Jump to content
IGNORERAD

Pattayas snuskigaste ställe


soi covboy

Recommended Posts

Nja en käftsmäll är väl inget om mot att sparka sönder skallen?

 

Sant, men vi kan väl enas om att du slängde iväg "första smällen".

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 157
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • heno

    16

  • Sam sip sam

    14

  • kenneth073

    12

  • swedenfarang

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag också framfôr allt chefen I udon Men vi kör ett race när vi ses ! Lycka till juniot Sent from my Nexus 9 using Tapatalk

Ok Gruppkramar dårå

Link to comment
Dela på andra sajter

Sant, men vi kan väl enas om att du slängde iväg "första smällen".

Det var han som kallade guds folk "värmlänningar" för hybrider....:sure:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok Gruppkramar dårå

Men seriöst , bor du I Stockholm så kör vi! Var länge sen jag fick slåss lite spontant Sent from my Nexus 9 using Tapatalk

.-' henke

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skulle jag bo där i obygden.

Ok slänger mig också i bilen så möts vi i Karlskoga eller Örebro

 

Link to comment
Dela på andra sajter

För fan kamma till er, börjar bli liiite pinsamt nu:waaaht:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

För fan kamma till er, börjar bli liiite pinsamt nu:waaaht:

Intressant,

Nån kan väl öppna ett forum för os säljare, suki suki 1 dolla

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant,

Nån kan väl öppna ett forum för os säljare, suki suki 1 dolla

Nja, en hundring vill jag allt ha, men då är det inte barbacka:rap:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, en hundring vill jag allt ha, men då är det inte barbacka:rap:

Hmm front or back?:559bdc285a842_kaboom:

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovisst, så länge det inte finns någon standard som reglerar tycker vi olika, du hör tydligen till den skaran som tycker Pattaya håller hög kvalitet.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som har varit på ett s.k 10 Bahts badställe? Förra året blev jag medtagen till Darkside av mina polare. Minns inte namnet men ägdes av någon mc klubb. Swimmingpool inomhus. Med stora soffor placerade runt poolen. Vi växlade varsin 1000 bahtare till 10 bahtare. Brudarna klädde av sig nakna,vi kastade mynten i poolen. Brudarna dök efter mynten. Blev en trevlig stund. Vi badade med tjejerna,såg att några av tjejerna var duktiga på att hålla andan när dom kollade om polarnas s.k snorklar var hårda och funktionsdugliga under vattnet. Då jag är gift så pysslar jag inte med sådant!!! Var en skitkul eftermiddag och kanontrevliga tjejer och personal.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som har varit på ett s.k 10 Bahts badställe? Förra året blev jag medtagen till Darkside av mina polare. Minns inte namnet men ägdes av någon mc klubb. Swimmingpool inomhus. Med stora soffor placerade runt poolen. Vi växlade varsin 1000 bahtare till 10 bahtare. Brudarna klädde av sig nakna,vi kastade mynten i poolen. Brudarna dök efter mynten. Blev en trevlig stund. Vi badade med tjejerna,såg att några av tjejerna var duktiga på att hålla andan när dom kollade om polarnas s.k snorklar var hårda och funktionsdugliga under vattnet. Då jag är gift så pysslar jag inte med sådant!!! Var en skitkul eftermiddag och kanontrevliga tjejer och personal.

 

Det är White Oyster du pratar om, Gremium MC som tagit över.
Hette Black Pearl förut. 
Jo det plaskas hejvilt ibland där, tom i jacuzzin...  :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovisst, så länge det inte finns någon standard som reglerar tycker vi olika, du hör tydligen till den skaran som tycker Pattaya håller hög kvalitet.

Chan2014

Nja jag vet att det finns mycket som håller hög kvalitet i Pattaya. Att det generellt skulle vara någon sämre kvalitet på det Pattaya har att erbjuda än någon annan stans i Thailand ä nonsens.  

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skitsnack, visar bara hur inskränkt och töntig du är, se bara på hamnoi och hans jugge kompis som kallas stekarn, dom vet fan vad kvalitet är, inte fan åker dom till Pattaya.

Chan2014

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Konstruktiva inlägg som vanligt från dig. Att det finns ett större utbud på fina hotell, restauranger och takbarer i Bangkok är väl ganska naturligt.

Allvarligt talat är du så jälva dum som du gör dig på forumet eller spelar du bara ett spel. För det kan ju knappast vara så nyttigt i längden att vara så dumdryg och kaxig som dig.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja men du pratar  bra svenska ingen brytning alls ,grattis he he

Tack, har tragglat med svenskan i över 40år. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Konstruktiva inlägg som vanligt från dig. Att det finns ett större utbud på fina hotell, restauranger och takbarer i Bangkok är väl ganska naturligt.

Allvarligt talat är du så jälva dum som du gör dig på forumet eller spelar du bara ett spel. För det kan ju knappast vara så nyttigt i längden att vara så dumdryg och kaxig som dig.

Pang på rödbetan där, jag är både dumdryg och en kaxig fan, självklart är det ett spel eller du tycker detta är seriöst, vad har du själv för personlighet på forumet för du ska väl inte inbilla mej att du är ditt rätta jag här i så fall kan vi börja snacka om vem som är dryg.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Aj fan, då ber jag om ursäkt, måste ha misstagit mej på utseendet.

Chan2014

Tack för den....

Har förvisso jobbat på SKF och lirat hockey i samma lag som Arkans son men är 100% svensk i så många generationer som jag känner till.

Tur du inte kallade mig för värmlänning då hade jag blivit riktigt sne...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för den....

Har förvisso jobbat på SKF och lirat hockey i samma lag som Arkans son men är 100% svensk i så många generationer som jag känner till.

Tur du inte kallade mig för värmlänning då hade jag blivit riktigt sne...

Jag hoppas innerligt, att du inte ser dig som göteborgare heller....  :)

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...