, jag har inte thaiändskt körkort så jag vetefan. Kanske man förstår det bättre på plats.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gor det säkert men jag har inte kort så mycket bil i landet så att jag har tänkt på det. 

Jo, man tycker att eftersom de ändå tydligen har pilar, varför inte använda dem på rätt sätt? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, man tycker att eftersom de ändå tydligen har pilar, varför inte använda dem på rätt sätt? :)

De hade nog inga ljus med pilar på sitt foråd, så de tog nog vad som fanns.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...