Jump to content
IGNORERAD

Vilka är i Udon


Gorocco

Recommended Posts

Letar förtvivlat, tror att jag gav visitkortet till en annan MPR:are som dök upp här i julas, men då var det fullt.

Hur akut är det? kommer ev. att passera nån gång i nästa vecka under songkran och skall hämta nya visitkort då.

Baa

Ingen panik, Letar efter ett budget alternativ till sommaren utifall att det blir longstay i udon.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    10

  • John Khonken

    3

  • Jolo

    3

  • Serath

    2

Mest aktiva i denna tråd

John Khonken

Hjälten kommer ridande på adressen

Sumphunthani House

9/10 Sumphunthamit Road Makkaeng Muang Udon

081-4717688

089-7128444

085-6932920

Om det är nybyggda hotellet vid Irish clock . En bit ifrån Top M.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har någon kollat in både Top Mansion och sumphuntamit house? likvärdiga ställen på ungefär samma plats?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Det var fullt när jag var vid Sumpan.Men sumpan är nybyggt så det borde vara betydligt bättre. Top m är billigt men inte hundra. Bra sängar bra aircon. men sämre duschar.Men Top M har en kanonsak. Dom har ett kafe i lobbyn. Som gör kanonkaffe. Har bott på NB hotell. Ligger fel men är kanon 650 bath med frukost för två.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Jag bodde en månad på Sumphuntamit house och stället var helt okej.Rummet är ganska stort med aircon,varmvatten i duschen och en bra säng,inte för hård och bra sängkläder.jag betalade 7000b för December månad och en deposit på 2000,om jag inte minns helt fel fick jag tbx 1200b efter att vatten och elen lästes av.Det enda negativa var just utcheckningen,han som äger stället va ganska bra packad redan 9 på morgonen när jag skulle checka ut så det tog en jäkla stund och reda ut allt med vatten och el mätarna.Antagligen la han på lite extra på dom räkningarna men jag skulle med ett flyg och orkade inte tjata mer på han.Annars va han helt okej och snacka med men han är kass på engelska.

Ändrades av jlh66
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var fullt när jag var vid Sumpan.Men sumpan är nybyggt så det borde vara betydligt bättre. Top m är billigt men inte hundra. Bra sängar bra aircon. men sämre duschar.Men Top M har en kanonsak. Dom har ett kafe i lobbyn. Som gör kanonkaffe. Har bott på NB hotell. Ligger fel men är kanon 650 bath med frukost för två.

AHA

Det var Du som la beslag på visitkortet...

Sumpan är ju helt nybyggt,TM har ju funnits ett antal år så att jämföra blir nog till Sumpans fördel, men vill man bo mitt i så är båda helt OK, dock lyhört på TM frånkorridorerna, ett evinnerligt "klick-klack" på sennatten, f-n vet vad dom gör med högklackat vid den tidpunkten. :whistle:

Sumpan har loftgång så det finns inga korridorer, blir mer som en egen balkong vid dörren. Sen kan man få sig en pils på Sumpan, det går inte på TM.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...