Jump to content
IGNORERAD

Kvinnlig "pedofil".


Jive

Recommended Posts

Guest larbejo

Ledsen Nerike! Jag tror inte att detta forum är dej moget. För mycket fjantas bort,för många seriösa frågor viftas bort.Så länge detta fortgår kan man ej kalla detta forum seriöst,men det finns andra fora där du behandlas med omtanke.Tråkigt för det finns mycket bra här,men mycket som kunde göras bättre. Jag kunde presentera en hel del här men lämnar det  nu för de styrande verkar ha en speciell stil,som inte får rubbas

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 42
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nerike

    6

  • måne

    5

  • Tommy

    4

  • mancon

    3

Mest aktiva i denna tråd

Quote

När man ventilerar en sån här fråga så måste man dela in diskusionen i 3 områden.

1. vad lagen säger

2. vad andra vuxna tycker

3. vad en 13 årig grabb säger om att fått förmånen att få utlopp för sin kåthet.

jag var själv bara 13 när jag "lekte" med en 12-åring, och 15 när jag "lekte" med en 30 åring och i båda fallen så var det något mycket häftigt som jag var stolt över när det hände. Jag har inge samvetskval i dag för det som hände och jag dömmer ingen, oavsett ålder, för vad könsmogna gör.

Pedofiler förtjänar det straff som i Kina praktiseras och där släkten efteråt får räkning på en metallbit.

Tidiga Ingvar

När du skriver pedofiler, i den rödmarkerade raden, då utgår jag från att även kvinnliga pedofiler får den där metallbiten i kroppen eller huvudet :rtfm::rtfm::rtfm::rtfm:   eller är det bar manliga pedofiler som ska få metallbiten i huvudet eller kroppen :rtfm::rtfm::rtfm::rtfm: Undrar om inte vissa personer här på tråden skulle förtjäna en metallbit i en viss kroppsdel. :spiteful::spiteful::spiteful::spiteful:

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Året var 1966

Var på min klasskamrats brors 18 årsfest

då var det en som jag då tyckte skitsnygg tjej tog med upp på sovrummet och lärde mig en del om kärlekens språk.

13 bast var jag då, som vanligt på den tiden kunde man inte hålla käft så då blev man kung i skolan en hel vecka!

Martin om du läser detta så hör av dig!  Björklinge

Hette hon Martin? :bs_quesexclaim:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ledsen Nerike! Jag tror inte att detta forum är dej moget. För mycket fjantas bort,för många seriösa frågor viftas bort.Så länge detta fortgår kan man ej kalla detta forum seriöst,men det finns andra fora där du behandlas med omtanke.Tråkigt för det finns mycket bra här,men mycket som kunde göras bättre. Jag kunde presentera en hel del här men lämnar det  nu för de styrande verkar ha en speciell stil,som inte får rubbas

Tycker gott att du kan presentera dina ideer så man får sig ett gott skratt :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ledsen Nerike! Jag tror inte att detta forum är dej moget. För mycket fjantas bort,för många seriösa frågor viftas bort.Så länge detta fortgår kan man ej kalla detta forum seriöst,men det finns andra fora där du behandlas med omtanke.Tråkigt för det finns mycket bra här,men mycket som kunde göras bättre. Jag kunde presentera en hel del här men lämnar det  nu för de styrande verkar ha en speciell stil,som inte får rubbas

Skulle vara tacksam om du skrev något seriöst för en gångs skull.  :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Ja Joints! du kan väl skratta nu om du vill åt följande jag skriver.

Ja ,no buzz! Jag upplever dej som en av de största fjantarna här. Samtidigt upplever jag dej som en arrogant ,spydig,cynisk översittare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

När du skriver pedofiler, i den rödmarkerade raden, då utgår jag från att även kvinnliga pedofiler får den där metallbiten i kroppen eller huvudet :rtfm::rtfm::rtfm::rtfm:   eller är det bar manliga pedofiler som ska få metallbiten i huvudet eller kroppen :rtfm::rtfm::rtfm::rtfm: Undrar om inte vissa personer här på tråden skulle förtjäna en metallbit i en viss kroppsdel. :spiteful::spiteful::spiteful::spiteful:

:wai: gubben :wai:

Hallå Gubben,

du skrev en tidigare tråd som satte sej i mitt minne. Mycker rakt och ärligt. Du förtjänar all respekt.

Tror du kan lyfta denna tråd till en seriös nivå istället för dessa tonnårsdrömmande inlägg som saknar all respekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hallå Gubben,

du skrev en tidigare tråd som satte sej i mitt minne. Mycker rakt och ärligt. Du förtjänar all respekt.

Tror du kan lyfta denna tråd till en seriös nivå istället för dessa tonnårsdrömmande inlägg som saknar all respekt.

Hallå där Burken

Jag har själv råkat ut för en dam som "förförde" mig när jag var knappt fyllda 13. Det jag kände efteråt var bara en stor skam, att jag kände mig skyldig till det hela. Inte i början men efter några dagar, några veckor. Denna "våldtäkt" har under många år, ja även idag faktiskt, styrt mitt sexuella liv till den jag är/var i mitt liv. Jag har under många år av mitt aktiva liv som alkoholist aldrig visat kvinnan någon respekt utan bara haft henne till något jag använde för att få sexuell njutning, hur hon mådde brydde jag mig aldrig om. När jag var klar så vände jag mig om och försökte sova, om hon var hemma hos mig annars så gick jag hem. När jag sedan blev nykter så hade jag samma inställning till kvinnan som en kärleksmaskin tills jag genom mitt stegarbete insåg att kvinnor också var människor.

När jag läser dessa insändare så kan jag ibland undra om det är personer som jag, som själva råkat ut för pedofiler eller Hebefiler som vill hämnas. Jag hade samma tankar när jag var ung och inte begrep bättre. Men när jag nyktrade till och min hjärna började fungera normalt så började jag inse att dessa personer är sjuka och ska ha vård, däremot om de märker att personen inte kan eller vill förändra sig så måste det någonstans i lagen finnas ett skydd för att allmänheten, i detta fall barnen, måste skyddas mot dessa personer, inte genom en kula i pannan som nån idi*t skrev utan att de får hållas inlåsta tills det finns någon medicinsk hjälp att få. Det är lite av vad jag känner. Ni som ska fortsätta dela om pedofili här på MPR, tänk efter innan ni skriver, gjorde ni det, tänkte efter, så skulle ni kanske inse hur mycket ni sårar de personer som har drabbats av pedofiler/hebefiler.

:wai: Herr gubben har skrivit :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

:whistle: Tur för mig då att jag ente hade nån kvinna i 13 -års åldern.. :yes: Jag har alltid älskat och högaktat alla kvinnor jag har kopulerat med.- Oavsett dessa varit prostituerade eller ej!  :wai:
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:whistle: Tur för mig då att jag ente hade nån kvinna i 13 -års åldern.. :yes: Jag har alltid älskat och högaktat alla kvinnor jag har kopulerat med.- Oavsett dessa varit prostituerade eller ej!  :wai:

Jasså ollas-viktor har alltid älskat och högaktat även de prostituerade kvinnorna han har kopulerat med.

De är stort ! Tänk om alla vore så. Vilken fin värld vi skulle ha då.

Tack gubben för ditt inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

Jasså ollas-viktor har alltid älskat och högaktat även de prostituerade kvinnorna han har kopulerat med.

De är stort ! Tänk om alla vore så. Vilken fin värld vi skulle ha då.

Tack gubben för ditt inlägg.

Nja... älskat kanske är att ta i med en prostituerad, men varför se ned på dem...  :kort::kort:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu tar väl diskussionen fart som det brukar när man snuddar detta ämne...

Hur kan man se upp till en prostituerad som har sex endast för att man betalar?

Som jag tolkar det så måste man i sådana fall ligga på rygg...  :spiteful:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Enligt vissa är vi väl allihopa pedofiler därför att vi är intresserade av Thai tjejer.

Ja ska man bedömmas efter skilnaden mellam oss 2 hon 147cm 45Kg jag 190cm 100Kg

När vi träffades första gången så trodde jag skälv man var ute med någon 14:is det var 4 år sen.

Då var hon 35år jag 38År :D

Nu äldre :tommy:

Mvh.Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hur kan man se upp till sig själv??

Speglar i taket :whistle:???

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...