Jump to content
IGNORERAD

Största upplevelsen


Surin P3

Recommended Posts

Den största upplevelsen var Bangkok Bikefest för några år sedan. ett stort antal stora motorcycklar (och jag) åkte i kortege genom Bangkok Filmade av ITV.

Stort och mäktigt.

Mvh Janne

www.thaitruelove.se

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    3

  • janne_h

    2

  • phitsanulok

    2

  • mr-noodles

    2

Mest aktiva i denna tråd

Guest Tommy

Att komma ner till Bangkok, för att träffa den tjej som jag bara sett 1 timma, 4 månader tidigare, var spännande!

Att bli välkommnad av hennes mor och dotter i deras hem, var trevligt.

Att sova första natten i deras hem, på samma madrass som tjejen,  dottern och blivande svärmor...  var Omöjligt :2:

Ja första dygnet med blivande frugan var minnesvärt!

MVH Tommy :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Största upplevelsen vet jag inte om jag vill kalla den. Snarare oförglömlig. I negativt hänseende. Efter en natt lullandes omkring i Lamais barlandskap och med alldeles för mycket Sang Sum innanför västen vaknade jag upp en sen förmiddag i ett hus jag aldrig hade varit i innan med en catoey brevid mej...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Fler upplevelser från Siam! När jag hade dansuppvisning inne på Country Club på Sukhumwit. Sport o alkohol hör inte ihop säger dem ibland och jag kan väl till viss del hålla med men sällan har jag haft så kul i samband med motion. Undrar fortfarande vem det var som mixtrade med mina groggar...

När jag körde på en tysk bög vid rundbarerna i Lamai med min moppe(kan tillägga att jag slutat köra moppe på fyllan.) efter att gasen hängt sej. 'Hur gick det med dej?' var det första tysken frågade mej.

Inte i Thailand men på väg till Kastrup för vidare transport till Bangkok när bilen skar i hop p g a glykol brist en osedvanligt kall oktobermorgon. Har inte skaffat mej ngn ny bil efter det och tja...det kanske är lika bra. Kan tillägga att flyget ej hans med.

Alltid när man kommer ut ifrån flygplatsen väl framme i Thailand och värmen som då slår emot en och sedan vidare på väg med buss in till Sukhumvit. Äntligen!

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Som många andra har skrivit så är det dofterna o den här varma, våta handuken i fejan som man minns bäst.

Att kliva av planet i Phuket första resan o känna denna råa, fuktiga o mögliga luft som fanns inne i terminalhallen. Trodde tusan att Jag skulle krevera. :confused:

Att sedan sitta i bussen som tog oss till hotellet å se en hel familj på en moppe var oxå en syn. :shocked2:

Mellandottern som sitter längs fram framåtlutandes över styret o spelar nått dataspel. Farsan som kör. Mellan farsan o morsan en bebis på kanske 1 år. o längst bak på moppen, en ung tjej som krampaktigt håller om mamman, o ingen har hjälm naturligtvis.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Nack Laeng

Tjo

När man gick beachrd första gången -88, en miljon brudar som satt o skrek: "hello  Dakling, pls c`mon sitdown.    :ahh:   ;D

när man faktiskt började o förstå vad risbollarna sa & tvärtom :thumbsup:

alla konserter med Micro, Kao Yay Konserten i mitten på -90, tung gung med alla stora band, carabao, pong thep etc + 55.000 pers  :5:

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

mr-noodles

  :kort:   :bs_offtopic:

Detta +&- karma :crazy:

ede nått poäng system om man stavar rätt ELR fel :shocked2:

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag satt mig ner i en bar i Phuket i dec efter en skillsmässa. Efter allt skit hade jag tänkt att nu blir de kul o fest...Vad händer,plötsligt ser jag två stora bruna ögon och en halvmeter lång smile framför mig.Det blir Isaan i dec... :thumbsup:

Det är lättare att hitta ressällskap än att bli av med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Destination Philippines

Hej!

Några stora upplevelser.

När jag och polarna stod och halsa ur en vodkaflaska i värmen utanför Don Muang nyanlända första resan till Thailand.

Då man vaknat upp dagen efter någon helt annanstans och försöker hitta hem till hotellet igen.

Gropen

1:a gången man smakade Lipovitan.

Ha det.D.P

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gargamel

Min första kväll i Thailand , jag satt på patong beach och tittade på solnedgången . Kände mig otroligt lycklig , för första gången på mycket länge .

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...