Jump to content
IGNORERAD

Pattayas snuskigaste ställe


soi covboy

Recommended Posts

ja Managern på lolitas när dom öppnade i Pattaya  pratade Svenska efter ett antal år i Sverige,han var manager på corleones i bkk innan han kom till Pattaya

jag är nästan helt 100% på att ena killen som var med och drev corelones ( runt 2009 ) var svensk/norrman .. kan även var värmlänning men då är man väl någon jävla hybrid ! var mycket bättre då än det är nu med ' soi 8 ' även om jag alltid brukar gå dit sista dagen för några pints torrcider. 

men åter till SUNKHAK i pattis ! 

.-' henke

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 157
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • heno

    16

  • Sam sip sam

    14

  • kenneth073

    12

  • swedenfarang

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Är inte hela Pattaya med omnejd snuskigt och låg kvalitet? Förutom några höjdar restauranger. 

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Bildtråd tack med riktig snusk:sweat:

Var på ett ställe 2003 som enda kund men hade en vän som jobbat där förut.

Det var häftig  fick hålla i en ballong som de sköt sönder med ___ mm men kommer inte ihåg namnet på stället.

Kostade mig bara en öl för vännen ville bara hälsa på.

Gav säkert dricks för besväret.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

nu såg jag ju vad tråden handlade om ! SNUSKIGASTE ställe och inte SUNKIGASTE ställe ... hehe .. nu vet jag inte riktigt vart jag ska börja ;) har ju trott att det handlade om sunkställen så jag fatta inte riktigt varför x-zone kom upp hahaha

.-' henke

Link to comment
Dela på andra sajter

hutlösa 100 bath/natten ville dom ha för detta rum på Pattaya Tai... men va fan, jag borde köpt en burk vitfärg å hyrt en målare så skulle man

lätt klarat av att bo där ....:big_smile:

DSCN1282.thumb.JPG.68869b95c92b57018ef95

 

Link to comment
Dela på andra sajter

hutlösa 100 bath/natten ville dom ha för detta rum på Pattaya Tai... men va fan, jag borde köpt en burk vitfärg å hyrt en målare så skulle man

lätt klarat av att bo där ....:big_smile:

DSCN1282.thumb.JPG.68869b95c92b57018ef95

 

Något i Kitungmakmak,s prisklass...  :)

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

hutlösa 100 bath/natten ville dom ha för detta rum på Pattaya Tai... men va fan, jag borde köpt en burk vitfärg å hyrt en målare så skulle man

lätt klarat av att bo där ....:big_smile:

DSCN1282.thumb.JPG.68869b95c92b57018ef95

 

såna rum har jag varit i många gånger... Allt från 5 till 30 min beroende på dagsformen :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

såna rum har jag varit i många gånger... Allt från 5 till 30 min beroende på dagsformen :)

ojaa t.o.m bra mycket värre, .. här var det bara dygns hyra som gällde.

Link to comment
Dela på andra sajter

Devils Den är helt klart det värsta stället jag varit på.

Kom dit och tog en pilsner i baren innan ägaren "klappade i händerna" och han började jämföra tjejerna med grisarna på sin pigfarm som han hade nånstans i Issan.

Han tyckte att grisarna var enklare att sköta! Sjyst människosyn, blev bara en Chang där.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Något i Kitungmakmak,s prisklass...  :)

 

Rock on!

Lyxklass, klart bättre än mina garage i kambodja.

Men min lilla etta kanske ni kommer ihåg ???

Thailand_2015_1050.thumb.JPG.26bc1894d1d

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Billion Bar ligger helt klart i kategorin grisbar fy fan va det luktar kattpiss där från bar och ända upp till 3e våningen.
Nu har jag inte varit in på många år men tittade in i våras och det såg inte sanerat ut än.

//Broskan

BlueBillion lukta  House lukta kattpiss.Billion lukta annat.Min uppfattning

 

Link to comment
Dela på andra sajter

hutlösa 100 bath/natten ville dom ha för detta rum på Pattaya Tai... men va fan, jag borde köpt en burk vitfärg å hyrt en målare så skulle man

lätt klarat av att bo där ....:big_smile:

DSCN1282.thumb.JPG.68869b95c92b57018ef95

 

Hamnoi är en hyvens grabb,han fixar det på en dag eller två för en rimlig penning:559bdc4396eca_enjoyingmahplaylist:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

hutlösa 100 bath/natten ville dom ha för detta rum på Pattaya Tai... men va fan, jag borde köpt en burk vitfärg å hyrt en målare så skulle man

lätt klarat av att bo där ....:big_smile:

DSCN1282.thumb.JPG.68869b95c92b57018ef95

 

Fy faaan, man borde skämmas om man som hyfsat välbetald västerlänning släpar med stackars damer till såna råtthål, hoppas du betalade förinihelvete bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Säkert damerna som reka stället.Money talks

 

Fy faaan, man borde skämmas om man som hyfsat välbetald västerlänning släpar med stackars damer till såna råtthål, hoppas du betalade förinihelvete bra.

Fy faaan, man borde skämmas om man som hyfsat välbetald västerlänning släpar med stackars damer till såna råtthål, hoppas du betalade förinihelvete bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

såna rum har jag varit i många gånger... Allt från 5 till 30 min beroende på dagsformen :)

Ja snorren har ju inga ögonemoticonblog.thumb.jpeg.67adaae71f537afb

Var på ett liknande ställe i Angeles city i Filippinerna som hette Fire Empire, där var sängen så dålig att fjädrarna gått igenom tyget på ett par ställen.

Synd att man inte hade digitalkamera på den tiden.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja snorren har ju inga ögonemoticonblog.thumb.jpeg.67adaae71f537afb

Var på ett liknande ställe i Angeles city i Filippinerna som hette Fire Empire, där var sängen så dålig att fjädrarna gått igenom tyget på ett par ställen.

Synd att man inte hade digitalkamera på den tiden.

Finns även i risbyn, THB 100 och damerna (om man nu kan kalla dom det) som står utanför i "freelancecorner" borde inte kosta mer dom heller. 

På dagarna trampar man i motorolja då det är en Tuctucverkstad i hörnan, på kvällarna får man vara mer försiktig med var man sätter fötterna!

 

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy faaan, man borde skämmas om man som hyfsat välbetald västerlänning släpar med stackars damer till såna råtthål, hoppas du betalade förinihelvete bra.

Det brukar vara tvärtom,, damerna som släpar mig till såna råtthål. Bla till PS guesthouse på soi 13/1 eller nån ställe på 2. rd nära Apex

Link to comment
Dela på andra sajter

Det brukar vara tvärtom,, damerna som släpar mig till såna råtthål. Bla till PS guesthouse på soi 13/1 eller nån ställe på 2. rd nära Apex

Vad kostar P.S Guesthouse nu for tiden, bodde där forsta gången 1988, betalade 2-300 Baht.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad kostar P.S Guesthouse nu for tiden, bodde där forsta gången 1988, betalade 2-300 Baht.

Har varit 200 THB för två timmar, inkl handduk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Peter Hultgren

Finns även i risbyn, THB 100 och damerna (om man nu kan kalla dom det) som står utanför i "freelancecorner" borde inte kosta mer dom heller. 

På dagarna trampar man i motorolja då det är en Tuctucverkstad i hörnan, på kvällarna får man vara mer försiktig med var man sätter fötterna!

 

Damerna som brukar var i hörnan är väl knappt värda en hundring, skulle vilja ha bra betalt för att gå med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte hela Pattaya med omnejd snuskigt och låg kvalitet? Förutom några höjdar restauranger. 

Chan2014

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag är nästan helt 100% på att ena killen som var med och drev corelones ( runt 2009 ) var svensk/norrman .. kan även var värmlänning men då är man väl någon jävla hybrid ! var mycket bättre då än det är nu med ' soi 8 ' även om jag alltid brukar gå dit sista dagen för några pints torrcider. 

men åter till SUNKHAK i pattis ! 

Om man är en värmlänning så är man en jävla hybrid?

Tänk efter vad det är du skriver din jävla fetnolla

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...