Jump to content
IGNORERAD

Pattayas snuskigaste ställe


soi covboy

Recommended Posts

  • Svar 157
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • heno

    16

  • Sam sip sam

    14

  • kenneth073

    12

  • swedenfarang

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

låter som X-zone. Gick ni upp en trappa?

hahaha .. kolla vilken tändare jag har då ! från 2009 tror jag den är ! nog min äldsta tändare faktiskt ! 

 

IMG_20150813_161922.jpg

.-' henke

Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha .. kolla vilken tändare jag har då ! från 2009 tror jag den är ! nog min äldsta tändare faktiskt ! 

 

IMG_20150813_161922.jpg

Come,on baby light my fire..................................classiskt eller magiskt!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Come,on baby light my fire..................................classiskt eller magiskt!

magiskt ;) uppfattade inte stället så jättesunkigt .. eller jo .. när ena tjejen började köra upp en changflaska i fifi och skaka så det skummade som fan och snubben bredvid mig får det som kommer ut i ett glas och dricker upp det så vart lite väl magstarkt kanske .. men inte sunkigt ! jösses .. jag tror aldrig jag kommer glömma den synen !  

.-' henke

Link to comment
Dela på andra sajter

magiskt ;) uppfattade inte stället så jättesunkigt .. eller jo .. när ena tjejen började köra upp en changflaska i fifi och skaka så det skummade som fan och snubben bredvid mig får det som kommer ut i ett glas och dricker upp det så vart lite väl magstarkt kanske .. men inte sunkigt ! jösses .. jag tror aldrig jag kommer glömma den synen !  

mmmmm.. ölen smakade lite ljummet.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Älskade X-zone och Private dancer.

Älskar Windmill+Baby doll a go go och King kong på soi 6.

Dessa ställen är så härligt vulgära när man är lagom toppad.

Rekommenderas starkt.

 

Ändrades av Ken
Link to comment
Dela på andra sajter

Jasmine på Sexan var riktigt sunkigt och snuskigt också..

Där fick man vara med och natta tjejerna efter sangsom fyllorna..

 

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

ingen som varit in på Devills Den?

det är ju ett svenskställe eller var åtminstone var en svensk som startade upp det 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har inte varit där men vi gjorde en "home delivery" från hemsidan deras. Helt okej. Blir säkert repris i december :D:)

har aldrig varit inne ,men en dam som jag kännt i några år som jobbar där  brukar komma och besöka mig efter arbetstiden slut ,tur att dom stänger tidigt 

Screenshot_2015-08-13-11-38-24.png

Link to comment
Dela på andra sajter

har aldrig varit inne ,men en dam som jag kännt i några år som jobbar där  brukar komma och besöka mig efter arbetstiden slut ,tur att dom stänger tidigt 

Screenshot_2015-08-13-11-38-24.png

Har du kört tradare i Pattis också??Du har ju varit på alla fina ställen där.:big_smile:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

det är ju ett svenskställe eller var åtminstone var en svensk som startade upp det 

Svenskställe?
Det var fransmannen Marc från Eden Club i Bangkok tillsamman med sin kollega
Francis som startade Eden Club i Pattaya.
Francis dog senare innan det blev Hells Club och nu Devils Den. Vem som köpte det när han dog vet jag inte men eftersom Marc hade
fullt upp med sitt i BKK så kunde inte han driva även det i Pattis.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Svenskställe?Det var fransmannen Marc från Eden Club i Bangkok tillsamman med sin kollega Francis som startade Eden Club i Pattaya.
Francis dog senare innan det blev Hells Club och nu Devils Den. Vem som köpte det när han dog vet jag inte men eftersom Marc hade
fullt upp med sitt i BKK så kunde inte han driva även det i Pattis.

//Broskan

Har för mig, att dom hade gynekologstolar i början..

Gick öven spela biljard, om jag inte minns helt fel...

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Svenskställe?Det var fransmannen Marc från Eden Club i Bangkok tillsamman med sin kollega Francis som startade Eden Club i Pattaya.
Francis dog senare innan det blev Hells Club och nu Devils Den. Vem som köpte det när han dog vet jag inte men eftersom Marc hade
fullt upp med sitt i BKK så kunde inte han driva även det i Pattis.

//Broskan

det var en svensk inblandad i Pattaya ,jo jag vet att edenfolket ligger bakom och svensjrn har förvisso ett franskliknade namn men pratar svenska flytande 

Link to comment
Dela på andra sajter

har aldrig varit inne ,men en dam som jag kännt i några år som jobbar där  brukar komma och besöka mig efter arbetstiden slut ,tur att dom stänger tidigt 

Screenshot_2015-08-13-11-38-24.png

Du som är sextiotaggare, kan inte du berätta hur man för sig i Pattaya, tydligen så får du k**lla fast att du är gammal och fet, vilket ställe är bäst i Pattaya?

Ursäkta OffTopic, får du nåt k**lla i Sverige någon gång?

Inget elakt, bara nyfiken? Varför åker du till Pattaya. Det är väl inte föra att laga mat?

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du som är sextiotaggare, kan inte du berätta hur man för sig i Pattaya, tydligen så får du k**lla fast att du är gammal och fet, vilket ställe är bäst i Pattaya?

Ursäkta OffTopic, får du nåt k**lla i Sverige någon gång?

Inget elakt, bara nyfiken? Varför åker du till Pattaya. Det är väl inte föra att laga mat?

Dags att beställa tid hos hjärnskrynklaren igen. Han är säker tillbaka efter semestern nu

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

det var en svensk inblandad i Pattaya ,jo jag vet att edenfolket ligger bakom och svensjrn har förvisso ett franskliknade namn men pratar svenska flytande 

Ok om det är Francis du kallar för svensk så dog han kring nyår 2006/2007

Dom som driver det nu ser ju ut som några riktiga street fighters den ena ser halv thai ut och en kanske är britt, bara en gissning.

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Svenskställe?Det var fransmannen Marc från Eden Club i Bangkok tillsamman med sin kollega Francis som startade Eden Club i Pattaya.
Francis dog senare innan det blev Hells Club och nu Devils Den. Vem som köpte det när han dog vet jag inte men eftersom Marc hade
fullt upp med sitt i BKK så kunde inte han driva även det i Pattis.

//Broskan

Marc/Antonio Banderas...?

Link to comment
Dela på andra sajter

det var en svensk inblandad i Pattaya ,jo jag vet att edenfolket ligger bakom och svensjrn har förvisso ett franskliknade namn men pratar svenska flytande 

om jag inte minns fel så var svensken inblandad när det hette Hells club 

Link to comment
Dela på andra sajter

Du som är sextiotaggare, kan inte du berätta hur man för sig i Pattaya, tydligen så får du k**lla fast att du är gammal och fet, vilket ställe är bäst i Pattaya?

Ursäkta OffTopic, får du nåt k**lla i Sverige någon gång?

Inget elakt, bara nyfiken? Varför åker du till Pattaya. Det är väl inte föra att laga mat?

Sorry hade jag varit en doktor kanske jag kunnat hjälpa dig för dina åkommor men troligen inte då heller 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

har aldrig frågat vad ägaren heter, mer intreserad av flickorna.

Pluspoäng till 33 för det är alltid en av ägarna som snackar svenska..

puss

erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Lolitas har gynstolar, Lolitas låg på Soi Metro förrut men finns nuförtiden på Chaloem Phrakiat 25 (svänger in vid Oasis mot 3.rd.) Devils Den har gunga och annat roligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

har aldrig frågat vad ägaren heter, mer intreserad av flickorna.

Pluspoäng till 33 för det är alltid en av ägarna som snackar svenska..

puss

erkki

ja Managern på lolitas när dom öppnade i Pattaya  pratade Svenska efter ett antal år i Sverige,han var manager på corleones i bkk innan han kom till Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

33an du ock L-K kan väl gajjda oss i vinter :haha: skulle vara en trevilg tur:matrix:  Med vänlig hälsning från en som endast sett snygga ben utanför maitans soi

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...