Jump to content
IGNORERAD

Åker alltid till Jomtien


John Khonken

Recommended Posts

Jag tillbringar alltid ett par veckor i jomtien . Spelar golf träffar vänner och slappar. Mycket lugnare än Pattaya. I år var det ännu lugnare första veckorna i jan.( kom ner den 7) , Men lite folk kom runt den 20. Men det som slog mig är att många barer anordnar gatufester. Skitkul. Man dansar på gatan. Baren bjuder på mat. Mot att du dricker i baren. men vilket drag . När vi får släppa loss är det drag kan jag löva. Tyvär tycker inte tiracen att jag ska dansa på gatan. Så jag dansar som fan. Hon är som alla thaidamer väldigt duktig på disko. Jag kan säga att . Det är inte jag. Jag försöker dansa tryckare med tiracen. Hon jubblar inte direkt. Men va fan man lever bara en gång. Sedan var jag på födelsedags kalas för Sandra 4 år. På Kebaben på Jomtien Beach road. Jag har aldrig varit på ett barnkalas i Thailand. Men här festade alla . Åt gott drack Beer Chang och trivdes. Fast tårta med ljus fanns såklart. I Thailand är det ett sett att träffas.

Golfen var en katastrof. Men att spela golf i Thailand är bara för gott. Grymt roligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...